🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsyttävimpiä mainoksia tulee liian usein. Minäkin ärsytän täällä kerran päivässä ihan niin kauan kuin haluan.
Ai pitiks tässä sanoa jotain?
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsyttäviä on Vattenfallin mainos fossiilipaskasta ja tuulipuistojen "puhtaasta" energiasta. Täyttä paskaa koko vihersiirtymähumppa!
Tuulimyllyjä on äänettömiäkin. Ne vain ovat kalliimpia kuin humisevat halpamyllyt. Hallituksen pitäisi lainsäädännöllä vahvistaa, ettei metelöiviä myllyjä saa rakentaa liian lähelle asutusta tai poronhoitoalueille.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuulimyllyjä on äänettömiäkin. Ne vain ovat kalliimpia kuin humisevat halpamyllyt. Hallituksen pitäisi lainsäädännöllä vahvistaa, ettei metelöiviä myllyjä saa rakentaa liian lähelle asutusta tai poronhoitoalueille.
Ministeri multalanpaska ei HALUNNUT rajoittaa tuulivoimarakentamista liian lähelle asutusta. Meni paskat housuun! Minkäs teet kun ministeri ei halua niin ei halua!!! Voi vittu mä sanon! Antaa ihmisten kärsiä, totuudella ja ihmisten kärsimyksellä ei ole mitään vaikutusta kun ministeri ei vaan halua tehdä päätöstä!!!
- Anonyymi
Noo.. empä sanoisi noin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244