Onko teillä ökyillä subwooferia?

Anonyymi-ap

Ei siis mitään lelubassoa vaan vaikkapa itse tehty, tai Genelecin maanjäristys basso?

>simiti<

25

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Simitzueeni ja minä olemme ainoat basistit talossa.

Kyllä jytisee.

Respektiä

(hirn)

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt. Tässä vielä kiva klippi, joka ei puhelinromujen kuuntelijoille anna mitään.
        https://youtu.be/8b-FEaGJG8Y?si=HGrwfkFTKT2urm4k

Naapurit lähtevät ulkoilemaan jos oikein innostun. Edìstän siis myös kansanterveyttä.

>simiti<

Superb!

Bassomme ovat löytäneet toisensa.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Superb!

Bassomme ovat löytäneet toisensa.

(hirn)

Freda 25

Kun olin hyvin lapsi, niin piipahdin oudossa kellarissa, jossa jokin bändi (HIM) musisoi.

Kamalaa meteliä.

Mutta sitten tapahtui jotain outoa: Sain valita bassosta kielen, tuottaa kellariin äänen, jollaista en osannut kuvitella osaavani.

Ihan itse.

(hihitystä)

• Anonyymi

mulla ei olwe ollut reteoita pikiin aikoihin, on kyllä vahvistimia mutta kun ihastuin... Hermann Koss kuulokkeisiin kuuluu paremmin

• Anonyymi

Kuulokkeissa on vaan se huono puoli, että kroppa ei tunne musiikkia.

• Anonyymi

paha ongelma jos kaiuttimet niin joku itikankin ininä tai ampiaisen pörinäkin haittaa kuuntelukokemustr

• Anonyymi

Tuo menee jo hifistelyn puolelle. Itse yllätyin ja kuuntelin suu ammoisen auki uusia wilson ämyreitäni. Kärpäinen mokoma näki tilaisuutensa tulleen ja yritti murhata minut lentämällä kurkkutorveeni.

>simiti<

• Anonyymi

keksin uusdwn lwmpinimwn noillw meikkilapauille miksi tytöt kursuvat pyöreitä juttuja silmälaput, milä pitäisi voi jos tarvvetta pyyhkiä silmiä

niitäkin on siten kaikkialla pehmoisia noita msilmälappuja

• Anonyymi

Silmälaput

Siis maailman käytännöllisin ja upein innovaatio on juuri tämä mainitsemasi ”lappu”.

Suosittelen kaikille.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmälaput

Siis maailman käytännöllisin ja upein innovaatio on juuri tämä mainitsemasi ”lappu”.

Suosittelen kaikille.

(naurua)

Kehuja

Näissä lärpäkkeissä on se hyvä puoli, että niidtä ei irtoa mitää. Eli ”lappu” ei nukkaa naamaasi, eikä mitään muutakaan.

Niillä voi pyyhkiä vaatteita, omaa persettään ja haavojaan, jos sattuu olemaan matkoilla.

Siis maailman paras idea ihmiselle, joka kompuroi lauseesta toiseen.

(reps)

• Anonyymi

Vanha Genelec löytyy. On monitoreiden tukena, kun eivät yletä ilman subia tarpeeksi alas.

• Anonyymi

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/hirviokaiutin-kaikkien-aikojen-suurin-subwoofer-aiheutti-maanjaristyksia-2-km-paassa-sisatestaus-oli-keskeytettava-kun-lamput-tippuivat-katosta/2e514851-a5a3-428c-ac9b-1514e4c858e5

Tällaisia on 2 kuunteluhuoneessa.

• Anonyymi

kamulta löytyy 18" mackie, ei tosin hifi käyttöön vaikka kelpaisi lähestulkoon siihenkin

• Anonyymi
    • Anonyymi

minulla on kyllä kaapissa aika tekokaskin täysin toimiva 300W vahvistin juttu koko taajuusalueelle 2ohm kaiutimetkin hyvin toimii

• Anonyymi

tuo on toroidilla eli rengassydänmuunajalla tuo tehty

• Anonyymi

noniiin hassua ainänaää kun iverhoissakin kuvia miten iitä voi si yhdisellä, pwelijuttuni jossa niin toisiin liittyviä minikuvia yhdistellä.

• Anonyymi

Meillä Kokkolassa kaikki kuuntelevat savikiekkoja grammarilla!

• Anonyymi

Kuuntelee tarpeeksi matalalla taajuudella (<20 hz) ei häiritse ketään.

• Anonyymi

"onko ääntä olemassa jos kukaan ei kuule sitä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"onko ääntä olemassa jos kukaan ei kuule sitä"

😁👌 Tokikin sen voi tuntea kuulemisen sijaan.

>simiti<

• Anonyymi

Ei ole, ihan tarpeeksi saanut subbarien rytinää aikoinaan autoissa istuessani. Takapenkki tutisten ja ajaessani taas pelkäsin, milloin pistehitsaukset alkaa irvistää.

Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe