Nyt on hakusessa

Anonyymi-ap

Se yksi laite mistä joko loin oman keskustelun tai muuten vain kommentoin. Eli se oli youtubessa jokin video missä oli tutoriaali hienon näköisestä musiikkisoittimesta. Se oli tumma jossa oli kultaisia virtapiirejä, kuin jotain alienteknologiaa. Löysin sen kotisivut ties milloin eli se oli ihan oikea juttu, eikä AI:ta. En vain millään löydä sitä enää.

Kokeilin hakusanoja ancient, alien, musical instrument, synth, plate, yhdistellen noita mielekkäässä muodossa. En yhtään muista kommentoinko sitä viime vai toissa vuonna. Alkoi vain häiritsemään kun minun olisi pistänyt pistää se jonnekin muistiin itselleni. Olen kyllä kirjoittanut paperille monenlaisia musiikkijuttuja eli ehkä tuokin löytyy sieltä jos alan penkomaan juttuja. - 🍄.

17

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hakusana futuristic oli myös käytössäni, jokseenkin vähemmän kumminkin. Tutoriaali oli normaali video eikä shorts. Termi musical disc voisi toimia hakusanana mutta tällöin haku ehdottanee liikaa ufoaluksia. Hinta sillä oli noin 600 dollarin luokkaa. En varmaan hanki sitä vaikka se onkin nyt muodostunut obsessioksi mieleeni. Muistaakseni sitä soitettiin sormenpäillä. Ehkä pitää alkaa penkomaan vanhoja tallentamiani s24-linkkejä ja yrittää löytää se sieltä. - 🍄.

• Anonyymi

Ajattelin että flippaan kesällä kitaristille tuon ikivanhan vielä tekemättömän pohjan, muutenkin pitäisi käydä hänen luonaan viemässä eräs levy joka kuuluu hänelle koska tekijänä, kerran meinasin lähettää muta ei osoitetta...

Hänelle siis viedä uusi DVD-versio kansineen meidän jutuista.

Ikivanha "Pakkasherra", kitaralla joskus pimputelin melodian. tämän voisin heittää kitaristille että mitä ajatelisait..

• Anonyymi

Mitä ikinä tekeekään niin on parasta että julkaisee omat juttunsa ensin netissä. Jos kyseessä on yhteistyöprojekti niin se julkaisu kannattaa suorittaa tekijöiden läsnäollessa. Luottamus tai sen puute toisia kohtaan ovat olennaisia seikkoja, olihan facebookinkin perustaja mitä ilmeisimmin petturi facebookin muita taustahahmoja kohtaan. Henkilökemioilla on merkitystä eli kyllä musiikilliseen yhteistyöhön sisältyy muutakin kuin vain pelkkää mekaanista suorittamista.

Löysin tällaisen Hyve synthin. https://www.youtube.com/watch?v=74u6tWNJ1vQ . Se muistuttaa sitä mitä etsiskelen vaikkei olekaan sama. Hakusanoja riittää, esim. circuit, experimental synth, modular synth, touch synth. Se etsimäni on oikeastaan kaikkea noita edellä mainittuja. Alusta oli musta joiden seassa oli kultaisia virtapiirejä joita pystyi säätelemään sormillaan. Sillä tuotteen luojalla oli muitakin tuotteita, aivan kuin olisi ollut jokin Terraa muistuttava. Terra on siis tuote jonka kehittäjänä on Soma. Tai sitten törmäsin ensin tuollaiseen jonka jälkeen löysin joskus sen mitä nyt etsiskelen. Ehkä pitäisi alkaa tutkimaan synthsien myyjiä ja käydä erikseen läpi niiden tuotteita, sillä olen satavarma että sillä oli omat kotisivut. - 🍄.

• Anonyymi

Joitakin sentyyppisiä löytyy Pipe Dream. Voisiko olla jotain uudempia niistä?

