ei tää laitos tuota mitää vaan tasaa kulutusta eli pitää sähkön hinnan korkealla ..
SAATANAN PÖSILÖT
Pumppuvoimalaitos kannattaa rahallisesti, jos sähkön markkinahinta noudattaa kysynnän ja tarjonnan periaatteita. Silloin kuin sähköenergiaa on tarjolla kysyntään nähden paljon, laskee sähkön hinta, ja vastaavasti, kun sähköä ei ole tarjolla riittävästi suuren kysynnän aikana, nousee sen hinta. Pumppuvoimalaitos voi toimia näillä hintaeroilla siten, että se ostaa sähköä halvalla ja myy sitä kalliimmalla. Samalla se hyödyttää energianjakelua aidosti niin, että se täydentää sähköverkon vajausta huippukulutuksen aikana ja lisää sen käyttöä matalan kulutuksen aikana. Näin voidaan sähköä tuottaa tasaisemmin voimalatyypistä riippumatta. Samalla vähennetään fossiilisten polttoaineiden käyttöä sähköverkon säätövoimana.[2][5]
ei tää laitos tuota mitää vaan tasaa kulutusta eli pitää sähkön hinnan korkealla .. SAATANAN PÖSIL
5
75
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ELI TÄÄ LAITOS KANNATTA RIKKAITA JOKKA OMISTAA OSAKKEITA KEMIJOKI OY..SSTÄÄ. ELI SE PITÄÄ JA TASAA HIIN KORKEALLA JA SEN MAKSAA TAVALLISET KUILUTTAJAT
SAATNA ETTÄ OOTTA PÖSILÖITÄ.. - AnonyymiUUSI
ELI TE MAKSATTE SEN PUMPPU VOIMALANA JA SEN ETTÄ SE TUOPTTAA ENEMMÄ RAHAA OMISTAJILLE OSAKKEEN OMISTAJILLE ..JA KULUTTAJULLE SE TARKOITTAA KORKEAMPAA HINTAA JA TE SEN MAKSATTE ..KUINKA PÖSILÖÄ SAKKIA SIELLÄ KEMIJÄVELLÄ ON.
TE KANNATATTE SITÄ ETTÄ MAKSATTE ENEMMÄN EI VITTUUU.. - AnonyymiUUSI
KEMIJOKI OY KUSETTAA PÖSILÖITÄ URAKALLA.. OOTTAKO SAATNA ....JUU KEMIJÄRVEN PIENIN KIRJASTO AUTO..2 ROMAANIA MERSUSSA.
- AnonyymiUUSI
Jokainenhan ymmärtää periaatteen mutta yksittäisenä kuluttajana minä luultavasti häviän jos pumppuvoimaloita tulee. Yksittäinen asiakas voi pörssisähkön kalliina aikoina rajoittaa sähkön käyttöä, joko automation avulla tai manuaalisesti.. Nyt ne Pörssisähkön halvat päivät ja tunnit käytetään pumppuvoimaloissa altaiden täyttämiseen.
- AnonyymiUUSI
Pumppuvoimaloissa käytetään parhaimmillaan täysin ilmaista sähköä. Sitä saa läheisiltä tuulivoimaloita. Sähköenergia vaan saisi olla pumppuvoimaloiden vaikutusalueella miinus 30 % yksityistalouksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849