Kahisevat housut....

Anonyymi-ap

Nainen lnekkeilemässä on polulla metsäisen tienoon...
Kuulee nainen ääntä erikoista nyt pensaasta läheisestä.
Nainen: Hu huuuuuu
Pensaassa kahina oimistuu, tuuli puhaltaa kavinaa korostuu.
Nainen on ihmeissään, jännämieskö pensaassa kahiseee.
Varis kraakkuu, nainen säikähtää ja kirmaa pakoon tuulen suuntaan.

5

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Tässä oli hyvä tempo, rakenne kunnossa ja teema hallussa.

Annan pisteitä…

8+

(hihitystä)

• Anonyymi

Lisäkommentti

Olen luultavasti väärässä, mutta jäätävä tunne sisälläni osoittaa kylmällä sormellaan raiskausfantasiaan, jollaiset ovat hyvin yleisiä.

Itselläni on myös tällainen fantasia, mutta olen hionut sen niin täydelliseksi kuin vain suinkin osaan.

Tästä luomuksestani on sanottava sen verran, että saadessani kirjoituksen valmiiksi, niin minulla oli varsin tyhjä olo.

Pyri samaan.

(hihitystä)

• Anonyymi

Täällä äänet ovat moottorien tekemiä, mekaanisia ääniä, mopojen, autojen, choppereiden (kuulee aina kun tulee joku harrikka-tyylinen pan-head kuulee pöt-pöt)

Joskus lokkien ääniä kuuluu kun innoissaan linnut kirkuvatr kun löytäneet herkkuja ihmisten jätteistä jotain.

Minun alakerrassa tosiaan vaihtuu porukkaa, juuri tuon takia kaupungin äänet... silloin ei kaupunki ole oikein sopiva paikka asustaa, vaan joku mummonmökki maaseudulla olisi ehkä.

Moni on kokeillut kyllä, mutta niin jos on tottunut Big City -ääniin niin ei haittaa ollenkaan. Tuskin edes huomaakaan.

• Anonyymi

monesti käy niin että jos yrittää löytää paremman asuinpaikan, jos entinen on jo kohtuullisen hyvä, löytyy aina vain huonompia...

Sitten kaduttaa jos ei tiennyt oikein kaupungistakaan mitään, joku umpiurvelo Ivalon Joku-kylätä.. heh

• Anonyymi

Niin joo housuista tällä hetkellä ehkä nyt aika seksikkäitä valkoiset farkut tai niin housut...

sitten kun tytöt osaavat peruukkijuttuja niin joku... pitkähiuksinen peruukki johon Medusa-maiset lonkerot letit, jotka liimaa sokerivedellä vaikka paikoilleen jämeeräsri ulokkeet peruukissa.

Medusa:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Medusa

siis huviksi Medusa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe