Kuinka usein naiset harrastavat seksiä?

Anonyymi-ap

Tai voiko joku nainen harrastaa seksiä joka päivä?
Onko tuollainen kovin epätodennäköistä, tai edes mahdollista?

Kiinnostaisi tietää, ihan muuten vaan

m

112

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos oisi se mies tässä niin vois ollakin sellasta.
      Eipä ole, ikävä kyllä.
      Ja vois kyl joka päivä ja yö.....

• Anonyymi

Siis kaksi kertaa vuorokaudessa onnistuisi? Hyvä kuulla että tuollaisiakin naisia löytyy.
        Itselleni ehdoton minimi olisi yksi kerta vrk.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kaksi kertaa vuorokaudessa onnistuisi? Hyvä kuulla että tuollaisiakin naisia löytyy.

m

Saako nainen kenkää heti,
        jos et saa pimperoa joka päivä?

Vai käytkö "vieraissa" jos noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako nainen kenkää heti,
        jos et saa pimperoa joka päivä?

Vai käytkö "vieraissa" jos noin?

Ei ja en. Se on vaan henkilökohtainen minimi minulle, joka on fyysisesti minulle mahdollista ja sopivaa.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ja en. Se on vaan henkilökohtainen minimi minulle, joka on fyysisesti minulle mahdollista ja sopivaa.

m

Niin mutta entä jos ei joka päivä kykene?

• Anonyymi

Itse miehenä toteaisin vain, että riittävän usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta entä jos ei joka päivä kykene?

Sehän riippuu siitä naisesta, että onko se naisen näköinen ja hyvin muotoiltu. Jos on niin ongelmia ei pitäisi olla. Ainakin joskus nuorempana harrastin asioita itsekseni neljäkin kertaa päivässä, siitä tosin on muutamia vuosia joten en ole ihan varma onnistuisiko enää.

m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

m

Reissussa ystävättären kanssa illalla ja aamulla.

• Anonyymi

Naiset yleensä harrastavat seksiä, miehet ei kun sitä ei mistään saa vai laskeeko joku muka runkkaamisen seksiksi?

KilttiMies89

• Anonyymi

Ihana nähdä sun kommentti.
        Oon ollu huolissani susta <3

• Anonyymi

Totta. Mutta minulle itsesiassa juuri selvisi että ainakin jotkut naiset pitävät itsetyydytystä seksin harrastamisena, ja jopa seksin harrastamisen määritelmäkin oli muutettu vapaammaksi, koskemaan mitä tahansa seksuaalista toimintaa. Vaikeaa pysyä mukana näiden kaikkien muutosten kanssa, kun se mitä on nuorena oppinut ei enää pidäkään paikkaansa.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana nähdä sun kommentti.
        Oon ollu huolissani susta <3

Joo on ollut paljon terveysmurheita tänä vuonna, siis muutakin kun niitä sydäntuntemuksia alkuvuodesta. Taisi olla joku eturauhastulehduskin. Helvetilliset kivut, alapäässä ja vatsassa mutta en mennyt lääkäriin ja sain sen jotenkin itse hoidettua luontaistuotteilla. Tuli vaan sitten melkein koko kevät-talvi istuttua sisällä pitkät kalsarit jalassa ja täyty pitää itsensä lämpimänä kaikin keinoin.

Nyt taas on ollut ajoittain kauheat kivut oikealla puolen vatsassa/kyljessä kun on tullut juotua reippaasti alkoholia joku yli 2 kuukautta. Toivottavasti ei ole jo maksa hajalla kuten läheiselle kävi ja henki meni. Olen kuitenkin epäillyt jotain närästystä, refluksia, sappikiviä tai palleatyrää. Jotenkin siihen nuo oireet enenmmän viittaisi ja maksa-arvot on kuitenkin tähän mennessä ollut kunnossa. Tosin jo puoli vuotta siitä kun olen viimeksi verikokeissa käynyt.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tälleen sinkkuna ihan liian vähän. Ehkä 4-6kertaa/kk mutta haluaisin useasti päivässä. Vaatisi toki sen että mies olisi haluttava.

• Anonyymi

Kuullostaa hyvältä. Mutta se on siis ihan miehestä kiinni se haluamisen määrä, millainen mies sitten on haluttava?

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostaa hyvältä. Mutta se on siis ihan miehestä kiinni se haluamisen määrä, millainen mies sitten on haluttava?

m

No perjaatteessa haluja voi kyllä olla kokoajan mutta jos mies ei ole kovin haluttava niin en välttämättä halua haluista huolimatta. Sellainen mies joka on suht normaalipainoinen, itsevarma, ulkoisesti ihan ok, mukava, osaava sängyssä ja hyvin varusteltu niin kyllä kyllä sellainen mies saisi himot hyrräämään.

• Anonyymi

"Tälleen sinkkuna ihan liian vähän. Ehkä 4-6kertaa/kk mutta haluaisin useasti päivässä. Vaatisi toki sen että mies olisi haluttava."

Tuohan on todella paljon jos siis tarkoitit seksiä toisen ihmisen kanssa etkä itsetyydytystä. Tuskin monessa parisuhteessakaan nykyään saa noinkaan usein seksiä. Jos taas puhutaan itsetyydytyksestä niin tuo määrä kuulostaisi kovin vähäiseltä. Itse sinkku miehenä ollut jo 6 vuotta ilman seksiä ellei itsetyydytystä sellaiseksi lasketa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tietenkin voi? Miksi ei voisi? Omiin korviini ei kuulosta yhtään erikoiselta.

• Mä taas haluan uskoa, ettei naiset harrasta seksiä. Ovat liian somia siihen. Naisia pitää pitää hyvänä ja olla heille hellä.

• Anonyymi

Taidat olla hieman minua nuorempi. Olen senverran ehtinyt elämäni aikana olemaan naisten kanssa tekemisissä, tosin lähinnä vaan keskustellut, että tiedän millaisia naiset oikeasti ovat. Nyt joku ilta sitten kun yritin laajentaa käsitystäni seksuaalisuudesta, ja luin netistä naisten fantasioista, se oli joku kymmenen suosituinta naisten fantasiaa sivu, ja vaikka minulla ikää jo onkin niin kyllä hieman järkytyin lukemastani. Nyt vain yritän unohtaa lukemani jutut ja saada ne päästäni pois. Suosittelen ettet tutustu naisten fantasioihin ollenkaan, on paljon parempi olla tietämättä jotain asioita, kuin tietää kaikki.

m

• Anonyymi

Toki naisia täytyy pitää hyvänä ja hellyyttä tarvitaan, mutta kyllä naiset harrastavat seksiäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla hieman minua nuorempi. Olen senverran ehtinyt elämäni aikana olemaan naisten kanssa tekemisissä, tosin lähinnä vaan keskustellut, että tiedän millaisia naiset oikeasti ovat. Nyt joku ilta sitten kun yritin laajentaa käsitystäni seksuaalisuudesta, ja luin netistä naisten fantasioista, se oli joku kymmenen suosituinta naisten fantasiaa sivu, ja vaikka minulla ikää jo onkin niin kyllä hieman järkytyin lukemastani. Nyt vain yritän unohtaa lukemani jutut ja saada ne päästäni pois. Suosittelen ettet tutustu naisten fantasioihin ollenkaan, on paljon parempi olla tietämättä jotain asioita, kuin tietää kaikki.

m

Nyt miehet vähän realismia peliin.

Nainen on seksuaalinen olento siinä missä mieskin (ja kaikki muut sukupuolet). Nainen voi ja saa haluta paljon seksiä ja mitä villeimmillä tavoilla. Naisella on oikeus rajuihinkin fantasioihin. Se ei tee yhdestäkään naisesta yhtään vähemmän somaa tai millään tavalla huonoa ihmistä, kuten ei sekään, jollei naista seksi niin paljoa kiinnosta.

Teillä on oikeus omaan seksuaalisuuteenne ja tapaanne toteuttaa sitä. Teillä on oikeus fantasioida tai olla fantasioimatta. Mutta teillä ei ole oikeutta puhua naisista siihen sävyyn, kuin heidän seksuaalisuuteensa olisi jotain järkyttävää.

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen on seksuaalinen olento siinä missä mieskin (ja kaikki muut sukupuolet). Nainen voi ja saa haluta paljon seksiä ja mitä villeimmillä tavoilla. Naisella on oikeus rajuihinkin fantasioihin. Se ei tee yhdestäkään naisesta yhtään vähemmän somaa tai millään tavalla huonoa ihmistä, kuten ei sekään, jollei naista seksi niin paljoa kiinnosta.

Teillä on oikeus omaan seksuaalisuuteenne ja tapaanne toteuttaa sitä. Teillä on oikeus fantasioida tai olla fantasioimatta. Mutta teillä ei ole oikeutta puhua naisista siihen sävyyn, kuin heidän seksuaalisuuteensa olisi jotain järkyttävää.

Aletheias

Miten niin naisista? Ihan samalla tavalla aattelen miehistäkin. Naisista vaan tässä kysyttiin.

Miks tää seksualisuus on niin kuoleman vakava asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aletheias

Minulla kyllä aivan varmasti on oikeus sanoa miltä minusta tuntuu. Et sinä naisellisuudellasi sitä minulta pysty viemään pois. Ja se mitä minä luin netistä, naisten kymmenen suosituinta seksifantasiaa kyllä järkytti minua syvästi. Sinä et edes tiedä mitä nuo olivat ja silti yrität kieltää minun tunteeni siitä asiasta. Kaikki ne olivat erittäin järkyttäviä asioita, joita ei täällä palstalla pysty mitenkään käsittelemään, ei edes mainitsemaan. Ja kyllä aivan varmasti noista naisista tulee aivan heti erittäin paljon vähemmän somia minun mielessäni, siis niistä naisista joilla tuollaisia fantasioita päässä liikkuu. Useat niistä fantasioista taisivat olla lainvastaisiakin, luulisin ainakin. En pysty tuntemaan mitään muuta kuin halveksuntaa tuollaisia naisia kohtaan joiden päät on täynnä sairaita fantasioita.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aletheias

Palstanaisten korkein arvo on pidättäytyminen ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstanaisten korkein arvo on pidättäytyminen ☝️

puskanaisilla se on just toisinpäin....

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Miten niin naisista? Ihan samalla tavalla aattelen miehistäkin. Naisista vaan tässä kysyttiin.

Miks tää seksualisuus on niin kuoleman vakava asia?

Eli ajatus ylipäätään seksistä ei ole sinulle mieluisa ja seksi on vähän kuin vastakohta hyvänä pitämiselle ja hellyydelle? Onhan se näkökulmasta tuokin, johon sinulla on tietenkin täysi oikeus.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kyllä aivan varmasti on oikeus sanoa miltä minusta tuntuu. Et sinä naisellisuudellasi sitä minulta pysty viemään pois. Ja se mitä minä luin netistä, naisten kymmenen suosituinta seksifantasiaa kyllä järkytti minua syvästi. Sinä et edes tiedä mitä nuo olivat ja silti yrität kieltää minun tunteeni siitä asiasta. Kaikki ne olivat erittäin järkyttäviä asioita, joita ei täällä palstalla pysty mitenkään käsittelemään, ei edes mainitsemaan. Ja kyllä aivan varmasti noista naisista tulee aivan heti erittäin paljon vähemmän somia minun mielessäni, siis niistä naisista joilla tuollaisia fantasioita päässä liikkuu. Useat niistä fantasioista taisivat olla lainvastaisiakin, luulisin ainakin. En pysty tuntemaan mitään muuta kuin halveksuntaa tuollaisia naisia kohtaan joiden päät on täynnä sairaita fantasioita.

m

Sinulla on ehdottomasti oikeus sanoa mielipiteesi ja tuntea miten tunnet. Samalla tavalla minulla on oikeus kommentoida ja ilmaista näkemykseni ja sekä sinun että Jeron kommentit kuulostivat mielestäni lähinnä naisia alentavilta.

En tiedä, missä olet käynyt naisten fantasioista lukemassa, jos ne menevät jopa laittomuuksien puolelle. Ei ole omalle kohdalla mitään noin rajuja fantasioita osunut. En minäkään mitä tahansa "kannata" seksin saralla ja senpä takia en koskaan altistakaan itseäni millekään sellaiselle, jonka koen syystä tai toisesta epämiellyttävänä. Joku toinen ehkä saattaa siitä innostua ja se heille suotakoon. Kannattaa lopettaa lukeminen siinä vaiheessa, kun alkaa huomaamaan, että nyt ei ehkä ole ihan itselle mieluisaa juttua.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli ajatus ylipäätään seksistä ei ole sinulle mieluisa ja seksi on vähän kuin vastakohta hyvänä pitämiselle ja hellyydelle? Onhan se näkökulmasta tuokin, johon sinulla on tietenkin täysi oikeus.

Aletheias

Jos saan vielä selventää. Että ei oo vastakohta, jos on pysyvä suhde. En oo mitenkään uskovainen. Mutta en vaan voi kuvitella seksiä vieraan ihmisen kanssa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Jos saan vielä selventää. Että ei oo vastakohta, jos on pysyvä suhde. En oo mitenkään uskovainen. Mutta en vaan voi kuvitella seksiä vieraan ihmisen kanssa.

Seksi ventovieraan kanssa harvoin onkaan hyvä asia. Joillekin se toimii, mutta useimmille kokemus jää joko valjuksi tai jopa keljuksi.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on ehdottomasti oikeus sanoa mielipiteesi ja tuntea miten tunnet. Samalla tavalla minulla on oikeus kommentoida ja ilmaista näkemykseni ja sekä sinun että Jeron kommentit kuulostivat mielestäni lähinnä naisia alentavilta.

En tiedä, missä olet käynyt naisten fantasioista lukemassa, jos ne menevät jopa laittomuuksien puolelle. Ei ole omalle kohdalla mitään noin rajuja fantasioita osunut. En minäkään mitä tahansa "kannata" seksin saralla ja senpä takia en koskaan altistakaan itseäni millekään sellaiselle, jonka koen syystä tai toisesta epämiellyttävänä. Joku toinen ehkä saattaa siitä innostua ja se heille suotakoon. Kannattaa lopettaa lukeminen siinä vaiheessa, kun alkaa huomaamaan, että nyt ei ehkä ole ihan itselle mieluisaa juttua.

Minä luen juuri mitä huvittaa lukea, niin paljon kun huvittaa lukea, oli se sitten mieluisaa tai ei ollut. Sinä et sitä määrää mitä minä saan lukea tai en saa lukea. Ja edelleenkin mielipiteeni on omani, se ei ole millään tavalla sinun asiasi että onko mielipiteeni sovelias vai eikö se ole.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlasin vaan niitä fantasioita ja luin ensimmäisen sivun mikä tuli vastaan. Oli siinä sivulla toki joitain muitakin fantasioita, mutta muutamissa oli jonkinlainen joukkoraiskaustilanne menossa ja toisessa nainen oli sidottuna sängyllä ja sitä raiskattiin siinä. Jotain muita tilanteita oli missä oli useita miehiä tekemässä naiselle ties mitä. En onneksi muista enempää. Yhtäkään niistä en pitänyt tervehenkisenä, vaan vaikuttivat mieleltään häiriintyneen henkilön sairailta ajatuksilta.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luen juuri mitä huvittaa lukea, niin paljon kun huvittaa lukea, oli se sitten mieluisaa tai ei ollut. Sinä et sitä määrää mitä minä saan lukea tai en saa lukea. Ja edelleenkin mielipiteeni on omani, se ei ole millään tavalla sinun asiasi että onko mielipiteeni sovelias vai eikö se ole.

m

Ehkä lopetetaan keskustelu tähän 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinun keskustelukumppanisi täytyy noudattaa sinun sääntöjäsi ja sanoa asioita jotka sinä voit hyväksyä, kannattaa arvoja jotka sinä koet itse oikeiksi?

Jos joku haastaa sinua mitenkään, peräännyt.

Olen sinun kirjaimellinen vastakohtasi, kaikin mahdollisin tavoin.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäksi, minä en lopeta keskustelua tähän koska sinä niin määräät, vaan aion jatkaa loputonta keskusteluani yksinäni. En edes tarvitse keskustelukumppania mihinkään, minä itse riitän täydellisesti.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäksi, minä en lopeta keskustelua tähän koska sinä niin määräät, vaan aion jatkaa loputonta keskusteluani yksinäni. En edes tarvitse keskustelukumppania mihinkään, minä itse riitän täydellisesti.

m

Haha, ehkä tämä jo riittääkin sitten.
        Turha jatkaa ajan tuhlaamista kun kaikki oleellinen on jo sanottu.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, ehkä tämä jo riittääkin sitten.
        Turha jatkaa ajan tuhlaamista kun kaikki oleellinen on jo sanottu.

m

Entä sinun omat fantasiat?

Onko niissä naisia ja minkälaisia. Tuntemattomia sinulle vai joku tuntemasi. Onko perusseksiä val harrastatteko jotain rooleja. Vai onko muita kuin naisia. Onko fantasioita, jotka on kiellettyjä.

Miten fantasiasi ovat muuttuneet. Minkä ajattelet heikentäneen vanhat fantasiat?

Voiko olla, että joku fysiologia tai ihmiskemia tai elintoiminnon häiriö voisi olla syy pakotettuun tarpeeseen saada tuydytys niin usein.

Pidätkö itseäsi miespuolisena nymfimaanina.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pyydän anteeksi, jos niin koet. Mutta en ymmärrä, miksi se että suhtaudun vapaaseen seksiin kielteisesti, niin on naisia alentavaa. Koska siinä on kuitenkin molemmat osapuolet. Sitten taas jos se tuntuu ikävältä, että sanon naisia somiksi, niin johtuu yksinkertaisesti siitä, että nyt kuitenkin pääpiirteissään oon hetero. Saattaahan mieskin olla jossain yhteydessä soma, sanohan yksi testi, että oon panseksuaali. Että mä haluisin kuitenkin vähän lisäperustetta, että miksi alentaisin naisia. Kun ei mulla oo siihen mitään syytä.

• Anonyymi kirjoitti:

No pistetään toiseen kertaan kun poistivat.

Eli pyydän anteeksi, jos olet sellasen käsityksen oot saanu. Mutta en nyt ymmärrä miten se alentaa naisia sen enempää kuin miehiäkään, jos olen vapaata seksiä vastaan. Vai oliko kompastuskivi se, että sanon naisia somiksi?

• JeroP kirjoitti:

No pistetään toiseen kertaan kun poistivat.

Eli pyydän anteeksi, jos olet sellasen käsityksen oot saanu. Mutta en nyt ymmärrä miten se alentaa naisia sen enempää kuin miehiäkään, jos olen vapaata seksiä vastaan. Vai oliko kompastuskivi se, että sanon naisia somiksi?

Haluaisin keskustella, tästä vielä, koska mun kommentteja ei aiemmin oo sanottu naisia alentavaksi. Oon aina pyrkinyt tasa arvoon, mutta tietenkin parantamisen aihetta on. Tossa lopussa pohdin omaa suuntautumistakin, koska hyvin vähän ees sukupuolten eroa edes ajattele. Mutta se oli näköjään likaa ja poistettiin?

• JeroP kirjoitti:

Haluaisin keskustella, tästä vielä, koska mun kommentteja ei aiemmin oo sanottu naisia alentavaksi. Oon aina pyrkinyt tasa arvoon, mutta tietenkin parantamisen aihetta on. Tossa lopussa pohdin omaa suuntautumistakin, koska hyvin vähän ees sukupuolten eroa edes ajattele. Mutta se oli näköjään likaa ja poistettiin?

Näköjään laittoivat takas. Ihmeellisiä on nää palstan ylläpitojutut. Mutta kommenttia please.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mä pyydän anteeksi, jos niin koet. Mutta en ymmärrä, miksi se että suhtaudun vapaaseen seksiin kielteisesti, niin on naisia alentavaa. Koska siinä on kuitenkin molemmat osapuolet. Sitten taas jos se tuntuu ikävältä, että sanon naisia somiksi, niin johtuu yksinkertaisesti siitä, että nyt kuitenkin pääpiirteissään oon hetero. Saattaahan mieskin olla jossain yhteydessä soma, sanohan yksi testi, että oon panseksuaali. Että mä haluisin kuitenkin vähän lisäperustetta, että miksi alentaisin naisia. Kun ei mulla oo siihen mitään syytä.

jerolla on oikeus mielipiteeseensä, olis se sitten mikä tahansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sinun omat fantasiat?

Onko niissä naisia ja minkälaisia. Tuntemattomia sinulle vai joku tuntemasi. Onko perusseksiä val harrastatteko jotain rooleja. Vai onko muita kuin naisia. Onko fantasioita, jotka on kiellettyjä.

Miten fantasiasi ovat muuttuneet. Minkä ajattelet heikentäneen vanhat fantasiat?

Voiko olla, että joku fysiologia tai ihmiskemia tai elintoiminnon häiriö voisi olla syy pakotettuun tarpeeseen saada tuydytys niin usein.

Pidätkö itseäsi miespuolisena nymfimaanina.

En ole ihan varma tuosta nynfomaanin merkityksestä enkä jaksa tai halua selvittää mitä se tarkoittaa.
        Minun fantasiani ovat hyvin kesyjä varsinkin niihin naisten fantasioihin verrattuna. En oikeastaan muista kuin hämärästi jotain, jostain syystä vain yhden, mutta kyllä niitä varmasti on ollut enempi joskus. Ne ovat kuin elokuvamaisia näytelmiä, se minkä nyt muistan oli kidnappaus-tyylinen tilanne jossa minulle tuotiin kidnapattu nainen piilossa pidettäväksi kunnes siitä maksetaan lunnaita. Tuo juoni saattaa olla jostain elokuvan aiheesta peräisin. Saisin käyttää sitä naista hyväkseni miten haluan, ja yritänkin mutta nainen pistää vastaan enkä pysty. Lopulta päästän naisen vapaaksi, tai jopa vien sen kotiinsa asti. Joskus nainen pyytää minut kotiinsa ja harrastaa kanssani seksiä, tosin ei ollenkaan aina. Harvoin fantasiani edes etenevät seksiin asti, ehkä joskus kyllä. Nyt kun tuon kirjoitan ylös niin se kyllä näyttää joltain psykologiselta ongelmalta joka ilmenee jopa fantasian muodossa, jonkinlainen kykenemättömyys tulee ilmi fantasiassa. Itsesiassa samankaltainen kuvion toistunut useammissa fantasioissani, muistelisin ainakin niin. Usein fantasiani lopahtavat siihen että vain keskustelen siinä naisten kanssa, juuri samoin kuin normaalissakin elämässäni.
        Ei ole muita kuin naisia, naiset ovat tuntemattomia, täysin kuvitteellisia. En muista olisiko mitään kiellettyä tai sanotaanko paheksuttavaa, ehkä joskus nuorempana oli, en ole varma. Fantasiat ovat nyt muuttuneet niin että ne ovat kadonneet. Tuon minkä kuvailin muistin vain siksi että olen sen pitänyt mielessäni ja yrittänyt päästä siihen mukaan, tai siihen takaisin, heikolla menestyksellä. Kiinnostukseni tai mielenkiintoni ei meinaa riittää siihen.
        Olen melko varma että itsetyydytystarpeeni on fysiologinen ongelma, koska henkisesti en yhtään välittäisi tehdä koko asiaa, ja olen lopen kyllästynyt koko hommaan. Jos ei olisi pakko niin miksi tekisin jotain mikä ei edes kiinnosta minua.
        Jotenkin kävi niin että koko elämästäni on tullut mekaanista suorittamista, ja fantasiat ovat vähän kerrassaan kadonneet, ja samalla tahdilla itsetyydytyksestä on tullut huomattavasti vaikeampaa ja vaativampaa.

m

• Anonyymi kirjoitti:

jerolla on oikeus mielipiteeseensä, olis se sitten mikä tahansa

Juu, tottakai kai on. Mutta en tietenkään halua, että se ymmärretään väärin. Ja siks asioista on hyvä keskustella, ettei epäselvää jää.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu, tottakai kai on. Mutta en tietenkään halua, että se ymmärretään väärin. Ja siks asioista on hyvä keskustella, ettei epäselvää jää.

Yritän selittää, miksi tulkitsin sanasi naista alentavaksi.

Sanoit, että haluat ajatella, etteivät naiset harrasta seksiä, koska ovat liian somia siihen. Että heitä täytyy vain helliä ja pitää hyvänä. Minun korvaani tuo kuulostaa siltä, että miellät seksiä harrastavan naisen jotenkin ei-somaksi tai ei-hellittäväksi, aivan kuin seksi tekisi naisesta jotenkin huonomman, ei hellyden arvoisen ja aivan kuin seksi olisi jotain, mikä pilaisi naista. Mielestäni seksi on kaunis, ihana ja luonnollinen asia, josta myöss naisilla on oikeus nauttia ja kommenttisi tuntui pahalta tätä ajatusmaailmaani peilaten.

