Miten paljon näitä oikein tulee vielä?
https://poliisi.fi/-/poliisi-tutki-rovaniemen-kaupungin-oikeudellisten-palveluiden-hankintoja
Kaikissa alueen sotkuissa ollut mukana paikallinen asianajaja kuparinen. milloinkohan häntäkin aletaan tutkia?
Poliisi tutki Rovaniemen kaupungin oikeudellisten palveluiden hankintoja
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
copper häsää vielä pitkään marjakäräjillä ja sotkee sielläkin
- Anonyymi
Minkä helvetin takia pitäs kertoa , taitaa itellä olla linnaan lähtö ja lopputili tiedossa korruptio huume vempuloilla airnb ..yms sijoitus sotkut. k-kauppias
- Anonyymi
Kyse ei ole pelkästään kuluttajien maksamasta sähköstä. Sähkön hinta iskee myös muihin yrityksiin ja heikentää niiden kannattavuutta eli voi johtaa työpaikkojen menettämiseen tuotantokustannusten noustessa sähkön hinnan vuoksi.
Ei ole sanottua, että datakeskukset tuovat enemmän työpaikkoja kuin niiden vuoksi menetetään. Siihen päälle kuluttajien sähkölämmityksestä maksama lisähinta, joka voi nousta tuhansilla vuodessa kuten kävi muutama vuosi sitten.
voteHyvin sanottu (19)
Juuri tästä asiasta tiedän jotain
Ilmoita asiaton viesti
13.5. 22:50
Todella surullista, kun katsoo karttaa, jossa datakeskuksia, tuulivoimaloita ja aurinkokennopuistoja - Suomi aivan täynnä. Meistä tulee Euroopan energiareservaatti! Ja kiltisti suostutaan pilaamaan oma kaunis ja rauhallinen maamme. Kuka turisti tänne haluaa enää ihailemaan meidän kaunista luontoa, joka täynnä tuulimyllyjä? - Anonyymi
heli välikankaan juttu , haaste mies maksettu .. heli linnaan ja haaste mies myös ..laikimehet linnaan korruptio päätös.. heli joutuu maksaan kaikki takasin yms..
- Anonyymi
arin baari , nappoli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354513- 553115
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473001- 302813
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452730Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82705- 412520
- 62260
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542135Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713