Ostin sen heti melkein kun ilmestyi kauppoihin etten vaan ostanut sen ruokakaupasta mut en varma ja saattoi ollaki näin. Innostus alkuun oli vahavaa noin ekat kolome vuotta mut sitte levy alkoi tuntua sävellysten osalta ei niin hyvätasoiselta. Esim mitä tekkee levyllä kappaleet törkkivä björkki ja maailman vahvin mummo-kisat . Toisaalta onhan siellä ihan pätevääkin osastoa olevia lauluja kuten kannibaalin bakkanaali(melko heavya tää!) , itseäni vaivaan ja suomi on sun joka on jonkun matkan päästä punk rokista että lähempänä taitanee olla suomirokkia kuin punkkia.
Kokonaisuus haparoiva mut voi poimia ne muutamat suosikit.
kommentoija Juha pohjola(jopohola-pohojola)
klamydia punktsi pum (2002) studiokiekko
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711