Pahoittelen, jos tulkitsin sanasi väärin.

Aletheias

• Anonyymi kirjoitti:

Yritän selittää, miksi tulkitsin sanasi naista alentavaksi.

Sanoit, että haluat ajatella, etteivät naiset harrasta seksiä, koska ovat liian somia siihen. Että heitä täytyy vain helliä ja pitää hyvänä. Minun korvaani tuo kuulostaa siltä, että miellät seksiä harrastavan naisen jotenkin ei-somaksi tai ei-hellittäväksi, aivan kuin seksi tekisi naisesta jotenkin huonomman, ei hellyden arvoisen ja aivan kuin seksi olisi jotain, mikä pilaisi naista. Mielestäni seksi on kaunis, ihana ja luonnollinen asia, josta myöss naisilla on oikeus nauttia ja kommenttisi tuntui pahalta tätä ajatusmaailmaani peilaten.

Pahoittelen, jos tulkitsin sanasi väärin.

Aletheias

Pyydän vielä kerran anteeks, oli ajattelematon toi mun kommentti.

Jotakin en seksiasiassa ilmeisesti ymmärrä, toisaalta aihe kuitenkin kiinnostaa, niin siks tulee kirjoiteltua. Vähän semmosta kahden tulen välissä olemista mulla.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Pyydän vielä kerran anteeks, oli ajattelematon toi mun kommentti.

Jotakin en seksiasiassa ilmeisesti ymmärrä, toisaalta aihe kuitenkin kiinnostaa, niin siks tulee kirjoiteltua. Vähän semmosta kahden tulen välissä olemista mulla.

Ei tarvitse pyydellä enää anteeksi, kiitos kun halusit selventää asiaa. Olisinhan minäkin voinut kysyä ensin sinulta tarkennusta eikä heti rynnätä tekemään päätelmiä, mutta olen joskus turhan äkkipikainen.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse pyydellä enää anteeksi, kiitos kun halusit selventää asiaa. Olisinhan minäkin voinut kysyä ensin sinulta tarkennusta eikä heti rynnätä tekemään päätelmiä, mutta olen joskus turhan äkkipikainen.

Aletheias

voisitte perustaa oman anteeksipyytelypalstan missä voisitte pyydellä anteeksi toisiltanne koko päivän, takaan että kukaan muu ei sitä palstaa ikinä lukisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ihan varma tuosta nynfomaanin merkityksestä enkä jaksa tai halua selvittää mitä se tarkoittaa.
        Minun fantasiani ovat hyvin kesyjä varsinkin niihin naisten fantasioihin verrattuna. En oikeastaan muista kuin hämärästi jotain, jostain syystä vain yhden, mutta kyllä niitä varmasti on ollut enempi joskus. Ne ovat kuin elokuvamaisia näytelmiä, se minkä nyt muistan oli kidnappaus-tyylinen tilanne jossa minulle tuotiin kidnapattu nainen piilossa pidettäväksi kunnes siitä maksetaan lunnaita. Tuo juoni saattaa olla jostain elokuvan aiheesta peräisin. Saisin käyttää sitä naista hyväkseni miten haluan, ja yritänkin mutta nainen pistää vastaan enkä pysty. Lopulta päästän naisen vapaaksi, tai jopa vien sen kotiinsa asti. Joskus nainen pyytää minut kotiinsa ja harrastaa kanssani seksiä, tosin ei ollenkaan aina. Harvoin fantasiani edes etenevät seksiin asti, ehkä joskus kyllä. Nyt kun tuon kirjoitan ylös niin se kyllä näyttää joltain psykologiselta ongelmalta joka ilmenee jopa fantasian muodossa, jonkinlainen kykenemättömyys tulee ilmi fantasiassa. Itsesiassa samankaltainen kuvion toistunut useammissa fantasioissani, muistelisin ainakin niin. Usein fantasiani lopahtavat siihen että vain keskustelen siinä naisten kanssa, juuri samoin kuin normaalissakin elämässäni.
        Ei ole muita kuin naisia, naiset ovat tuntemattomia, täysin kuvitteellisia. En muista olisiko mitään kiellettyä tai sanotaanko paheksuttavaa, ehkä joskus nuorempana oli, en ole varma. Fantasiat ovat nyt muuttuneet niin että ne ovat kadonneet. Tuon minkä kuvailin muistin vain siksi että olen sen pitänyt mielessäni ja yrittänyt päästä siihen mukaan, tai siihen takaisin, heikolla menestyksellä. Kiinnostukseni tai mielenkiintoni ei meinaa riittää siihen.
        Olen melko varma että itsetyydytystarpeeni on fysiologinen ongelma, koska henkisesti en yhtään välittäisi tehdä koko asiaa, ja olen lopen kyllästynyt koko hommaan. Jos ei olisi pakko niin miksi tekisin jotain mikä ei edes kiinnosta minua.
        Jotenkin kävi niin että koko elämästäni on tullut mekaanista suorittamista, ja fantasiat ovat vähän kerrassaan kadonneet, ja samalla tahdilla itsetyydytyksestä on tullut huomattavasti vaikeampaa ja vaativampaa.

m

Kiitos vastauksestasi. Pidin fantasiastasi paljon. Itse olen (lähinnä henkisesti) niin voittamaton nainen, etten voi tuntea mitään tyydytystä, ellen koe että mies olisi voimakkaampi (lähinnä henkisesti fantasian tasolla), kuin olen itse, mikä siis melko mahdotonta. Fyysinen voima ei ole siis oleellinen, kuten monesti ajatellaan. Mutta se, että mies haluaa ja että itse haluaa samaa, on merkityksellistä.

Joskus tunsin niin paljon välinpitämättömyyttä itseäni kohtaan, että päätin evätä itseltäni mahdollisuuden tyydytykseen. Eli miten voida elää niin ettei anna itselleen mitää mahdollisuutta edes tyydytykseen. Niinhän elevät tiettyjä uskontoja ja kurinalaisuutta noudattavat ihmiset. En muista miten se päättyi, varmaan biologiseen houkutukseen vastentahtoisesti.

Ehkä vain kärsit matalaliilodosta, joka menee omia aikojaan ohi, kun purkaa niitä hetken täällä. Toivon että pääset tasapainoon asioidesi kanssa. Kehon tarpeet ovat joskus vaan kummallisia ja liian vaativia olla tasapainossa muun normaalin elämän kanssa, tai niin kuin niiden toivoisi olevan.

• Anonyymi

Riippunee sinun osaamisesta ja siitä kuinka siveellisen kasvatuksen hän on saanut ymmärtääkseni on olemassa jopa naisia jotka haluaa useammin/useamman kerran päivässäkin mu ekan vuoden jälkeen miehen tarttis osata tehdä siitä naiselle nautinnollista tyydyttävä ei välttis riitä kun pariin kertaan viikossa tuurilla

• Anonyymi

En tekisi mitään muuta kun aivan normaalia seksuaalista aktia.
        En usko että kasvatus määrittelee seksuaalisuutta.
        Mikäli seksikerrat vähenisivät pariin kertaan viikossa, tai siis alle kerta vuorokaudessa, en näkisi mitään järkevää syytä olla sellaisen naisen kanssa suhteessa. Ei se edes olisi suhde enää silloin, ehkä termi satunnainen suhde kuvaisi sellaista paremmin.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tekisi mitään muuta kun aivan normaalia seksuaalista aktia.
        En usko että kasvatus määrittelee seksuaalisuutta.
        Mikäli seksikerrat vähenisivät pariin kertaan viikossa, tai siis alle kerta vuorokaudessa, en näkisi mitään järkevää syytä olla sellaisen naisen kanssa suhteessa. Ei se edes olisi suhde enää silloin, ehkä termi satunnainen suhde kuvaisi sellaista paremmin.

m

Siis tarkoitin että minä itse en suorittaisi kuin vain tavallista normaalia seksiaktia, mutta tietysti se nainen voisi toimia omien mielihalujensa mukaan ja tehdä minulle mitä haluaa. Ymmärtäisin kyllä sen että naisella voi olla omia erikoisiakin haluja. Siis käsittääkseni nainen voi olla aktiivinen osapuoli seksissä eikä tarvitse vain maata paikallaan passiivisena? Oikeastaan sen naisen täytyisi nimenomaan olla toinen aktiivinen osapuoli, muuten tuntuisi melko turhalta koko seksihomma ainakin pidemmän päälle.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tarkoitin että minä itse en suorittaisi kuin vain tavallista normaalia seksiaktia, mutta tietysti se nainen voisi toimia omien mielihalujensa mukaan ja tehdä minulle mitä haluaa. Ymmärtäisin kyllä sen että naisella voi olla omia erikoisiakin haluja. Siis käsittääkseni nainen voi olla aktiivinen osapuoli seksissä eikä tarvitse vain maata paikallaan passiivisena? Oikeastaan sen naisen täytyisi nimenomaan olla toinen aktiivinen osapuoli, muuten tuntuisi melko turhalta koko seksihomma ainakin pidemmän päälle.