• Anonyymi

Pipe Dream kuulostaa vieraalta, onko sillä omat nettisivut? Löysin listan syntetisaattoreiden valmistajista. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_synthesizer_manufacturers . Noita pitää käydä läpi aakkonen aakkoselta. Paperille en tainnut pistää sitä synthiä ylös. Se olisi vaikeampaa löytää suomi24:sesta kuin randomilla netistä. Aivan kuin olisin silloin etsinyt joko ancient tai middle east-tyyppisiä ääniä kun se sattui tulemaan eteeni. Se erottuu muista syntetisaattoreista siten että se näyttää aivan kuin alieneiden teknologialta. Se oli muistaakseni aika pieni ja ohut "laatta". Se oli myös sileä siten että siinä ei ollut isoja nappuloita tai jos oli niin vain hyvin vähän. Eowave quadrantid swarm ja Spotykach muistuttavat sitä mitä etsin, väritkin ovat samantyyppiset. Sellainen kuin Superbooth ja vuosiluku perään (esim. 2023, 2024 jne.) on ilmeisesti jokin jokavuotinen messu missä esitellään uusia syntetisaattoreita. Sitäkin minun täytyy tutkia. - 🍄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pipe Dream kuulostaa vieraalta, onko sillä omat nettisivut? Löysin listan syntetisaattoreiden valmistajista. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_synthesizer_manufacturers . Noita pitää käydä läpi aakkonen aakkoselta. Paperille en tainnut pistää sitä synthiä ylös. Se olisi vaikeampaa löytää suomi24:sesta kuin randomilla netistä. Aivan kuin olisin silloin etsinyt joko ancient tai middle east-tyyppisiä ääniä kun se sattui tulemaan eteeni. Se erottuu muista syntetisaattoreista siten että se näyttää aivan kuin alieneiden teknologialta. Se oli muistaakseni aika pieni ja ohut "laatta". Se oli myös sileä siten että siinä ei ollut isoja nappuloita tai jos oli niin vain hyvin vähän. Eowave quadrantid swarm ja Spotykach muistuttavat sitä mitä etsin, väritkin ovat samantyyppiset. Sellainen kuin Superbooth ja vuosiluku perään (esim. 2023, 2024 jne.) on ilmeisesti jokin jokavuotinen messu missä esitellään uusia syntetisaattoreita. Sitäkin minun täytyy tutkia. - 🍄.

Ok, siis pelkkä syntetisaattori. Katselen niitä usein, mutta Pipe Dream ei ole se, vaan animaatio. En usko nähneeni linkittämääsi, koska varmaan muistaisin sen.

• Anonyymi

Ja kannattaa tuottaakin koko projekti itse jolloin voit sanoa All Rights Reserved.

• Anonyymi

jooh pitäiai oikeasti hakea nauha tuosta "Pakkasherra" -jutusta kitaralla vedin nauhallekin tuon, tuskin löytyy mutta muistan miten menee...

• Anonyymi

rumpukoneen oli joakua joku Alesis.. nelonwn kai

• Anonyymi

Pakkasherrsaa lähtee yllätäen puhaahtaasta D:stä...

• Anonyymi
      UUSI

Löysin etsiskelyjeni tuloksena aivan toisenlaisen soittimen eli sellaisen kuin carnyx. Tässä on video siitä. https://www.youtube.com/watch?v=jRIQp4qZrrE . Diggaan noista matalimmista sotatorviäänistä. Niistä saa hyvän pohjan jos haluaa luoda fanfaarin. Kommenteissa mainitaan Tom Cruisen elokuva War of the worlds. Itsekin assosioin päässäni sotatorvet sen elokuvan alien-alusten ääniin. Löysin jopa ilmaisen väylän mistä latasin sen koneelleni ja ehdin jo testata sitä. Vaikka nuottikorkeudet ovat peräkkäisiä niin äänet saattavat kuulostaa täysin erilaisilta. Osa nuoteista kuulostaa mykiltä kun käytän oletusasetuksia. Nuottikorkeus A#4 kuulostaa ainakin hyvältä.

Siitä latauksesta vielä että koneeni herjasi sen latausta tietoturvan kannalta mutta sivuutin sen. Mitään häikkää ei ole ainakaan vielä ilmennyt tässä. Tarkistin tiedoston haittaohjelmien varalta eikä mitään löytynyt. Se oli Quilcom nimiseltä nettisivulta. Youtubesta löysin kun pistin hakuun carnyx vst. Latasin sen koska joskus käy niin että tuote on ensin netissä mutta se saatetaan poistaa myöhemmin. Ehkä alunperin etsimäni alien synth on kokenut saman kohtalon eikä sitä enää ole. Luultavasti se kuitenkin on yhä jossain netin syövereissä.

Wikipedian mukaan keltit olivat melkein joka puolella Eurooppaa. Carnyx on kelttiläinen soitin. Itse ajattelen että se olisi lähinnä skotlantilainen tai irlantilainen juttu. Jos se on skotlantilainen niin se on mielestäni käytännössä viikinkitorvi. Onnistuin aiemmin muokkaamaan jostain tuubasta sotatorven äänen. Tuolla carnyxilla se lienee helpompaa. - 🍄.

