Nähtävästi kuka vain voi ilmoittaa työpaikan työmarkkinatorille, koska siellä on yrityksiä, joilla on maksuhäiriöitä, verovelkoja, maksamattomia palkkoja, laittomia työehtoja ja kuluttajasuojalautakunnan päätöksiä tehdyistä huijauksista.
Miksi valtion ylläpitämällä sivustolla on huijarifirmojen avoimia työpaikkoja
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Provikkapalkkaa ja 0 tuntisopimuksia.
- AnonyymiUUSI
Koska valtio on pahin rikollinen mitä on olemassa. Valtioilla on aina eniten määräysvaltaa tavallisten ihmisten elämään. Ja samalla se itse elää 100% tavallisten ihmisten työn hedelmillä.
- AnonyymiUUSI
Näistä sivustoista vastaa kunnat siis SDP ja Kepu
- AnonyymiUUSI
Max. kusetus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2742012- 421801
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011709Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631419Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791304- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2181132- 571125
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?171990