m

En usko että juuri kenelläkään naisella kiinnostus seksiin kanssasi pysyy kovin pitkään jos olisi noin yksipuolista ja yksitoikkoista. Oletkohan ymmärtänyt ettei nainen harrasta kanssasi seksiä vain tyydyttääkseen sinut vaan myös sinun tulisi osata vastavuoroisesti tyydyttää nainen ja siihen ei usein pelkkä perus yhdyntä riitä. Tämä johtuu anatomisista syistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m

Seksi on mitä suuremmassa määrin vuorovaikutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että juuri kenelläkään naisella kiinnostus seksiin kanssasi pysyy kovin pitkään jos olisi noin yksipuolista ja yksitoikkoista. Oletkohan ymmärtänyt ettei nainen harrasta kanssasi seksiä vain tyydyttääkseen sinut vaan myös sinun tulisi osata vastavuoroisesti tyydyttää nainen ja siihen ei usein pelkkä perus yhdyntä riitä. Tämä johtuu anatomisista syistä.

Anatomisista syistä? Silloin on naisella anatomia pielessä jos se ei toimi. Tarvitsen siis anatomisesti toimivan naisyksilön. Mielestäni naisen pitää osata ja pystyä toimimaan itse niin että saa aikaan tyydytyksen, mikäli ei pysty niin siinä naisessa on jotain pahasti vialla.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi on mitä suuremmassa määrin vuorovaikutusta.

Tuo lause ei sano minulle yhtään mitään.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli sen nainen vaan makaa sängyssä ruhona ja mies panee sitä ja tekee kaiken työn, niin millä tavalla se makaava lahna on silloin tyydyttänyt miehen? Ja millä perusteella miehen täytyy nyt vastavuoroisesti tyydyttää se makaava lahna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli sen nainen vaan makaa sängyssä ruhona ja mies panee sitä ja tekee kaiken työn, niin millä tavalla se makaava lahna on silloin tyydyttänyt miehen? Ja millä perusteella miehen täytyy nyt vastavuoroisesti tyydyttää se makaava lahna?

Nainen, joka makaa kuin lahna, on seksissä mukana vasten tahtoaan tai miellyttämisen vuoksi. Hän ei saa mitään nylkyttävästä miehestä.

Jos ei ymmärrä vuorovaikutuksen merkitystä ihmissuhteissa ja seksissä, ei naisen saaminen ja naisen pysyminen ole kovin todennäköistä.

Kummankin pitää haluta saada ja kummankin pitää haluta antaa, jotta aineksia löytyy yhtä epäonnistunutta yötä pidemmälle.

• Anonyymi

Kyllä voi (ja myös useamman kerran päivässä), mutta ei kaikki. Eikä nekään, jotka voi harrasta sitä päivittäin vuosikymmeniä. Elämässä on muutakin.

- Sheena

• Anonyymi

Sellainen ei sovi minulle, että vaikkapa vuoden ajan rakastelu onnistuisi aamuin illoin, ja sitten tulisi stoppi vaikkapa puoleksi vuodeksi. Ei käy. Pakko tapahtua joka päivä minimissään kerran. En muuten näe sellaisessa parisuhteessa mitään järkeä, sellainen ei hyödytä minua millään tavoin. Siis aikaa siihen kuluisi kaksi kertaa viisitoista minuuttia, eli puoli tuntia vuorokaudesta, ei se ainakaan ajasta olisi kiinni.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen ei sovi minulle, että vaikkapa vuoden ajan rakastelu onnistuisi aamuin illoin, ja sitten tulisi stoppi vaikkapa puoleksi vuodeksi. Ei käy. Pakko tapahtua joka päivä minimissään kerran. En muuten näe sellaisessa parisuhteessa mitään järkeä, sellainen ei hyödytä minua millään tavoin. Siis aikaa siihen kuluisi kaksi kertaa viisitoista minuuttia, eli puoli tuntia vuorokaudesta, ei se ainakaan ajasta olisi kiinni.

m

Seksi ei ole pakollista koskaan, sinulla on pakkomielle.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi ei ole pakollista koskaan, sinulla on pakkomielle.

- Sheena

Ehkä se ei sinulle ole, ehkä se jollekin muulle on.
        Ihmiset ovat erillaisia, olisi jo aika oppia se.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m

Oho, sulla on aika lyhyt rakastelu, taitaa olla aktisi pituus,-nainen harvoin laukeaa tuollaisessa ja ilman orgasmia se jää vailinnaiseks niinku miehilläkin.
        Onneks itselle on sattunut hyväkestoiset kumppanit jotka saa naisen laukeamaan.

• Anonyymi

Nainen voi luoda sänkyynsä samanlaisen hurmoksen mitä nyt nähtiin Lppeenrannassa "kiimaliiterissä".
      Yön aikana voi peli pidentyä kolme eräiseksi, en edes ymmärrä väitettä jossa mies yleisesti halutaan mieltää intohimoisempana. Moni nainen kun voittaa intohimoisissa haluissaan monet miehet.

Rakkautta? En tiedä, voihan se noinkin kai esille tuoda.

AV

• Kun otetaan huomioon eri viranomaistahojen tilastot, niin keskimäärin nussimaikäiset naiset ja miehet harrastavat koko valtion osalta keskimäärin yhtä paljon seksiä. Tämä myös, kun huomioidaan hetero-, homo- ja bi-seksuaalit.

Tosin se ei tarkoita, että jokainen suomalainen nussimaikäinen harrastaisi yhtä paljon seksiä, koska väistämättä joku harrastaa sitä pirusti ja joku toinen ei koskaan, mutta koko kansan osalta keskimäärin naiset ja miehet harrastavat seksiä yhtä paljon. Mikään muu olisi Suomen kokoisen piskuisen kansan osalta myös matemaattisesti mahdotonta, jos hyväksytään noin 2-3% virhemarginaali, joka sekin on piskuista luokkaa piskuisen kansakunnan kohdalla.

• Anonyymi

Ex-1 rakasteli kanssani lähes joka päivä aamulla + illalla, noin 21 vuoden ajan. Kerran rakastelimme putkeen herättyämme, noin 6 tuntia, jotain 12-16 kertaa, emme pitäneet lukua.

• Anonyymi

Sinulla on varmaan hyvä selitys että miksi tuo kulkee nyt nimellä EX-1? Olettettavasti se ei ole sen oikea nimi. Jos tuollaisen naisen kerran löysit niin miksi ihmeessä sen päästit menemään, ajattelitko ehkä että joku toinen voisi olla vielä parempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on varmaan hyvä selitys että miksi tuo kulkee nyt nimellä EX-1? Olettettavasti se ei ole sen oikea nimi. Jos tuollaisen naisen kerran löysit niin miksi ihmeessä sen päästit menemään, ajattelitko ehkä että joku toinen voisi olla vielä parempi?

Naiset muuttuvat vanhetessaan ja vanhenevat nopeasti. Häneen iski eräs yleinen menopaussin esioire, vauvakuume, ja hän oli jotain 33/34v, siis ihan kalkkiviivoilla lastentekoa ajatellen.

Vaikka olimme suhteemme alussa, sovussa yhteistuumin ja vakaasti, tehneet sopimuksen että lapsia ei hankita, niin hän yksipuolisesti irtisanoi itsensä sopimuksesta, siten että kyseessä olikin ollut mielipiteensä - mielipide eroaa sopimuksesta siten että nainen saa muuttaa mielipidettään milloin vain.

Joten, kun mitään yhdessä tehtyä sopimusta ei enää ollut, hän alkoi kiukkumaan ja pihtaamaan, koska minä en muuttanut omaa osuuttani siitä sopimuksen riekaleesta. Siksi otin paremman kaunottaren (Ex-2) joka ei kiukkunut eikä pihdannut ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset muuttuvat vanhetessaan ja vanhenevat nopeasti. Häneen iski eräs yleinen menopaussin esioire, vauvakuume, ja hän oli jotain 33/34v, siis ihan kalkkiviivoilla lastentekoa ajatellen.

Vaikka olimme suhteemme alussa, sovussa yhteistuumin ja vakaasti, tehneet sopimuksen että lapsia ei hankita, niin hän yksipuolisesti irtisanoi itsensä sopimuksesta, siten että kyseessä olikin ollut mielipiteensä - mielipide eroaa sopimuksesta siten että nainen saa muuttaa mielipidettään milloin vain.

Joten, kun mitään yhdessä tehtyä sopimusta ei enää ollut, hän alkoi kiukkumaan ja pihtaamaan, koska minä en muuttanut omaa osuuttani siitä sopimuksen riekaleesta. Siksi otin paremman kaunottaren (Ex-2) joka ei kiukkunut eikä pihdannut ollenkaan.

Aaa, ooo... kylläpä on ongelmallista!..... No oli kyllä hyvä syy jättää tuommoinen. Just tasan noin paljon niihin sitten voi luottaa näköjään. Kun se mieli muuttuu miltei joka päivä päinvastaikseksi kun eilen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuollaiselle palstalle en kyllä aio mennä. Mielummin lopetan kirjoittamisen kokonaan.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiselle palstalle en kyllä aio mennä. Mielummin lopetan kirjoittamisen kokonaan.

m

Se on 10 kertaa parempi kuin tämä Suhteet -haara jossa vain 1/10000 avaus on järjellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on 10 kertaa parempi kuin tämä Suhteet -haara jossa vain 1/10000 avaus on järjellinen.

Sinun on sitten paras pysyä vaan siellä seksipalstallasi.

• Anonyymi

Sehän nyt riippuu ihan siitä partnerista ja kanssakäymisen laadusta. Kun on sopiva yksilö tyrkyllä, niin tekee mieli melkein aina lähellä ollessa. Ei sitä viitsi niin usein edes tyrkyttäytyä kuin mieli tekisi, kun miehet tuppaavat aina pidemmän päälle vattuuntumaan siitä.

• Anonyymi

Tollanen, että seksiä pitää olla vähintään x määrä päivässä, tosin kyllä tappaisi hyvin nopeasti mielenkiintoni. Seksin aikatauluttaminen ja seksin vaatiminen ovat tehokkaimmt seksintappajat, jotka tiedän.

• Anonyymi

- Ei sitä viitsi niin usein edes tyrkyttäytyä kuin mieli tekisi,

Millä tavalla tyrkyttäydyt miehelle?
        Itse en välttämättä edes tajuaisi asiaa kun en osaa lukea sosiaalista koodia. Enkä ollenkaan ymmärrä että miksi se mies siitä hermostuisi. Tuota osaa tästä en tajua alkuunkaan.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollanen, että seksiä pitää olla vähintään x määrä päivässä, tosin kyllä tappaisi hyvin nopeasti mielenkiintoni. Seksin aikatauluttaminen ja seksin vaatiminen ovat tehokkaimmt seksintappajat, jotka tiedän.

Aikaa seksin harrastamiseen on 24 tuntia vuorokaudessa. En usko että se on aikataulusta kiinni, kuullostaa minusta tekosyyltä tuollainen. Jo yhden viestin perusteella voin todeta että en tulisi sinun kanssasi toimeen ollenkaan.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa seksin harrastamiseen on 24 tuntia vuorokaudessa. En usko että se on aikataulusta kiinni, kuullostaa minusta tekosyyltä tuollainen. Jo yhden viestin perusteella voin todeta että en tulisi sinun kanssasi toimeen ollenkaan.

m

Ei siinä mitään, jos jollakulla on aidosti noin paljon luppoaikaa elämässään. Itselläni ja oikeastaan kaikilla tuntemillani ihmisillä työ ja uni vievät päivöstä leijonanosan. Käytännössä se aija, kun seksiä voi ajatella harrastavansa on 6-7 tuntia ja siinäkin ajassa pitää tehdö myös muita asioita. Ja jos kumppani ainoa pohdinnan aihe on se, että seksiä pitää olla, niin kyllä se ainakin minulla halun tappaa tehokkaammin kuin mikään muu. Tai pikemmin mielenkiinnon siihen kyseiseen mieheen. Hoidan mielummin vaikka itse itseni, kuin kuuntelisin tuollaista päivääkään. Halulle pitää antaa aikaa, eikä se painostamalla muuta kuin kuolee. Tai no näin ainakin minulla. Tämä tietysti menee myös niin, että minulle on punainen vaste myls se, että minun kanssani harrastettaisiin seksiä, vaikkei sen toisen tekisi aidosti mieli. Ajatuskin pistäisi niin kovasti vituttamaan, että ei tosikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m

Ja juu, olet 100%:sen oikeassa. Minulla palaisi käpy seksiä aikatauluttavaan ja vinkuvaan mieheen alta aikayksikön. Kyseisen kaltaisia miehiä on osunut kohdalleni tasan yksi, tosin mä en aluksi tietenkään tajunnut hänen olevan sellainen. Seksiä oli, joten se ei tullut esiin. Olimme yhdessä kolmisen kuukautta ja kolmansien menkkojeni kohdalla hän päästi suustaan jotain sen tyylistä, että en kai esitä, että mulla menkat kestävät niin kauan. Silloin nuorena sitä tiputtelua tosiaan kesti sen 7 päivää. Hän itse ei tajunnut millaisen lähtemättömän negatiivisen leiman hän sillä kommentilla otsaansa löi. Asiasta ei riidelty, totesin vaan että tässä on verinen side ole hyvä. Viikon mä sen jälkeen yritin herätellä mielenkiintoani jatkaa, mutta se suhde oli siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Ei sitä viitsi niin usein edes tyrkyttäytyä kuin mieli tekisi,

Millä tavalla tyrkyttäydyt miehelle?
        Itse en välttämättä edes tajuaisi asiaa kun en osaa lukea sosiaalista koodia. Enkä ollenkaan ymmärrä että miksi se mies siitä hermostuisi. Tuota osaa tästä en tajua alkuunkaan.

m

Eivät ne hetket ole toistensa veljiä. Joskus voi sanoa suoraan, joskus vain ottaa kädestä kiinni ja viedä mukanaan. Joskus voi alkaa sivellä ja hivellä, joskus vain alkaa suudella ja joskus vain tehdä itseään kovasti tykö ja kiinni. Olen mä joskus pyörinyt puolialastomana ja tanssinut ja jos sun mitä, muttama niihinhän kommentti on vain että älä nyt viitsi. Joka tapauksessa tilanteita yhdistää se, että ei minua tarvitse lukea tai tulkita, vaan asia käy kyllä tyhmemmällekin selväksi.

Jaa miksikö? No en minä tiedä. Kun ei miehiä nyt silleen samalla tavalla kiinnosta se touhu. Ei ne nyt heti hermostu, mutta jossain kohtaa kyllä alkaa aina tulla sitä, ei nyt taas ja anna olla ja anna mä nukun jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne hetket ole toistensa veljiä. Joskus voi sanoa suoraan, joskus vain ottaa kädestä kiinni ja viedä mukanaan. Joskus voi alkaa sivellä ja hivellä, joskus vain alkaa suudella ja joskus vain tehdä itseään kovasti tykö ja kiinni. Olen mä joskus pyörinyt puolialastomana ja tanssinut ja jos sun mitä, muttama niihinhän kommentti on vain että älä nyt viitsi. Joka tapauksessa tilanteita yhdistää se, että ei minua tarvitse lukea tai tulkita, vaan asia käy kyllä tyhmemmällekin selväksi.

Jaa miksikö? No en minä tiedä. Kun ei miehiä nyt silleen samalla tavalla kiinnosta se touhu. Ei ne nyt heti hermostu, mutta jossain kohtaa kyllä alkaa aina tulla sitä, ei nyt taas ja anna olla ja anna mä nukun jne.