• Anonyymi
        UUSI

Keksin pari biisin nimeä. Shaman ja Ritual. Rupesin etsimään shaman drum vst:eitä. Yksi potentiaalinen, muutaman euron hintainen juttu löytyi mutta pitää vielä kysyä etukäteen myyjältä yksityiskohtia. Siitä saa oikein hyvän yhdistelmän jos soitattaa vaihdellen carnyxia ja shamaanirumpua. On elintärkeää erottaa Kontakt Player ja Kontakt. Joitakin soittimia/synthejä/vst:eitä/plugineja pystyy käyttämään vain Kontaktissa mikä maksaa. Player on ilmainen. Tuo kokoversio eli pelkkä Kontakt vs. Player osuvat melko usein ruudulle kun yrittää etsiä hyviä matskuja.

Asiasta neljänteen: Cembaloa voi käyttää hyvin moneen musiikkiin, samoin huiluja. Harmonikka sopii jopa tanssimusiikkiin. Se yksi korealaisten ohjelmisto sisältää oikeastaan kaikki soittimet. On tää aika hassua, kun osa täällä kirjoittelee vain omia juttujaan kuten minä. Ehkä noin 3 % jutuistani liittyy ihmissuhteisiin ja loput 😁🎵🎶. Yksinäisyyttäni kirjoittelen. Minua sinkumpaa ei olekaan niin tekstaillaan sitten tälle palstalle. - 🍄.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keksin pari biisin nimeä. Shaman ja Ritual. Rupesin etsimään shaman drum vst:eitä. Yksi potentiaalinen, muutaman euron hintainen juttu löytyi mutta pitää vielä kysyä etukäteen myyjältä yksityiskohtia. Siitä saa oikein hyvän yhdistelmän jos soitattaa vaihdellen carnyxia ja shamaanirumpua. On elintärkeää erottaa Kontakt Player ja Kontakt. Joitakin soittimia/synthejä/vst:eitä/plugineja pystyy käyttämään vain Kontaktissa mikä maksaa. Player on ilmainen. Tuo kokoversio eli pelkkä Kontakt vs. Player osuvat melko usein ruudulle kun yrittää etsiä hyviä matskuja.

Asiasta neljänteen: Cembaloa voi käyttää hyvin moneen musiikkiin, samoin huiluja. Harmonikka sopii jopa tanssimusiikkiin. Se yksi korealaisten ohjelmisto sisältää oikeastaan kaikki soittimet. On tää aika hassua, kun osa täällä kirjoittelee vain omia juttujaan kuten minä. Ehkä noin 3 % jutuistani liittyy ihmissuhteisiin ja loput 😁🎵🎶. Yksinäisyyttäni kirjoittelen. Minua sinkumpaa ei olekaan niin tekstaillaan sitten tälle palstalle. - 🍄.

Soitin näytti tosi muinaiselta. Kuin nuoren hirven ontot sarvet puhallinputken päässä. Soittajalla pitää olla melkoiset keuhkot, jos se oli puhallinsoitin.

Ääni oli aavemaisen pelottava. Olen kyllä kuullut tuon tyyppisiä äänitehosteita jossakin aikaisemmin.

Irlantilaiseen tai Islantilaiseen musiikkiin yhdistän sen helposti, mutta Korealainen herättää jo ihmetystä! Sitä sitten odotellessa.

Keskustelen sinua enemmän ihmissuhteista, mutta paljon välttelen myös keskustelemasta. Musiikista on helpompi keskustella, vaikka siinä on paljon asioita, joita en ymmärrä tai tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ritual on myös brasilialaisen metallibändi Shamanin esikoislätty. 🤘

• Anonyymi
      UUSI

jooh niin nooh, acdc minua vähän ärsyttääk un jokaisessa rallissa sama setti sama sointu

Tämä Oakkasherranen juttuni... puhtaasta D-nuotista lähtee... nooh niin

• Anonyymi
      UUSI

Enn tiiä muuta kun Roland -laitteita, niillä on minisyntetisaattoreita. Eivät tosin ole ihan sen näköisiä mitä kuvailit.

• Anonyymi
        UUSI

Korg oli toinen, minisyntetisaattoreita löytyy niiltäkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe