Jos kalorit pysyy alle 2300 päivässä,pieni karkin syöminen ei haittaa mitenkään laihtumista.
Saako laihduttaja syödä karkkia
30
185
Vastaukset
- Anonyymi
Karkin syömisen lopettamisesta ei silloin ole mitään hyötyä JOS syö sitten tilalle jotain muuta.
- Anonyymi
Mutta on terveyttä edistävää syödä karkin sijasta lihaa ja lihan sijasta kalaa, viljaa ja palkokasveja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on terveyttä edistävää syödä karkin sijasta lihaa ja lihan sijasta kalaa, viljaa ja palkokasveja.
Kokonaisuus ratkaisee,lihoista yms ja varsinkin viljoista tulee helposti monin verroin enemmän kaloreita kuin karkeista.
Lopetan nyt itse vähäksi ajaksi karkit koska pitää saada pois ähky. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee,lihoista yms ja varsinkin viljoista tulee helposti monin verroin enemmän kaloreita kuin karkeista.
Lopetan nyt itse vähäksi ajaksi karkit koska pitää saada pois ähky.---varsinkin viljoista tulee helposti monin verroin enemmän kaloreita kuin karkeista.
Syön toffeeta puoli kiloa helposti.Se vastaa 10ä grammaa viljaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---varsinkin viljoista tulee helposti monin verroin enemmän kaloreita kuin karkeista.
Syön toffeeta puoli kiloa helposti.Se vastaa 10ä grammaa viljaa.Karkit ovat ultraprosessoituja ja sekoittavat runsaasti käytettynä elimistön tasapainon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---varsinkin viljoista tulee helposti monin verroin enemmän kaloreita kuin karkeista.
Syön toffeeta puoli kiloa helposti.Se vastaa 10ä grammaa viljaa.Ei niitä saa koskaan syödä puolta kiloa päivässä.
Ylin määrä mitä niitä kannattaa syödä on korkeintaan 100-150 g .Niin minä olen syönyt niitä jo 50 kymmentä vuotta ja painoni on vain 69 kiloa ja pituus 176 cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä saa koskaan syödä puolta kiloa päivässä.
Ylin määrä mitä niitä kannattaa syödä on korkeintaan 100-150 g .Niin minä olen syönyt niitä jo 50 kymmentä vuotta ja painoni on vain 69 kiloa ja pituus 176 cmOlet kertonut saaneesi erilaisia sairauskohtauksia. Ne saattavat johtua erittäin epäterveellisestä ruokavaliosta. Kysy tekoälyltä minkälainen on terveellinen ruokavalio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä saa koskaan syödä puolta kiloa päivässä.
Ylin määrä mitä niitä kannattaa syödä on korkeintaan 100-150 g .Niin minä olen syönyt niitä jo 50 kymmentä vuotta ja painoni on vain 69 kiloa ja pituus 176 cmVälillä jonkin verran 200-300 grammaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kertonut saaneesi erilaisia sairauskohtauksia. Ne saattavat johtua erittäin epäterveellisestä ruokavaliosta. Kysy tekoälyltä minkälainen on terveellinen ruokavalio.
Ei ole mitään sairauksia,ainoastaan liikasyönnistä on tullut huonoa oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään sairauksia,ainoastaan liikasyönnistä on tullut huonoa oloa.
Mutta olet kuitenkin ollut kaikenlaisilla sairauseläkkeillä. Lisäksi olet lihonut viime aikoina monta kiloa ja olet jo melkein lihava. Sinua on vaivannut ahmintahäiriö ellet ole päässyt siitä eroon. Pikaista paranemista kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet kuitenkin ollut kaikenlaisilla sairauseläkkeillä. Lisäksi olet lihonut viime aikoina monta kiloa ja olet jo melkein lihava. Sinua on vaivannut ahmintahäiriö ellet ole päässyt siitä eroon. Pikaista paranemista kuitenkin.
On minulla ollut tosiaan yksi sairaus mikä on AINA parantunut ja se on ollut verenpaine.
Se on tullut aina silloin kun olen syönyt liikaa ja vähän lihonut,mutta se on AINA parantunut lyhyessä ajassa 😳kun olen aloittanut terveellisen elämän eli laihduttanut heti saman tien pois kaikki mitä olin lihonut ja lisännyt liikuntaa.
Se ei tee ihmisestä laihaa jos lopettaa karkin syömisen 🤔JOS kokonaisuus ei ole kunnossa eli liikunta,ravinto,tasapainoinen syöminen jossa syö juuri sen verran kuin kuluttaa.
Voihan se joillakin toimia ettei syö koskaan karkkia ja ei yhtään ainoaa pullan palaa ja kahvitkin mustana mutta minulla se ei toimi.
Jos on makean himo,se ei lähde pois hedelmiä syömällä,siihen pitää syödä karkkia.
En ole vuosiin edes yrittänyt laihduttaa kitukuureilla koska niillä lihoo aina takaisin.Olen koko ajan vaarassa lihoa,mutta mutta en liho koska seuraan koko ajan painoa ja vyötärön ympärysmitta sekä rasvaprosenttia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On minulla ollut tosiaan yksi sairaus mikä on AINA parantunut ja se on ollut verenpaine.
Se on tullut aina silloin kun olen syönyt liikaa ja vähän lihonut,mutta se on AINA parantunut lyhyessä ajassa 😳kun olen aloittanut terveellisen elämän eli laihduttanut heti saman tien pois kaikki mitä olin lihonut ja lisännyt liikuntaa.
Se ei tee ihmisestä laihaa jos lopettaa karkin syömisen 🤔JOS kokonaisuus ei ole kunnossa eli liikunta,ravinto,tasapainoinen syöminen jossa syö juuri sen verran kuin kuluttaa.
Voihan se joillakin toimia ettei syö koskaan karkkia ja ei yhtään ainoaa pullan palaa ja kahvitkin mustana mutta minulla se ei toimi.
Jos on makean himo,se ei lähde pois hedelmiä syömällä,siihen pitää syödä karkkia.
En ole vuosiin edes yrittänyt laihduttaa kitukuureilla koska niillä lihoo aina takaisin.Olen koko ajan vaarassa lihoa,mutta mutta en liho koska seuraan koko ajan painoa ja vyötärön ympärysmitta sekä rasvaprosenttia.Ei se ongelma sillä ratkaistu ettei niitä syö ollenkaan.
Näitä maksullisia ohjelmia pystyy tekemään kuka vain missä laihtuu nopeasti ja mistä ihmiset maksaa erilaisille laihdutus valmentajille ja personal trainereille.
Niissä on tarkoitus saada vain rahat pois.
Se on sitten muka ihmisen oma vika kun lihoo takaisin kun on alkanut syömään normaalisti.
- Anonyymi
Toki karkkia saa syödä, mutta kohtuudella. Alle 50 g päivässä tai ei joka päivä ollenkaan. Ja sopivasti oikeaa terveellistä ravintoa, niin varmasti pysyy kunnossa.
Minusta on typerää kieltää joku yksittäinen nautinto. Alkoholikin kohtuudella sopii eli yksi drinkki tai viinilasi kerran viikossa voi olla juhlaa. Mutta mäyris joka päivä tuhoaa terveyden ja koko elämän ennen pitkää.- AnonyymiUUSI
Ei se mitään haittaa vaikka niitä välillä syö päivässä 150 g ja sitten 100 g ja välillä on kaksi viikkoa syömättä.
Ei haittaa ollenkaan laihtumista JOS liikkuu paljon.
Jos syöt niitä vaikka 300-500 g päivässä,ne pitää siinä tapauksessa lopettaa kokonaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään haittaa vaikka niitä välillä syö päivässä 150 g ja sitten 100 g ja välillä on kaksi viikkoa syömättä.
Ei haittaa ollenkaan laihtumista JOS liikkuu paljon.
Jos syöt niitä vaikka 300-500 g päivässä,ne pitää siinä tapauksessa lopettaa kokonaan.Minä syön tosi paljon suklaata ja toffeeta ja suklaatoffeeta ja suklaapähkinöitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä syön tosi paljon suklaata ja toffeeta ja suklaatoffeeta ja suklaapähkinöitä.
Silloin sinä lihot ☹️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin sinä lihot ☹️
Ja se on sitten erittäin vaikea saada pois.Laihduttaminen ei ole oikeasti mitään helppoa.Yhden ainoan RASVA kilon pois saaminen vaatii ankaraa dieettiä ja kovaa liikuntaa.