Aika erikoisia tapoja, minä en noista tajuaisi että kyse on halusta seksiin, pitäisin vaan kummallisuuksina. Voi olla mennyt hieman ohitse tuo tilanteen lukeminen muillakin. Minä kyllä tajuaisin jos nainen kipuaisi päälle sängyssä, tai jos tulisi syliin istumaan tai alkaisi hinkkaamaan paikkoja tai jotain sen suuntaista. m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juu, olet 100%:sen oikeassa. Minulla palaisi käpy seksiä aikatauluttavaan ja vinkuvaan mieheen alta aikayksikön. Kyseisen kaltaisia miehiä on osunut kohdalleni tasan yksi, tosin mä en aluksi tietenkään tajunnut hänen olevan sellainen. Seksiä oli, joten se ei tullut esiin. Olimme yhdessä kolmisen kuukautta ja kolmansien menkkojeni kohdalla hän päästi suustaan jotain sen tyylistä, että en kai esitä, että mulla menkat kestävät niin kauan. Silloin nuorena sitä tiputtelua tosiaan kesti sen 7 päivää. Hän itse ei tajunnut millaisen lähtemättömän negatiivisen leiman hän sillä kommentilla otsaansa löi. Asiasta ei riidelty, totesin vaan että tässä on verinen side ole hyvä. Viikon mä sen jälkeen yritin herätellä mielenkiintoani jatkaa, mutta se suhde oli siinä.

Kuullostat todella ihmiseltä jolle on parasta olla yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika erikoisia tapoja, minä en noista tajuaisi että kyse on halusta seksiin, pitäisin vaan kummallisuuksina. Voi olla mennyt hieman ohitse tuo tilanteen lukeminen muillakin. Minä kyllä tajuaisin jos nainen kipuaisi päälle sängyssä, tai jos tulisi syliin istumaan tai alkaisi hinkkaamaan paikkoja tai jotain sen suuntaista. m

Et ymmärrä, jos sinulle sanotaan suoraan? Sinulla on sitten hyvin erikoisia ymmärtämisongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostat todella ihmiseltä jolle on parasta olla yksin.

Parisuhteessani oikein hyvä olla 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä, jos sinulle sanotaan suoraan? Sinulla on sitten hyvin erikoisia ymmärtämisongelmia.

Ai vaikka sanot suoraan että haluat seksiä, niin mitään ei tapahdu? Jotain on silloin todella isosti vialla, joko sinussa tai siinä toisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vaikka sanot suoraan että haluat seksiä, niin mitään ei tapahdu? Jotain on silloin todella isosti vialla, joko sinussa tai siinä toisessa.

Ei, vaan se on täysin normaalia. Miehet ovat tuollaisia. Jokainen vähänkään enemmän seksiä haluava nainen viu kertos aen sinulle. Miehiä nyt ei vain silleen kiinnosta se touhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan se on täysin normaalia. Miehet ovat tuollaisia. Jokainen vähänkään enemmän seksiä haluava nainen viu kertos aen sinulle. Miehiä nyt ei vain silleen kiinnosta se touhu.

täyttä pötyä koko juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täyttä pötyä koko juttu

Älä sitten kirjoittele pötyä. Minä kerroin vain faktaa, jonka tosiaan voisi kertoa sinulle kuka tahansa enemmän seksiä haluava nainen. Miehiä kiinnostaa kyllä seksi jatkuvasti, jos he ovat ns. puutteessa. Jos seksiä kuitenkin on saatavilla oikeastaan koska tahansa, niin se lakkaa sillä tavalla kiinnostamasta. Ei nyt kokonaan, mutta sen halukkaamman osapuolen kannalta kyllä ratkaisevasti. Ei kannata, eikä haluta tyrkyttäytyä, kun vastaukset tosiaan ovat tuota tasoa mitä edellä kerroin.

Sinällään tuo on tietenkin ihan ymmärrettävääkin, kun miehellä kuitenkin on tuossa ne fyysiset rajoitteensa, joita naisella ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten kirjoittele pötyä. Minä kerroin vain faktaa, jonka tosiaan voisi kertoa sinulle kuka tahansa enemmän seksiä haluava nainen. Miehiä kiinnostaa kyllä seksi jatkuvasti, jos he ovat ns. puutteessa. Jos seksiä kuitenkin on saatavilla oikeastaan koska tahansa, niin se lakkaa sillä tavalla kiinnostamasta. Ei nyt kokonaan, mutta sen halukkaamman osapuolen kannalta kyllä ratkaisevasti. Ei kannata, eikä haluta tyrkyttäytyä, kun vastaukset tosiaan ovat tuota tasoa mitä edellä kerroin.

Sinällään tuo on tietenkin ihan ymmärrettävääkin, kun miehellä kuitenkin on tuossa ne fyysiset rajoitteensa, joita naisella ei ole.

Minulle tuo on täysin käsittämätön asia, mutta minä olenkin poikkeava yksilö, joten en voi väittää vastaan tuohon. Ja varmasti sinä tiedät asian paremmin kuin minä.
        Itselleni seksin, tai itsetyydyksen harrastaminen on pakko, fysiologinen pakko, joten en voi vaan valita ettei minua huvita se asia just nyt tällä viikolla, että katsotaan ensi viikolla uudestaan. En selviä viikkoa, korkeintaan muutamia päiviä. Tällä hetkellä yksikin vuorokausi tuottaa vaikeuksia.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täytyy sanoa että olen aika perkeleellisen kateellinen noille miehille joita sinä kuvailit viestissäsi, siis mikäli he ovat todellisia. En muista milloin olen tuntenut kateellisuutta mutta nyt tunnen niin että naamani on vihasta punainen. Erikoista.
        Aivan kuin he olisivat naisia tai jotain. En tunnista tuon kuvauksesi perusteella tuota henkilöä ollenkaan mieheksi.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tuo on täysin käsittämätön asia, mutta minä olenkin poikkeava yksilö, joten en voi väittää vastaan tuohon. Ja varmasti sinä tiedät asian paremmin kuin minä.
        Itselleni seksin, tai itsetyydyksen harrastaminen on pakko, fysiologinen pakko, joten en voi vaan valita ettei minua huvita se asia just nyt tällä viikolla, että katsotaan ensi viikolla uudestaan. En selviä viikkoa, korkeintaan muutamia päiviä. Tällä hetkellä yksikin vuorokausi tuottaa vaikeuksia.

m

Ymmärrän. Etkä sinä ole ainoa, jonka on vaikeaa tuota ymmärtää. Noin se kuitenkin menee. Siitä puhe mistä puute. Ei seksi miehiä oikeasti niin kovin kummoisesti kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täytyy sanoa että olen aika perkeleellisen kateellinen noille miehille joita sinä kuvailit viestissäsi, siis mikäli he ovat todellisia. En muista milloin olen tuntenut kateellisuutta mutta nyt tunnen niin että naamani on vihasta punainen. Erikoista.
        Aivan kuin he olisivat naisia tai jotain. En tunnista tuon kuvauksesi perusteella tuota henkilöä ollenkaan mieheksi.

m

Likipitäen jokainen normaali mies on juuri tuollainen. Toisenlaista on lopulta hyvin vaikea löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m

Olet seksiaddikti ilman muuta, pakkoajatuksia, riippuvuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet seksiaddikti ilman muuta, pakkoajatuksia, riippuvuutta.

Niin, en taas tiedä tuon sanan merkitystä niin en osaa sanoa tarkemmin. Pakkoajatuksista en tiedä, mutta riippuvuutta kyllä, tai riippuu senkin sanan merkityksestä, mikäli tarkoitetaan henkistä riippuvuutta niin sellaista minulla ei ole minkään suhteen.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Likipitäen jokainen normaali mies on juuri tuollainen. Toisenlaista on lopulta hyvin vaikea löytää.

Minun on erittäin vaikea uskoa tuohon väittämään.

