raadeilta ei pitäis tulla mitään, mutta kun biisi ruottalainen, eiköhän tule.
mutta tuo bada bada bastuhan on ihan paska biisi??
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Hakeudu psykiatriseen hoitoon kun.yötä myöten ahdistaa itkupotkuraivari-tasolla jotkut euroviisut.
- Anonyymi
Alotusviesrissä havaittavissa uhriutumista
- Anonyymi
Siis ihan heittämällä vuoden viisujen huonoin biisi
- Anonyymi
Mutta ich komme se vasta onkin täynnä sanomaa.
- Anonyymi
Täyttä skeidaa koko biisi,ei muuta.
- Anonyymi
Juuri tuollaisen ajattelusi takia sinä olet yksinäinen ja katkera luuseri. Hae apua. Opettele kokemaan iloa. Samalla opit antamaan toistenkin iloita.
Kajn kappale on hauska ja se on jo tuonut paljon paljon iloa miljoonille ihmisille. Ylellä oli eilen juttu, miten lapsetkin nauttivat Kajn laulusta. Vilpitöntä iloa. Katso myös linkin videot.
https://yle.fi/a/74-20161381 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuollaisen ajattelusi takia sinä olet yksinäinen ja katkera luuseri. Hae apua. Opettele kokemaan iloa. Samalla opit antamaan toistenkin iloita.
Kajn kappale on hauska ja se on jo tuonut paljon paljon iloa miljoonille ihmisille. Ylellä oli eilen juttu, miten lapsetkin nauttivat Kajn laulusta. Vilpitöntä iloa. Katso myös linkin videot.
https://yle.fi/a/74-20161381Sen uskon että lapset ja vähämieliset tykkää. Lastenlauhan se on. Frööbelin palikat tasoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683