Nestettä saattaa lähtä hetkessä pois 3 kiloa,mutta oikea läski lähtee hitaasti.😳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on sitten erittäin vaikea saada pois.Laihduttaminen ei ole oikeasti mitään helppoa.Yhden ainoan RASVA kilon pois saaminen vaatii ankaraa dieettiä ja kovaa liikuntaa.
Nestettä saattaa lähtä hetkessä pois 3 kiloa,mutta oikea läski lähtee hitaasti.😳Sitä lihoo 2 kiloa viikossa jos syö oikein herkullisesti.
Minäkin olen lihonut niin monet kerrat,ja se on OIKEAA läskiä.😳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä lihoo 2 kiloa viikossa jos syö oikein herkullisesti.
Minäkin olen lihonut niin monet kerrat,ja se on OIKEAA läskiä.😳Voi syödä herkullisesti joka päivä eikä liho. Syömisen määrä ratkaisee.
Näin normaalisti mutta jos on alkoholisti tai karkkiholisti niin absolutismi lienee ainut vaihtoehto. 100 g karkkia päivässä kun laihduttaa ja 200 g kun lihoo on aika valtavan paljon samoin kuin yli kaksi pitsaa yhdeltä istumalta.
Ravitsemussuositusten mukaan KORKEINTAAN 10 E% sokerista on noin 50 g ja lisättyä sokeria on muuallakin kuin makeisissa.
- AnonyymiUUSI
On olemassa sokerittomia karkkeja, esim. stevian avulla tehtyjä, jotka on oikeastaan vaan proteiinilisä päivään. Jos stevia sopii niin vähäkaloriset karkit ovat laihdutusruokaa.
- AnonyymiUUSI
Keinomakeutusaineita ei kannata syödä missään nimessä koska ne on myrkkyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse syön niitä runsaasti joka päivä ja lisään niiden määrää koko ajan kaiken mitä voin. Sokeri on jäämässä pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Makeutusaineet aiheuttaa nälän tunnetta
https://youtu.be/BtNyGOYh1ag?si=uIs8-2w_I0cvQfAf - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Makeutusaineet aiheuttaa nälän tunnetta
https://youtu.be/BtNyGOYh1ag?si=uIs8-2w_I0cvQfAfÄlä yleistä. Tuossa puhuttiin vain sukraloosista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa oli eräs mielipide.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse syön niitä runsaasti joka päivä ja lisään niiden määrää koko ajan kaiken mitä voin. Sokeri on jäämässä pois.
Minä jätin kaiken lisätyn sokerin pois helmikuun 1. päivänä, enkä ole laihtunut yhtään. Painoindeksini on edelleen lihavan ihmisen painoindeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä. Tuossa puhuttiin vain sukraloosista.
Mainittiin siinäkin lopussa tuo syöpää aiheuttava vaikutus.Kyllä siitä entistäkin löytyy tietoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä jätin kaiken lisätyn sokerin pois helmikuun 1. päivänä, enkä ole laihtunut yhtään. Painoindeksini on edelleen lihavan ihmisen painoindeksi.
Kokonaisuus ratkaisee Ei se tee ihmisestä laihaa jos jättää pois karkit.Jos syö niitä liikaa,ne pitää sitten jättää kokonaan pois.Esim JOS niistä alkaa tulemaan joka päivä 600-1500 kaloria.😧
Monella ylipainoisella on juuri tämä karkin syönti lihomisen syy.Se voi olla aivan mikä vain tuote,se pitää jokaisen itse selvittää pitämällä ruoka päiväkirjaa.
Ne kannattaa kirjoittaa sitten erikseen vielä vihkoon mistä on lihonut.Yksi syy on nämä tarjous jugurtit ja leivät mitä saa nykyään monesti puoleen hintaan.Niitä ei kannata ostaa vaikka saa halvalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mainittiin siinäkin lopussa tuo syöpää aiheuttava vaikutus.Kyllä siitä entistäkin löytyy tietoa.
Eipähän mainittu, eikä löydy mitään tietoja.
Sakariini saattaa lisätä diabetesriskiä, aspartaamilla ei ole havaittu mitään tavanomaisuudesta poikkeavaa, stevia on todella hyvin siedetty.
Tavallinen ruokosokeri ja glukoosisiirappi ovat ns. luonnollisia ja kaikista epäterveimmät tuotteet. Ja epäterveellisimmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663