läpi rovaniemelle ..ei mitää ilmatorjuntaa ole tähän..
RAAKA TOTUUS
Ei minkään näköistä ilma torjuntaa lapissa kaikki HESA Shahed-136 lennokit tulisivat läpi
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
HESA Shahed-136
- Anonyymi
Mallinnettu kuva Shahed 136 -lennokista.
Mallinnettu kuva Shahed 136 -lennokista.
Tyyppi miehittämätön räjähteillä varustettu lennokki, räjähdedrooni, itsetuhodrooni
Alkuperämaa Iran
Valmistaja Iran Aircraft Manufacturing Industrial Company (HESA)
Ensilento noin 2019-2020 (?)
Tila operatiivisessa käytössä
Pääkäyttäjät Iranin asevoimat, Venäjän asevoimat, Jemenin kapinallisjoukot
Valmistusmäärä yli 2 500 (joista ainakin 2 400 olisi tilattu Venäjälle[1][2])
Valmistusvuodet 2021– (valmistajan esittely)
Yksikköhinta 20 000 USD (arvio)[3], 20 000-50 000 (arvio)[2] - Anonyymi
KYLLÄ JA SIIHEN VIELÄ JUOPOT MÖHÖ MAHA UPSEERIT HUMALASSA KOKO PÄIVÄN
- Anonyymi
ROVANIEMEN ILMATORJUTA KUI HARAKKOJA AMPUS EI OO ASEIAT EIKÄÄ JÄRKEE..JUOPOT SIELLÄ HILLII ILMAN PILLUU..
- Anonyymi
MIETTIKÄÄ SITÄÄ KIOVAAN ISKETTIIN KUUKAUDEN AIKANA 3600 KAPPALEELA SHAED LENNKEILLA ..1800 1800 KILON LIUKUPOMMEILLA KUUKAUDEN AIKANA.
EI ROVANIEMLLÄ OO MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA KO EI OO MILLÄ TUHOTA NUITA .. - Anonyymi
ON LASKETTU ETTÄ MIKÄLI VENÄJÄ TEKEE ÄKKI HYÖKKÄYKSEN KOK LAPPI OLI TUHOTTU VIIKOSSA.
- Anonyymi
LÄHETETÄÄN TUO AIVOT VEKS JOHANNA OJALA -NIEMELÄ SINNE JOUKKUE TELTTA HAME PÄÄLLÄ NEHÄN SÄIKÄHTÄÄ JA AMPUU ITTENSÄ..SDP..
- Anonyymi
ddd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703