Jos ennätys on stravassa, se kelpaa.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Tunturin matolla tehdään meillä enkat
- Anonyymi
Vieläkö muistat kun Soiro juoksi tunturin platinumilla cooperin enkan 3pv ennen 24h ultraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö muistat kun Soiro juoksi tunturin platinumilla cooperin enkan 3pv ennen 24h ultraa?
Juu. Mattocuupperi sopi ukkelille paremmin kuin 24h skaba.
- Anonyymi
Eräs papparainenkin juoksee omien sanojensa mukaan ikäluokkansa SE ja ME vauhteja ja kymppejä lähes päivittäinen 35 minuuttiin. Kolmekin treeniä sopii kevyesti päivään. 33 kilsan pitkä lenkkikin sujuu kuin vettä vaan. Kilpailuissa häntä ei kuitenkaan koskaan nähdä. Oma ilmoitus somessa tuloksesta riittää. Mihin niitä kilpailuja tarvitaan?
- Anonyymi
Juoksi muutama vuosi sitten.
Ei juokse enää
- Anonyymi
Hölkkäkisoista saat mitalin ja juomahuollon
- Anonyymi00007
Samaa mieltä.
Turha ahnehtia kisaa kun voit käydä somettaa kunnosta tuloksen. - Anonyymi00008
Hölkkäskaboissa hintaan sisältyy vittuilevat papparaiset. Sitä ei omalla lenkillä saa.
- Anonyymi00010
Juu. Papat kommentoivat ohijuoksijoiden painoa.
- Anonyymi00011
Stravaenkat ratkaisee. If it's not in strava it's not enkka.
- Anonyymi00012
Garmin enkat ratkaisee
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Garmin enkat ratkaisee
Sandels Aki piti garminin juoksuennuste aikoja enkkoinaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6566- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432