Mikä olisi edullinen ja hyvä äänieristys huoneiden seiniin??
Asiattomia kommentteja en kaipaa.
Äänieriste seiniin
6
423
Vastaukset
- Anonyymi
Rakennatko seinää vai koitatko äänieristää jotain jo olemassa olevaa seinää?
Ja seinän läpi sisään kuuluvalta ääneltä vaiko estää itse aiheutettujen äänien eteneminen seinän käpi eteenpäin?- Anonyymi
Äänieristää jo olemassa olevaa seinää.
Seinän läpi kuuluvia ääniä.Ei itse aiheutettuja vaan naapurin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänieristää jo olemassa olevaa seinää.
Seinän läpi kuuluvia ääniä.Ei itse aiheutettuja vaan naapurin.Hankala helposti tai halvalla... Se ääni voinee kulkea rakenteita pitkin ja selvästi kulkeekin nyt.
Seinän eristys voikin siis toimia, mutta jos ääni kulkee esim. lattiaankin, ei ehkä seinän eristys yksin riitä vaan äänet jatkaa kuulumista.
- Anonyymi
Sonpoka tiili paras.
- Anonyymi
Missä asut, rivari, kerrostalo? Mistäpäin naapuri melu tulee, seinästä, laipiosta, lattiasta? Näistä riippuu. Lattian eristys on mahdoton. Jos äänet tulee seinän takaa, periaate on että pehmyttä pitää olla kerros välissä. Mutta rakenteiden muutos ei ole itsestään selvyys. Voi vaatia taloyhtiön luvan. Samoin vuokrakämpissä ei kannata omin päin mennä tekemään.
- Anonyymi
Rivari... Seinästä..Eikö "omaan"asuntoon saa laittaa äänieristettä seinään??🙄Mitenkä se rakenteita muuttaa,jos laittaa äänieristettä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197