Jauheliha loppunut ja joissain paikoissa teurastetaan jo naapureita.

Anonyymi-ap

Tosin terveydellisistä syistä en ole jauhelihaa ostanut vuosiin. Mutta jos sinappisilli tai graavilohi loppuu, niin sitten lähtee hirmuinen raivokohtaus.

Teurastan kaikki ja osan syön elävältä. Joten pitäkää varanne, mikäli kala loppuu. Tämä on tosiaan hienotunteinen varoitus ja kannattaa painaa korvan taakse.

>simiti<

28

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin tietää t o t u u d e n jauhelihakadosta.
      Olen varma, että ne on myyty hintavasti johon katastrofialueelle tai ökyt ovat tuunanneet pakastimessa täyteen venäläispelossa.
      En voi sietää sitä, että minut pakotetaan härkis- tai muihin keinoversioihin.
      Onko kaiken tämän takana nuo, jotka haluavat Hesan keskustaan savannin ja pedot.
      Vilma

• Anonyymi

Ällös nyt höpsi. En ole kuullut, että kukaan ikinä olisi kuollut jauhelihan puutteeseen.

Itsehän tein pizzan vebabilla. Siinä on enemmän protskua kuin j-lihassa ja vain 0,1g/100g haitallista rasvaa. Eikä se edes ole huonon makuista.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällös nyt höpsi. En ole kuullut, että kukaan ikinä olisi kuollut jauhelihan puutteeseen.

Itsehän tein pizzan vebabilla. Siinä on enemmän protskua kuin j-lihassa ja vain 0,1g/100g haitallista rasvaa. Eikä se edes ole huonon makuista.

>simiti<

Enempi voin kupsahtaan tähän ruuan suhteen pakkovihertämiseen.
        Yksi teeskentely laji.
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enempi voin kupsahtaan tähän ruuan suhteen pakkovihertämiseen.
        Yksi teeskentely laji.
        Vilma

Vain junttipersupelle ajattelee noin ja hokee jostain pakkovihertämisestä.
        Te perusjuntit olette niin vajaita ja haluatte vain mölistä ja kävellä eripariraajoillanne, joka johtuu sisäsiittoisuudestanne.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain junttipersupelle ajattelee noin ja hokee jostain pakkovihertämisestä.
        Te perusjuntit olette niin vajaita ja haluatte vain mölistä ja kävellä eripariraajoillanne, joka johtuu sisäsiittoisuudestanne.

>simiti<

9:39
        Kamalaa, mitä kirjoitit.
        Minä provosoin ja sinä todella provosoiduit. Pyrsk.
        En t o d e l l a k a a n kannata persuja. Heidät voisi siirtää johonkin Ihmelandiaan koko porukan.
        Vilma
        Pyrsk.
        Simitin harhaluodit. Pyrsk.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

9:39
        Kamalaa, mitä kirjoitit.
        Minä provosoin ja sinä todella provosoiduit. Pyrsk.
        En t o d e l l a k a a n kannata persuja. Heidät voisi siirtää johonkin Ihmelandiaan koko porukan.
        Vilma
        Pyrsk.
        Simitin harhaluodit. Pyrsk.

Noh. Ole nyt persu tai kommunisti, mutta oma ruokailuni johtuu terveellisyydestä.
        Sen takia en ole enää vuosiin syönyt punaista lihaa.

Kalassa ja nykyajan kasviproteiinituotteissa on enemmän protskua, kuin jossain jauhelihassa. Sen tärkeyden ymmärtää vain suunnattoman valtavat entiset voimanostajat.

Te hinkuyskäpellet mölisette asioista, mitä te kynäniskat ette ymmärrä. Nyt olen ottanut kasvispohjaista punaviiniä ja olen ihan valmis rutistamaan sinut kuoliaaksi karhunhalauksella.

Nooh jääköön väliin. Tietenkin saa olla erilaisia mielipiteitä ja erilaisia ruokatottumuksia.

Sitten vielä kysymys, koska aivovaurion saaneena en muista, niin oletko minkä ikäinen ja pääkaupunkiseudulta? Ei ole pakko vastata. Voit jopa valehdella jos kehtaat. Itse olen keskipohjanmaalta ja todella vahva paskiainen.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noh. Ole nyt persu tai kommunisti, mutta oma ruokailuni johtuu terveellisyydestä.
        Sen takia en ole enää vuosiin syönyt punaista lihaa.

Kalassa ja nykyajan kasviproteiinituotteissa on enemmän protskua, kuin jossain jauhelihassa. Sen tärkeyden ymmärtää vain suunnattoman valtavat entiset voimanostajat.

Te hinkuyskäpellet mölisette asioista, mitä te kynäniskat ette ymmärrä. Nyt olen ottanut kasvispohjaista punaviiniä ja olen ihan valmis rutistamaan sinut kuoliaaksi karhunhalauksella.

Nooh jääköön väliin. Tietenkin saa olla erilaisia mielipiteitä ja erilaisia ruokatottumuksia.

