osa kiihtyy jopa 3,5 sekuntiin sataseen.tuollainen auto on vaarallinen kokemattoman kuljettajan käsissä varsinkin talvella..
uudet sähköauto kiihtyy muutamassa sekunnissa
29
153
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on ja moottoripyöriäkin on sähköisiä.
- Anonyymi
Sähköauton omistaja kiihtyy sekunnin murto-osassa kun Jesse kertoo sille että sen auton akusto on paskana.
- Anonyymi
Kiihtyy mutta kestääkö?
https://www.youtube.com/watch?v=yqeBVrwoETU- Anonyymi
enempi huolettaa nuoret kaahailijat ... jos autot kiihtyy 3.5 s sataseen kulkee yli 200kmh...ja jos tällaisia alkaa olla kymmeniä tuhansia ellei satojatuhansia liikentesessä nii varmaan kolaritilastot hehkuu puniasena tulevaisuudessa...suomen tiestöt ovat uraisia ja huonoja..niin moni rikas ostaa pojalleen tai tytölleen nopean auton...ennen ostettiin bemarit ja niilläkin kouhotettiin liikenteessä...
- Anonyymi
Luonto yleensä karsii pahimmat kusipäät.
- Anonyymi
Tekniikan kehittyessä reilua ylinopeutta ajaneen auton tehoja rajoitetaan, samoin kiihtyvyyttä ja huippunopeutta. Ei mikään ongelma.
- AnonyymiUUSI
13 sekuntia sataseen on ihan riittävä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
13 sekuntia sataseen on ihan riittävä..
Jo 10 sekunnin kiihtyvyydellä ehtii hyvin seuraaviin punaisiin liikennevaloihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
13 sekuntia sataseen on ihan riittävä..
"13 sekuntia sataseen on ihan riittävä.."
Niin on. Liikenteessä melkein kukaan autoilija ei ole noviisi, joten enemmän ajo-ominaisuuksissa kiinnostaa käyttäytyminen mutkissa ja väistötilanteissa, kun kuljettaja EI ole enää aivan kokematon. Ongelmana kaikilla täyssähköautoilla on energian varastointitapa, ja se ongelma on perustavaa laatua. Sähköauton hyvät puolet tulevat esiin kaupunkiajossa, mutta monilla on tarve liikkua pitkiä matkoja maanteillä. Vuonna 2025 maantielaiva ei ole sähköauto. Toisaalta maantielaiva ei ole ihanteellinen kaupunkiauto. - AnonyymiUUSI
Eli kun nopeusrajoitus on jossakin 20 kmh niin autojen ei pidä kulkea sen nopeammin.... missään.
- Anonyymi
Kyllä asfaltti menee rullalle ja pulut saa sydärin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä 3,5 sekunttia on sataseen liikaa pitäs päästä 1 sekunttiin silmät kiini.
- AnonyymiUUSI
voip mennä tekarit kurkkuun ja tukehtua..jospa eu tekee lainsäädännön että tekarit pitää ottaa suusta pois ennen liikkeelle lähdettyä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voip mennä tekarit kurkkuun ja tukehtua..jospa eu tekee lainsäädännön että tekarit pitää ottaa suusta pois ennen liikkeelle lähdettyä..
Ensin EUn pitää määritellä, minkä värisiä tekareita mikäkin nopeus koskee, saako olla nastahampaita, pitääkö olla sateenkaaren värejä ...
- AnonyymiUUSI
Ei auton kiihtyvyys tapa ketään. Liian suuri tilannenopeus on se joka suistaa auton ja kuskin kuolemaan.
Niillä vanhoilla corollanräppänillä jotka ovat täysin tuhnuja on ajettu iso määrä kuolonkolareita liian suuresta tilannenopeudesta johtuen. Vaikka siihen kiihdyttämiseen on mennyt koko ilta ja alkuyö.
