https://yle.fi/a/74-20161220?origin=rss
Raiskaukset fysioterapian yhteydessä
Teot tapahtuivat kolmella eri kerralla fysioterapiahoitojen yhteydessä vuosina 2015–2016. Raiskaus vanhenee kymmenessä vuodessa.
Tuomittu kertoi oikeudessa, että hän ei muistanut tekoja.
Käräjäoikeuden tuomio perustui asianomistajan yksityiskohtaiseen kertomukseen, jota tukivat kirjallinen todistelu ja todistajien kertomukset.
Käräjäoikeus antoi tuomionsa huhtikuussa. Tuomio on lainvoimainen.
Muurolan psykiatrinen sairaala toimi noin 50 vuotta, kunnes vuonna 2023 sen toiminnat siirrettiin Rovaniemelle Lapin keskussairaalaan yhteyteen rakennettuihin uusiin tiloihin.
Psykiatrisessa sairaalassa työskennellyt kuntohoitaja raiskasi potilaan
Anonyymi-ap
16
932
Vastaukset
- Anonyymi
minkä sille mahtaa kun himottaa
- Anonyymi
Rovaniemi on ikävien ihmisten
kaupunki.
- Anonyymi
Joo , itse hoitajana nähnyt noissa sairaaloissa monenmoisia hiippareita töissä .
- Anonyymi
oletko kaltereiden takana?
- Anonyymi
wolt hoitaa nyt ja foodora nuo hommat.
- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
k-kauppa maksaa dildoo peppuun köhille.
- Anonyymi
köhköh
- Anonyymi
Jortikka sojottaa.
- Anonyymi
Suki suki sultaan
- Anonyymi
ai oliko ulkomaanmies taas asiallah?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas kysymys.
Tuollainen on rasismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee joku murjaaniapina.
- Anonyymi
kaupunghin viran haltija
- Anonyymi
Haltija on satua
- Anonyymi
Menkää hoitoon,!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703