Sitten vielä kysymys, koska aivovaurion saaneena en muista, niin oletko minkä ikäinen ja pääkaupunkiseudulta? Ei ole pakko vastata. Voit jopa valehdella jos kehtaat. Itse olen keskipohjanmaalta ja todella vahva paskiainen.

>simiti<

Mähän ilmoitan iäkseni 150 v kaikkiin kyselyihin.
        Mutta tosiasiassa olen hirveän yli-ikäinen. Sellainen kääpä.
        Ja kääpän rutistus heikohko, muttei vie henkeä hieveriin. Mikä on hieveri? Muistuttaa kievari, sillai rimmais.
        Kannatan muuten demokratiaa en mielivaltaa. Noin niin kuin ohimennen sanoen.
        Olen maan etelästä eli etelänmaalainen.
        Vilma

• Anonyymi

Moottoritien varrelta löytyy monipuolisesti jauhettua lihaa.

• Anonyymi

Sinne siis dyykkaamaan. Muovipussi täyteen murskattua lihaa. Sieltä voi löytyä yllättävän hyviä helmiä.
        Mietippä joku hyvin mureutunut supikoira täynnä protskuisia toukkia. Nam! 💪Siitä saa voimaa!

>simiti<

• Sinulla on kuuluisan huono ruokavalio ja sitten et voi syödä jauhelihaa terveydellisistä syistä?

• Anonyymi

En minä teurasjätteestä kieltäydy, mutta ruokavalioni on nykyisin melkoisen kalapainotteinen juurikin sen terveellisyyden takia.

Kunhan sinäkin joskus tulet tähän ikään, niin ryhdyt ajattelemaan tarkemmin mitä suuhusi kauhot.

Ei silloin aikoinaan, kun heittelin nuorena puntteja, ollut mitään väliä mitä suuhunsa kaatoi. Näin se elo vain muuttuu. Voimaa toki on vieläkin, mutta kyllä ikä tekee tepposia.

Ensi vuonna 50 ja ihan varmana ostan tuhat voileipäkakkua toivoen, ettei kukaan tule kylään. Saan syödä kaikki itse ja kuolen yliannostukseen vieno hymy poskella.

>simiti<

• Anonyymi

Kukaan ei välttämättä tarvitse jauhelihapaskaa yhtään mihinkään, korvaavia tuotteita löytyy.

• Anonyymi

minä syön pelkkää jauhelihaa, en muuta.

• Anonyymi

En minäkään ole syöny pian 3 vuoteen jauhelihaa, nautaa enkä possua. Hiirilleni syötän kyllä. 😛

Ne tykkää.

Jasu

• Anonyymi

Onko sitä ollut entisessä elämässä hiiri ja joutunut Platonin mukaan tähän kiertoon ihmiseksi Suomeen?
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitä ollut entisessä elämässä hiiri ja joutunut Platonin mukaan tähän kiertoon ihmiseksi Suomeen?
        Vilma

Heh, en tiedä. Ehkä? Minulla tulee vatsakipuja punaisesta lihasta, joten syököön nuo omnivoret minun osuuteni. 😃

Jasu

• Anonyymi

Tässä joutunee investoimaan lihamyllyyn. Kotona oli kuusikymmentäluvulla veivattava malli mutta lienee nyt teillä tietymättömillä.

Mies 65

• Anonyymi
        UUSI

22:34
        Sinäpä muistutit eräästä hankkeesta, mitä pohdin kalapullien tekemiseen.
        Itse jauhetusta tietäisi, että on 100 % jotakin.
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Hahaa! Mullapa on se veivattava tallessa. Siinä on numero 8 ja lukee alfa 1.

>simiti<

• Anonyymi

Se ei ole mun asia se

• Anonyymi
        UUSI

Nostan kädet pystyyn not my los problemos

• Anonyymi
      UUSI

Liikaa syöjiä tässä maailmassa. Maapallon väkimäärä pitäisi vähentyä puolella, niin planeetalla olisi jälleen pieni mahdollisuus.

• Anonyymi
        UUSI

No mutta jos ruoka ei riitä, niin osa alkaa kannibaaliksi. Ongelma siis ratkeaa itsestään. Sitäpaitsi jokusen miljardin vuoden päästä auringosta tulee punainen jättiläinen polttoaineen loppuessa ja se syö maalättymme.

Älä siis murehdi. Ota löysin rantein, älä jännitä.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI

Voit aloittaa itsestäsi. Vai?
        Vilma
        Ainako 'ne muut'.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit aloittaa itsestäsi. Vai?
        Vilma
        Ainako 'ne muut'.

10:57 oli 9:40

• Anonyymi
      UUSI

Halaltyylisesti ihan?

• Anonyymi
        UUSI

Not gonna tell no tales. Mopo karkaa, myönnän

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Not gonna tell no tales. Mopo karkaa, myönnän

Saattas olla ittelläski vähän lakoninen linja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66