Vaaleissa hävinneet, vuokraa pyhän päiväkotia ilmaiseksi kaikille täysi ikäisille ja lehtikankaan hallia 200 € syys-toukokuu.80€ kesä-elokuu.
Vaaleissa hävinneiden kosto
7
285
Vastaukset
- Anonyymi
Tätähän tämä on ollut koko vaalikauden! Sahahallista ja torista vuokra/ Pyhäjärven koulu, Astelinrannan kalustovaja, Oravanrannan laavu ei mitään maksua (koulun yhden euron vuokra oli kyllä suoraa v.....lua muille kuntalaisille).
- Anonyymi
Syksyllä tulee muutos valta vaihtuu ja vuokria aletaan perimään.
- Anonyymi
Uusi koulu eniten käytetty, joten tuotto varmasti hyvä. Kaikki kunnan tilat maksullisiksi, jotta kuntalaiset tasapuolisesti huomioitu.
- Anonyymi
Tuleeko jonnekin hevosen kuivalihavellin keittopaikka vuokralle?? Tuleeko tuleeko??
- Anonyymi
Yksityiselle vuokraaminen on vastuutonta illaksi jos aamulla on kaaos juhlimisen jäljiltä.
- Anonyymi
Kyläyhdistyksille hyvä pikkujoulupaikka. Kauempaaki mukava tulla.
- AnonyymiUUSI
Sahalla olis hyvä kasvattaa hevosen kuivalihavellin tarpeita.Aitakin valmiina ja katto korvien päällä.Voisko sinne mennä,voisko,voisko??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849