Mutta en tiedä. Tiedän sen että itse olen muista poikkeava, se on tullut selväksi vuosien saatossa, jo lapsuudessani olin poikkeava toisista, erikoinen. Ehkä poikkean muista ihmisistä kaikin mahdollisin tavoin, tämä on täysin mahdollista. Enhän edes tiedä minkälainen olisin jos en olisi omaksunut ja opetellut tätä miehen roolia. Olen ulkoisesti ja henkisesti kuin miehen kuvaus itse. Olen omaksunut sen roolin identiteetikseni. Ehkä sen takia koen olevani täysin eri henkilö kuin mitä olin lapsena. Ajattelin että tämä minä haluan olla, tälläiseksi minä haluan tulla. Ja nyt olen se mitä halusin olla. Tämän asian saavuttamiseen meni toki useita vuosia periksiantamatonta työtä ja keskittymistä. En esitä mitään, minä olen se miltä näytänkin.

m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta en tiedä. Tiedän sen että itse olen muista poikkeava, se on tullut selväksi vuosien saatossa, jo lapsuudessani olin poikkeava toisista, erikoinen. Ehkä poikkean muista ihmisistä kaikin mahdollisin tavoin, tämä on täysin mahdollista. Enhän edes tiedä minkälainen olisin jos en olisi omaksunut ja opetellut tätä miehen roolia. Olen ulkoisesti ja henkisesti kuin miehen kuvaus itse. Olen omaksunut sen roolin identiteetikseni. Ehkä sen takia koen olevani täysin eri henkilö kuin mitä olin lapsena. Ajattelin että tämä minä haluan olla, tälläiseksi minä haluan tulla. Ja nyt olen se mitä halusin olla. Tämän asian saavuttamiseen meni toki useita vuosia periksiantamatonta työtä ja keskittymistä. En esitä mitään, minä olen se miltä näytänkin.

m

Se nyt on ihan sama uskotko sinä vai etkä usko. Näin se vain kuitenkin on ja kuten todettua niin syykinnon hyvin looginen. Miehelle nyt ei vain ole biologisesti mahdollista sama tahti kuin naiselle ja kun et sinä itse mitään saa, niin harva sitä haluaa pelkästään toisen iloksi jatkuvasti. Toisinaan joo kyllä, mutta jatkuvasti päivästä toiseen, ei sellaista miestä olekaan. Asia voi helposti unohtua tai jäädä tajuamatta kokonaan, jos ei siinä tilanteessa itse koskaan ole, että seksi partnerin kanssa on itseasiassa miehelle melko vaivalloista noin jatkuvasti monta kertaa päivässä. Jos se toinen oikeasti haluaa sekiiä niin, että hänkin saa, joka kerta. Itsetyydytys on monin verroin helpompaa ja näppärämpää kuin käydä läpi koko repertuaari useamman kerran päivässä, joka päivä, joka viikko, kuukaudesta toiseen. Sinällään ymmärrän siis erittäin hyvin, että ei se touhu ole miehille pidemmän päälle ihmeemmin mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m

Siinä kohtaa kun harrastat pitkän kaavan mukaan tunnin, pari, jotkut kauemminkin, niin kukaan mies ei tee sitä kovin montaa kertaa päivässä, eikä joka päivä ja jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kohtaa kun harrastat pitkän kaavan mukaan tunnin, pari, jotkut kauemminkin, niin kukaan mies ei tee sitä kovin montaa kertaa päivässä, eikä joka päivä ja jatkuvasti.

Eihän siinä mene kun 10 minuuttia korkeintaan.... tai jos on tosi upea nainen niin 5 minuuttia sitten....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä mene kun 10 minuuttia korkeintaan.... tai jos on tosi upea nainen niin 5 minuuttia sitten....

Tuo nyt käy ehkä juuri ja juuri esilämmittelystä. Jos sinulla ei ole tuota parempaa tarjota, niin ei sinulla silloin ole mitään saumaa seksistä pitävään naiseen. Kukaan seksistä nauttiva ja sitä palhon haluava nainen ei tuollaista edes kokeile useampaa kertaa, saati tyydy tuollaiseen parusuhdeseksiin. Tuolla voi saada ehkä saada sen lahnan, josta aiemmin ketjussa puhuttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt käy ehkä juuri ja juuri esilämmittelystä. Jos sinulla ei ole tuota parempaa tarjota, niin ei sinulla silloin ole mitään saumaa seksistä pitävään naiseen. Kukaan seksistä nauttiva ja sitä palhon haluava nainen ei tuollaista edes kokeile useampaa kertaa, saati tyydy tuollaiseen parusuhdeseksiin. Tuolla voi saada ehkä saada sen lahnan, josta aiemmin ketjussa puhuttiin.

Naisissa näyttää olevan jotain kovin vialla jos eivät pysty toimimaan kymmenessä minuutissa. Jokin siinä ei vaan ole silloin kunnossa.

m

• Anonyymi

Oletko autisti tai kokematon naisten kanssa?
      Kyllä, nainen voi harrastaa seksiä parisuhtteessa kanssasi vähintään kahdesti vuorokaudessa, jos nainen sinua sillä lailla haluaa. Se voi olla oraalista hoitoa, yhdyntää tai jotain muuta.

• Oraalinen seremonia on seksuaalinen toimitus, ei seksiä.

Seksi tarkoittaa suomenkielessä miehen ja naisen keskenänsä suorittamaa rakastelua eli (vagïnaalista) yhdyntää, joka englanninkielellä on "lovemaking" eli rakkaudentekemistä.

• Anonyymi

Olen asperger, ja kokematon.
        Tuo kommenttisi kuullostaa oikein hyvältä. Sama se mitä se hoito on kunhan vaan toimii. En niin välitä että minkälaista se on, mikä vaan käy mikä naiselle sopii. Ja minulle riittäisi se yhdenkin kerran vuorokaudessa kyllä, kaksi olisi optimaalista.

m

• Anonyymi
        Pitkäkoipimies kirjoitti:

Oraalinen seremonia on seksuaalinen toimitus, ei seksiä.

Seksi tarkoittaa suomenkielessä miehen ja naisen keskenänsä suorittamaa rakastelua eli (vagïnaalista) yhdyntää, joka englanninkielellä on "lovemaking" eli rakkaudentekemistä.

Noin minäkin luulin eiliseen asti. Nykyään ne ovatkin muuttaneet seksin määritelmän, ja se on nykyaikaistettu koskemaan mitä tahansa seksuaalista toimintaa, jopa itsetyydytyskin on nykyään seksiä itsensä kanssa. Luultavasti muutos on tehty kun nykyään on kovin erillaisia pariskuntia jotka eivät välttämättä pysty harrastamaan perinteistä seksiä, joten hekin voivat nyt sanoa harrastavansa seksiä kun määritelmä on muutettu.

m

• Anonyymi

Siis oman kumppanin kanssa vaikka monta kertaa päivässä suhteen alussa mutta sitten ehkä kerran päivässä kun pahin himovaihe ohitettu. Naisetkin voivat olla seksiaddikteja tai ehkä se pitäis sanoa kauniimmin😘

• Anonyymi

Siis alkuun 4 kertaa päivässä, vuoden päästä kerran päivässä, kahden vuoden päästä joka toinen päivä, kolmen vuoden päästä kerran viikossa, neljän vuoden päästä kerran kuukaudessa, viiden vuoden päästä nolla kertaa.

• Anonyymi

Oikean kumppanin kanssa voi olla vaikka monta kertaa joka päivä/ vuorokaudessa. Itselläni oli upea puolivuotinen seksisuhde erään ihanan miehen kanssa ja hänen kanssaan olisin voinut olla vaikka koko ajan niissä puuhissa.

Paras Kokemus olit Minulle

• Anonyymi

mihin suhde loppui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mihin suhde loppui?

Nainen lihoi 20 kiloa.

-Sivusta

• Anonyymi

Kaikkeen kyllästyy kuule, eikä aika edes riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mihin suhde loppui?

kyllästyi siihen ja löysi uuden

• Anonyymi

Vaikuttaisi siltä että naisilla on kovin erillainen käsitys seksistä sekä syistä seksin harrastamiseen kuin mitä minulla on. Naisille seksin harrastaminen on jonkinlaista suurta huvitusta millä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin huvin ja nautinnon aikaansaaminen. Minä taas ymmärrän ja koen seksin harrastamisen niin että se on vain pelkkä pakko, sitä on pakko tehdä. En näe sen harrastamiseen yhtään mitään muuta motiivia kuin pakon, siis pakottavan fyysisen tarpeen sen harrastamiseen. Ja kun käsitykseni eroaa näin suuresti siitä naisten omasta käsityksestä, vaikka kyseessä on sama asia ja vain eri käsitys siitä, niin en usko että pystyisin pääsemään sellaiseen yhteisymmärrykseen naisen kanssa edes perusasioista, jotta seksin harjoittaminen edes voisi olla mahdollista. En vain pidä tuota asiaa edes järkevänä vaihtoehtona enää. Naisilla on aivan liian monimutkaiset psykologiset motivaatiomekanismit seksin harrastamisen taustalla, en ikinä kykene sellaisia käsittämään tai ymmärtämään. Joten luultavasti minulle seksin harrastaminen naisen kanssa on ja tulee tulevaisuudessakin olemaankin mahdotonta.

• Anonyymi

Entisessä suhteessa aina rauhallisilla hetkillä => monta kertaa päivässä, minimissään kerran päivässä olisi hyvä.
      Yx nainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6524
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3900
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3315
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      381
      1792
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1053
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe