Mikä siinä on että jotkut miehet herätää naisissa valtavasti kiinnostusta

Anonyymi-ap

Niin sitten saa seksiä aina. Joillakin miehillä on jatkuvasti jopa useita naisia samaan aikaan. Jotkut miehet jää sitten tosiaan kokonaan ilman lepohetkiä naisista ja menevät jopa hautaan liiasta seksistä. Kai sitä sitten pitää olla sopivalla tavalla tylsä naisten mielestä eikä mikään jännä tai kiinnostava ekstrovertti.

IlkeäNainen98

6

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä tiedä. Kai ihmiset on jotenkin päästään sekaisin.

Jasu

• Anonyymi

Grease 2 elokuva menee frii-kanavalla juurij os tykkäät jännämiehistä

.. sitten tulee jännempi mies joku klanin ja ampuu aivot pihalle suoraan kuulan kalloon Brad Pitt;:llw, tekijä jää tuntemattomaksi sekä moriivcikin

• Anonyymi

Mikäköhän siinä on?

Oma veljeni on tällainen, että ravintolassa naiset tulevat iskemään häntä. Mies oli krooninen pettäjä ja parisuhteessa elävä perheen isä, mutta se ei estänyt häntä eikä ollut este myöskään naisten moraalille. Seksiä tuli ovista ja ikkunoista.
      Minä sain hiimailla ravintolassa yksinään, eikä kukaan vilkaissutkaan, jos nyt eivät vahigossa kaataneet tuoppia päälleni, mutta veljeeni käytiin käsiksi heti ja raahattiin mukaan.

Hetken näytti että pystyisi elämään uudessa uudessa parisuhteessa ilman pettämistä, mutta nyt on taas vanha meno päällä.

• Anonyymi

tarkoitit varmaankin sanoa ettäm iksi kukaan ei ole kiinnostunut minus vaan kaikki jostain Erika Vikmanin pikkuhousuist.

• Anonyymi

Näitäkö seikkoja sinä päivät läpeensä mietit palstasetä. Kaikki saa paitsi naisia netissä leikkivä sissijuusto, no osansa jokaisella

• Anonyymi

veikkaan että Erikallaon pinkinväriset pikkuhousut...kalsarit, kuin Juhs Mieto sanoisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe