Miten on mahdollista, että kommunisteilla on vielä jopa oma
keskustelupalsta netissä? Kommunistithan ovat rikollisia, murhaajia.
Eihän natseillakaan ole omaa keskustelupalstaa. Ihan vain verratakseni...
KOMMUNISTIEN PALSTA
22
1457
Vastaukset
- syystä
Kommunistinen puolue on olemassa joten se saa tietysti oman palstansa kuin mikä tahansa muukin puolue.
Jos Suomessa olisi natsipuolue, niin kai silläkin oma palsta olisi.
En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet.
Väite kuuluu samaan kategoriaan kuin että uskonnot aiheuttaa sotia.
Kaikessa on takana ihminen, joka tekee hyvää taikka pahaa.
Ja minä olen käsittänyt että kommunistit pyrkii hyvään. He uskovat että kommunismi on paras yhteiskunta muoto.- hyvään
"Ja minä olen käsittänyt että kommunistit pyrkii hyvään."
- Niinhän ne kaikki pyrkivät hyvään, myös natsit. Mutta ovatko
kommunistit saaneet aikaan enemmän hyvää vai pahaa? - Kalle
"En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet."
Et ole kuullut vai?
Yrittäisit opiskella itse lukemalla maamme historiaa ilman politrukin ohjausta ja eteesi avautuu avain uusi maailma. Aloite opiskelusi kevään 1918 tapahtumista ja sitten et kirjoita lapsuksia suomalaisista kommunisteista.
/Kalle, joka on opiskellut muutakin kuin politrukin osoittamia teoksia - tunnetaan
Kalle kirjoitti:
"En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet."
Et ole kuullut vai?
Yrittäisit opiskella itse lukemalla maamme historiaa ilman politrukin ohjausta ja eteesi avautuu avain uusi maailma. Aloite opiskelusi kevään 1918 tapahtumista ja sitten et kirjoita lapsuksia suomalaisista kommunisteista.
/Kalle, joka on opiskellut muutakin kuin politrukin osoittamia teoksiaTarkoitin tietenkin näitä nykypäivän kommunisteja.
Ja mitä tulee sisällissotaan valkoiset tappoi huomattavasti enemmän punaisia, kuin punaiset valkoisia. - pravda
Kalle kirjoitti:
"En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet."
Et ole kuullut vai?
Yrittäisit opiskella itse lukemalla maamme historiaa ilman politrukin ohjausta ja eteesi avautuu avain uusi maailma. Aloite opiskelusi kevään 1918 tapahtumista ja sitten et kirjoita lapsuksia suomalaisista kommunisteista.
/Kalle, joka on opiskellut muutakin kuin politrukin osoittamia teoksiaToveri poliittinen ohjaaja voisi kysyä nyt, että kummallako silmällä "kalle" historiansa lukee ? Vai kolmannellako...
Ottaisiko hän nyt vaikka ajankuluksi ja suhteellisuuden vuoksi hakusanalla "suomen sotasurmat 1914-22". Jos on päässyt unohtumaan.. - Kalle
pravda kirjoitti:
Toveri poliittinen ohjaaja voisi kysyä nyt, että kummallako silmällä "kalle" historiansa lukee ? Vai kolmannellako...
Ottaisiko hän nyt vaikka ajankuluksi ja suhteellisuuden vuoksi hakusanalla "suomen sotasurmat 1914-22". Jos on päässyt unohtumaan..Olen pahoillani, toveri "totuus" (hehhee ) mutta Kalle vastasi toverin "syystä" viestiin, jossa hän väitti ettei suomalaiset kommunistit ole koskaan ketään tappanut. Hän vain oikaisi toverin virheellisen maailmankuvan ja väärän käsityksen kommunistien inhimmillisyydestä.
Onko niin huonosti asiat, että maasta on lyötynyt jo toinen tynnyrissä kasvanut kommunisti ja toveri "totuus" joka ei myöskään tunne maamme työväenhistorian koko totuutta?
Jos pystyt niin korjaa Kallen väitteet ja osoita ne vääriksi.
/Kalle, joka ei viitsisi aina toistaa samaja asioita - mutta ei auta - Kalle
tunnetaan kirjoitti:
Tarkoitin tietenkin näitä nykypäivän kommunisteja.
Ja mitä tulee sisällissotaan valkoiset tappoi huomattavasti enemmän punaisia, kuin punaiset valkoisia.Et muuten tainnut tietääkään, että kommunistit tappoivat enemmän kommunisteja kuin kuin Mannerheimin valkoinen armeija?
Lue ja hämmästy :
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000008566284&view_mode=threaded
Siis ei tarvita valkoisia tappamaan punaisia vaan punaiset pystyvät kyllä lahtaamaan toinen toisiaan kunhan heille vain ensin annetaan valta.
/Kalle, jonka mielestä kommunisteille ei pidä enään koskaan antaa minkäänlaista valtaa missään maassa. He ovat jo osoittaneet moneen kertaan taitonsa hallita. - ------
Kalle kirjoitti:
Et muuten tainnut tietääkään, että kommunistit tappoivat enemmän kommunisteja kuin kuin Mannerheimin valkoinen armeija?
Lue ja hämmästy :
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000008566284&view_mode=threaded
Siis ei tarvita valkoisia tappamaan punaisia vaan punaiset pystyvät kyllä lahtaamaan toinen toisiaan kunhan heille vain ensin annetaan valta.
/Kalle, jonka mielestä kommunisteille ei pidä enään koskaan antaa minkäänlaista valtaa missään maassa. He ovat jo osoittaneet moneen kertaan taitonsa hallita.;)
>> Kommunistinen politiikka (sosialismin rakentaminen) suoranaisesti pelasti miljoonia ihmishenkiä, moninkertaisesti enemmän kuin mitä uuden ja vanhan yhteiskunnan välisessä taistelussa menetettiin. >>
http://216.239.59.104/search?q=cache:OQnCNB-fDwkJ:www.komnl.net/ukk.html kapitalismi tappaa&hl=fi&lr=lang_fi - komsomolskaja pravda
Kalle kirjoitti:
Olen pahoillani, toveri "totuus" (hehhee ) mutta Kalle vastasi toverin "syystä" viestiin, jossa hän väitti ettei suomalaiset kommunistit ole koskaan ketään tappanut. Hän vain oikaisi toverin virheellisen maailmankuvan ja väärän käsityksen kommunistien inhimmillisyydestä.
Onko niin huonosti asiat, että maasta on lyötynyt jo toinen tynnyrissä kasvanut kommunisti ja toveri "totuus" joka ei myöskään tunne maamme työväenhistorian koko totuutta?
Jos pystyt niin korjaa Kallen väitteet ja osoita ne vääriksi.
/Kalle, joka ei viitsisi aina toistaa samaja asioita - mutta ei autaHän näköjää pyrkii olemaan edelleen tietämätön siitä, että tässäkin maassa on ollut ja nähtävästi on yhäkin muitakin kansalaisryhmiä kuin kommunistit jotka osaavat ja osaisivat surmata lajitovereitaan.
- Akutius
Kalle kirjoitti:
"En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet."
Et ole kuullut vai?
Yrittäisit opiskella itse lukemalla maamme historiaa ilman politrukin ohjausta ja eteesi avautuu avain uusi maailma. Aloite opiskelusi kevään 1918 tapahtumista ja sitten et kirjoita lapsuksia suomalaisista kommunisteista.
/Kalle, joka on opiskellut muutakin kuin politrukin osoittamia teoksiaVoisitko kertoa minulle, miten kommunistit liittyvät v. 1918 tapahtumiin.
- Kalle
komsomolskaja pravda kirjoitti:
Hän näköjää pyrkii olemaan edelleen tietämätön siitä, että tässäkin maassa on ollut ja nähtävästi on yhäkin muitakin kansalaisryhmiä kuin kommunistit jotka osaavat ja osaisivat surmata lajitovereitaan.
Osaatteko lukea, onko lukemisen ymmärtäminen hanskassa?
Tässä ollaan keskusteltu kommunistien kyvystä tappaa lajitovereitaan. Eräs, ehkä tynnyrissä kasvanut, toveri kirjoitti : "En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet." Ja tämän virheellisen olettamuksen kommunistien humaanisuudesta Kalle juuri oikaisi. Hän ei puhunut mistään muista kansanryhmistä kuin kommunisteista, aivan samoin kuin tämä tynnyrissä kasvanut lajitoverisikin puhui vain kommunisteista.
Missään kohtaan ei Kalle ole väittänyt kommunistien olevan ainoa murhasakki maassamme - mutta tässä ketjussa keskusteltiin juuri kommunistien kyvystä tappaa aateveljiään.
Onko vaikea ymmärtää??
Missä kohtaan olet lukenut Kallen viestistä hänen olevan tietämätön muista kansanryhmistä, jotka pystyvät tappamaan lajitoveritaan?
Vai yritätkö vain hämätä "lajitoveritasi" uskomaan Kallesta kommunistisen propagandan kannalta mieluisia asioita?
/Kalle, joka kyllä tuntee maassamme kommunistien lisäksi muitakin kansanryhmiä, jotka pystyvät tappamaan lajitovereitaan. - Akutius
Kalle kirjoitti:
Osaatteko lukea, onko lukemisen ymmärtäminen hanskassa?
Tässä ollaan keskusteltu kommunistien kyvystä tappaa lajitovereitaan. Eräs, ehkä tynnyrissä kasvanut, toveri kirjoitti : "En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet." Ja tämän virheellisen olettamuksen kommunistien humaanisuudesta Kalle juuri oikaisi. Hän ei puhunut mistään muista kansanryhmistä kuin kommunisteista, aivan samoin kuin tämä tynnyrissä kasvanut lajitoverisikin puhui vain kommunisteista.
Missään kohtaan ei Kalle ole väittänyt kommunistien olevan ainoa murhasakki maassamme - mutta tässä ketjussa keskusteltiin juuri kommunistien kyvystä tappaa aateveljiään.
Onko vaikea ymmärtää??
Missä kohtaan olet lukenut Kallen viestistä hänen olevan tietämätön muista kansanryhmistä, jotka pystyvät tappamaan lajitoveritaan?
Vai yritätkö vain hämätä "lajitoveritasi" uskomaan Kallesta kommunistisen propagandan kannalta mieluisia asioita?
/Kalle, joka kyllä tuntee maassamme kommunistien lisäksi muitakin kansanryhmiä, jotka pystyvät tappamaan lajitovereitaan.Viittasit keskustelun alkupäässä punakapinaan ja suomalaisista kommunisteista. Pyydän jo toisen kerran, että kerrot miten suomalaiset kommunistit liittyvät sisällis-sotaan
- Kalle
Akutius kirjoitti:
Voisitko kertoa minulle, miten kommunistit liittyvät v. 1918 tapahtumiin.
Tiedän kyllä hyvin, että SKP:n perustivat suomalaiset maanpetturit ja luopiot Moskovassa 1918. Taisi olla itse Otto Wille pääpiruna paikalla. Venäjälle kerääntyi punaisen armeijan johto, joka perusti SKP:n. No, myöhemmin Stalin tapatti heistä useimmat perheineen. Näin siis kommunistit toimivat keskenään.
Mutta eihän kommunisti olekaan sama kuin kommunistisen puolueen jäsen. Maassamme on tänäänkin paljon kommunisteja, jotka eivät ole SKP:n jäseniä.
Vain kommunistit voivat aloittaa punakapinan siis 1918 tapahtumien taustavoimina oli kommunistit, jotka onnistuivat Leninin tavoin villetsemään kansan. Onneksi kuitenkin Suomessa punaiset saivat turpiinsa - Venäjällähän näin ei käynyt, valitettavasti.
Mutta eipä Suomen ja Venäjän punakapinoiden jälkeen olekaan missään maassa tainnut punakapina saada enään kansan suurta tukea vaan kapinat käytiin Neukkulan aseistamien ja tukemien kapinallisten voimin. Mutta suurta kansannousua kommunismin puolesta ei ole ollut sitten 1910-luvun. Vai olenko väärässä??
Miksiköhän punakapinat eivät saa enään kansan tukea? Olisikohan kansat oppineet jotakin venäläisten virheestä tukea punikkeja??
Miksiköhän eivät edes työttömät työläiset äänestä vaaleissa kommunisteja?? Ovatkohan hekin tutustuneet kommunismin historiaan? Kannattaisikohan kommunistienkin tehdä se?
/Kalle, joka suosittelee kommunistejakin opiskelemaan aatteensa historiaa muistakin kuin Marxin ja Leninin kirjoittamista teoksista - Kalle
Akutius kirjoitti:
Viittasit keskustelun alkupäässä punakapinaan ja suomalaisista kommunisteista. Pyydän jo toisen kerran, että kerrot miten suomalaiset kommunistit liittyvät sisällis-sotaan
- onnittelut!
Kalle kirjoitti:
Voitit!
- pionerskaja pravda
Kalle kirjoitti:
Osaatteko lukea, onko lukemisen ymmärtäminen hanskassa?
Tässä ollaan keskusteltu kommunistien kyvystä tappaa lajitovereitaan. Eräs, ehkä tynnyrissä kasvanut, toveri kirjoitti : "En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet." Ja tämän virheellisen olettamuksen kommunistien humaanisuudesta Kalle juuri oikaisi. Hän ei puhunut mistään muista kansanryhmistä kuin kommunisteista, aivan samoin kuin tämä tynnyrissä kasvanut lajitoverisikin puhui vain kommunisteista.
Missään kohtaan ei Kalle ole väittänyt kommunistien olevan ainoa murhasakki maassamme - mutta tässä ketjussa keskusteltiin juuri kommunistien kyvystä tappaa aateveljiään.
Onko vaikea ymmärtää??
Missä kohtaan olet lukenut Kallen viestistä hänen olevan tietämätön muista kansanryhmistä, jotka pystyvät tappamaan lajitoveritaan?
Vai yritätkö vain hämätä "lajitoveritasi" uskomaan Kallesta kommunistisen propagandan kannalta mieluisia asioita?
/Kalle, joka kyllä tuntee maassamme kommunistien lisäksi muitakin kansanryhmiä, jotka pystyvät tappamaan lajitovereitaan.Kalle on kommunismissa loisiva otus, joka haluaa imeä heistä viimeisenkin veripiskon jotta he kuolisivat. Ja jonka jälkeen Kallekin voisi kuolla, onnellisena.
Kalle kirjoitti:
"En ole kuullut, että Suomalaiset kommunistit olisivat ketään tappaneet."
Et ole kuullut vai?
Yrittäisit opiskella itse lukemalla maamme historiaa ilman politrukin ohjausta ja eteesi avautuu avain uusi maailma. Aloite opiskelusi kevään 1918 tapahtumista ja sitten et kirjoita lapsuksia suomalaisista kommunisteista.
/Kalle, joka on opiskellut muutakin kuin politrukin osoittamia teoksiaKalle/,joka...kerro sedälle lapsuudestasi.Yritän auttaa sinua pääsemästä yli tuosta "perhanan kommunismista" !
vom- Kalle
vom kirjoitti:
Kalle/,joka...kerro sedälle lapsuudestasi.Yritän auttaa sinua pääsemästä yli tuosta "perhanan kommunismista" !
vomTälläiset viestit lämmittävät aina Kallen vanhaa sydäntä - hän oli taas oikeassa ja kommunisti ei voinut muuta kuin mennä henkilökohtaisuuksiin.
/Kalle, joka on taas onnistunut... ;-) Kalle kirjoitti:
Tälläiset viestit lämmittävät aina Kallen vanhaa sydäntä - hän oli taas oikeassa ja kommunisti ei voinut muuta kuin mennä henkilökohtaisuuksiin.
/Kalle, joka on taas onnistunut... ;-)Vilpittömät onnittelut Kallelle/,joka....
vom- Hämmästys
Kommunistit pyrki Neuvostoliitossa jopa niin hyvään että 61.910.000kpl ihmishenkiä meni siksi että tämä vähäpätöinen uhrijoukko ei suostunut alkamaan kommunisteiksi.
No ei se mitään koska aate on niin ylevä..
- baader
natseilla on netti täynnä keskustelupalstoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683