Auto ei ole koskaan liian nopea liikenneturvallisuuden kannalta. Kuskin typeryys tappaa.- AnonyymiUUSI
Ja silti kaikkein eniten kolareita tapahtuu nopeilla autoilla. Teslahan on kolaritilaston kärjessä ja mennyt reilusti Bemarienkin ohi tilastossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti kaikkein eniten kolareita tapahtuu nopeilla autoilla. Teslahan on kolaritilaston kärjessä ja mennyt reilusti Bemarienkin ohi tilastossa.
Nopeat autot törmäilevät eniten betoniporsaisiin..
Taas kommentti joka perustuu lehden klikkihuorausotsikkoon ymmärtämättä itse asiaa.
"Tuoreen tilaston mukaan Tesla-merkkisille autoille sattuu jopa 60 prosenttia enemmän kolareita kuin toiseksi eniten kolaroiville BMW-merkin autoille.
– Lukemia selittänee osaltaan se, että vaikkapa kolhut parkkipaikalla betoniporsaan kanssa kirjataan kolarivahingoksi. Sama osuma vanhemmassa Skodassa ei välttämättä päädy tilastoon lainkaan, jos korvausta ei kaskovakuutuksen kolariturvasta haeta, POP-vakuutuksen palvelujohtaja Tommi Lehmusvirta kertoo tiedotteessa."
Yritetääs oppia lukemaan muutakin kuin klikkihuorausotsikot.
https://www.verkkouutiset.fi/a/tilastot-paljastavat-nailla-autoilla-kolaroidaan-eniten/#e56bb100
Kyllä edelleen kuolonkolareissa on auton tehoja paljon isommassa roolissa kokematon kuski, vanha rämä auto ja alkoholi. Yksi tai useampi näistä kolmesta. - AnonyymiUUSI
Suurin osa maanteiden nopeusrajoituksista on 80-100 km/h. Eikö 250 km/h ole jo tarpeeksi. Ai niin, eihän niillä patteriautoilla pääse niin kovaa, kun moottori lentäisi korista läpi eikä pitkällä matkalla voi ajaa yli 100 km/h surkean akun vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nopeat autot törmäilevät eniten betoniporsaisiin..
Taas kommentti joka perustuu lehden klikkihuorausotsikkoon ymmärtämättä itse asiaa.
"Tuoreen tilaston mukaan Tesla-merkkisille autoille sattuu jopa 60 prosenttia enemmän kolareita kuin toiseksi eniten kolaroiville BMW-merkin autoille.
– Lukemia selittänee osaltaan se, että vaikkapa kolhut parkkipaikalla betoniporsaan kanssa kirjataan kolarivahingoksi. Sama osuma vanhemmassa Skodassa ei välttämättä päädy tilastoon lainkaan, jos korvausta ei kaskovakuutuksen kolariturvasta haeta, POP-vakuutuksen palvelujohtaja Tommi Lehmusvirta kertoo tiedotteessa."
Yritetääs oppia lukemaan muutakin kuin klikkihuorausotsikot.
https://www.verkkouutiset.fi/a/tilastot-paljastavat-nailla-autoilla-kolaroidaan-eniten/#e56bb100
Kyllä edelleen kuolonkolareissa on auton tehoja paljon isommassa roolissa kokematon kuski, vanha rämä auto ja alkoholi. Yksi tai useampi näistä kolmesta.Tuo artikkeli on täysin huuhata koska se perustuu vain yhden pikkuruisen vakuutusyhtiön kasko-tilastoihin.
"Sama osuma vanhemmassa Skodassa ei välttämättä päädy tilastoon lainkaan, jos korvausta ei kaskovakuutuksen kolariturvasta haeta,"
Ei siis mikään oikea kolaritilasto jossa olisi mukana kaikki liikenneonnettomuudet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nopeat autot törmäilevät eniten betoniporsaisiin..
Taas kommentti joka perustuu lehden klikkihuorausotsikkoon ymmärtämättä itse asiaa.
