112 on rikos?

Anonyymi-ap

Pelkosenniemi mainittu! 600 kertaa soitto häkeen kahden vuoden aikana ja valtakunnan uutisissa nyt. Vuosia ei mainittu, lienee jo muutama vuosia sitten. Kaverilla lienee ollut hätä. Mitä teki johtava hoitaja/hyvinvointijohtaja? Rikosilmoituksen?

18

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taasko jäljet johtaa samalle sylttytehtaalle.

• Anonyymi

Onko se mullikanpää sylttytehdas?

• Anonyymi

Paskan marjat sillä mikään hätä ole ollut, kännipäissään soitellut millon nostamaan lattialta sänkyyn ja millon mitäkin turhaa mussutusta. Äijä on tyhmä kuin saapas, koko kylä ihmettelee miten se ei oo vielä itteään hengiltä juonut.

• Anonyymi

En kyllä ihmettele.Kun en edes tiedä mitä ja ketä pitäis ihmetellä.

• Anonyymi

Mimmoinen saapas,nahkainen vaiko kuminen? Vai jopa latexia tai poronnahkaa??

• Anonyymi

Mikä kylä se niin pöliä on että vain ihmettelee kännipäistä joka apua tarvii? Vai onko se tämän kirjoittajan omasta päästä ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kylä se niin pöliä on että vain ihmettelee kännipäistä joka apua tarvii? Vai onko se tämän kirjoittajan omasta päästä ??

Ei se mitään apua ole tarvinnut! Jos on ite kussut kännissä alleen niin ei siihen tarvita ambulanssia kusisia housuja vaihtamaan. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi sen verran itse osasta toimia, että jos housuihinsa kusee niin itse vaihtaa ne housut. Eikä tässä tapauksessa kyse ole mistään toistaitoisesta vanhuksesta joka ei enää ymmärtäisi itse niitä housujaan vaihtaa.
        Myöskään kahvin loppuminen ei ole syy soittaa 112. Mutta kun herra on ollut liian kännissä päästäkseen hakemaan itse kahvia kaupasta niin hän päättää soittaa paikalle apua hälytyskeskuksen kautta.
        Ainoa paikka mihin tuo herra unissakävelijä olisi pitänyt jo aikoja sitten kuljettaa ensihoidon toimesta olisi Muurola. Päästään se on sekaisin ja viinalla läträäminen vaan pahentaa tilannetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään apua ole tarvinnut! Jos on ite kussut kännissä alleen niin ei siihen tarvita ambulanssia kusisia housuja vaihtamaan. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi sen verran itse osasta toimia, että jos housuihinsa kusee niin itse vaihtaa ne housut. Eikä tässä tapauksessa kyse ole mistään toistaitoisesta vanhuksesta joka ei enää ymmärtäisi itse niitä housujaan vaihtaa.
        Myöskään kahvin loppuminen ei ole syy soittaa 112. Mutta kun herra on ollut liian kännissä päästäkseen hakemaan itse kahvia kaupasta niin hän päättää soittaa paikalle apua hälytyskeskuksen kautta.
        Ainoa paikka mihin tuo herra unissakävelijä olisi pitänyt jo aikoja sitten kuljettaa ensihoidon toimesta olisi Muurola. Päästään se on sekaisin ja viinalla läträäminen vaan pahentaa tilannetta.

Mistä oikein voit tietää tuollaisia juttuja? Olitko paikalla kun soitti? Vai kuka näitä tarinoita kertoo?

• Anonyymi

herra vissiin luulee, että hätäkeskus on vain ja ainoastaan hänen tarpeiden täyttämiseksi perustettu instanssi, johon voi soittaa mistä tahansa syystä mihin tahansa kellonaikaan. onko se ihme sitten, jos hätäkeskuksen väellä palaa tähän tampioon käämit, kun on olemassa aika paljon niitä OIKEASTI apua tarvitsevia ihmisiä, ja tämän häirikköpösilön takia todennäköisesti jää sitten apu saamatta. No tärkeintähän on että viina virtaa, eikä promillet pääse laskemaan. kas kun ei ole pyytänyt ambulanssia tuomaan viinaa ja käärimään hänelle sätkiä.

• Anonyymi

Ei mene kauan kun tää herra jatkaa samaa soittorumbaa. Kesä tulee ja alkaa viina virrata enemmän niin alkaa soittelut. No sit toivottavasti joutuu kiven sisään vähäksi aikaa niin saa häke rauhan ainakin vähäksi aikaa.

• Anonyymi
        UUSI

no eihän tuo opi mitään ehdonalaisesta. pitäs olla suljettu huone ja pakkopaita vuodeksi tai kymmeneksi niin ehkä sitten.eikä sittenkään.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä kesällä kaljaa kuluu,kun on niin kuuma.Aijai onseniin maukasta tuo kalja.Röyh.

• Anonyymi
      UUSI

Oisko hevosen kuivalihavelliä tarpeellista keittää?

• Anonyymi
        UUSI

Jos ei liikaa suolaa laita.Kylläpä se hevosen kuivalihavelli maistuisi varmasti hyvälle!

• Anonyymi
      UUSI

Tietääkö kukaan, että kuka tuo mies oli?

• Anonyymi
      UUSI

Mistä kylästä tämä herra on?
      Onko oma talo.
      Onko autoa.
      Onko alkuperäinen asukas.

• Anonyymi
      UUSI

Jokuhan tietää kun kerran uutisissa on.

• Anonyymi
        UUSI

No eipähän se uutisista selviä. Joku /jotkut tuntuu tietävän hyvinkin tarkkaan yksityisistä asioista.Ihmettelen että toisten asioista noin halveeraavasti kehtaa kertoa. Ettei nyt vaan sattuisi mitään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      203
      9003
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5548
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4671
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      91
      4539
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3629
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3330
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2866
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2732
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2631
    Aihe