"Tuoreen tilaston mukaan Tesla-merkkisille autoille sattuu jopa 60 prosenttia enemmän kolareita kuin toiseksi eniten kolaroiville BMW-merkin autoille.
– Lukemia selittänee osaltaan se, että vaikkapa kolhut parkkipaikalla betoniporsaan kanssa kirjataan kolarivahingoksi. Sama osuma vanhemmassa Skodassa ei välttämättä päädy tilastoon lainkaan, jos korvausta ei kaskovakuutuksen kolariturvasta haeta, POP-vakuutuksen palvelujohtaja Tommi Lehmusvirta kertoo tiedotteessa."
Yritetääs oppia lukemaan muutakin kuin klikkihuorausotsikot.
https://www.verkkouutiset.fi/a/tilastot-paljastavat-nailla-autoilla-kolaroidaan-eniten/#e56bb100
Kyllä edelleen kuolonkolareissa on auton tehoja paljon isommassa roolissa kokematon kuski, vanha rämä auto ja alkoholi. Yksi tai useampi näistä kolmesta.Seli seli taas, kolari betoniporsaan kanssakin on kolari. Tai sitten tuollaiset vain osoittavat, että Teslan ajajat ovat ajotaidottomia idiootteja eli vaarallisia kuskeja. Jos tilastossa näkyy enemmän kolareita niin sitten niitä kolareita vain on enemmän. Tesloilla kolareidaan enemmän ja se siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo artikkeli on täysin huuhata koska se perustuu vain yhden pikkuruisen vakuutusyhtiön kasko-tilastoihin.
"Sama osuma vanhemmassa Skodassa ei välttämättä päädy tilastoon lainkaan, jos korvausta ei kaskovakuutuksen kolariturvasta haeta,"
Ei siis mikään oikea kolaritilasto jossa olisi mukana kaikki liikenneonnettomuudet.Voidaanhan sitten ottaa jenkeistä kuolinonnettomuuksien tilasto, jossa Tesla on myös kärjessä
https://economictimes.indiatimes.com/news/international/us/are-tesla-cars-safe-new-study-says-they-have-the-highest-fatal-crash-rate-of-any-car-brand-in-the-us/articleshow/115496886.cms?from=mdr - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti kaikkein eniten kolareita tapahtuu nopeilla autoilla. Teslahan on kolaritilaston kärjessä ja mennyt reilusti Bemarienkin ohi tilastossa.
Tavallinen Tesla ei ole erityisen nopea auto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanhan sitten ottaa jenkeistä kuolinonnettomuuksien tilasto, jossa Tesla on myös kärjessä
https://economictimes.indiatimes.com/news/international/us/are-tesla-cars-safe-new-study-says-they-have-the-highest-fatal-crash-rate-of-any-car-brand-in-the-us/articleshow/115496886.cms?from=mdrSiellä on eri softat autoissa, ne " autonomisen" ajon jutut, ratissa nukkuvat spedet yms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen Tesla ei ole erityisen nopea auto.
Ai, sitten Teslan omistajat ovat vain ajotaidottomia idiootteja. Eipä tuokaan paljon lohduta.
- AnonyymiUUSI
Avaajan kirjoitustaidottomuus on myös vaarallista.
- AnonyymiUUSI
se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
- AnonyymiUUSI
Leipäveitsikin on vaarallinen kokemattomissa käsissä, ihan niinkuin kaikki muukin.
Eli ei muuta kuin opettelemaan. Talvella ei mitään ongelmaa kiihdytyksessä, luistonesto hoitaa.- AnonyymiUUSI
no arvaappa leikkivätkö ..viime talvena poliisi antoi sakkoja vaikka leikittiin bensakotteroilla...näille vielä sähköautot..siinä sitä riemua on koko suvulle kun kolahtaa.
- AnonyymiUUSI
no on vähän hassua että siviiliautot päihittää monet ralliautot...hih.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1952721Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061224Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131151Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3171013- 104967
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389960- 63891
- 66888
- 53871
- 46869