Olen käynyt Elixian eri saleilla vuosia, ja salit hyviä ja siistejä, saunat toimii, ja henkilökunta loistavaa.
Ostin viime marraskuussa korttiini 9kk lisää peliaikaa yli kesän, ja jatkoin treeniä normaalisti eteenpäin. Sitten tippui postiluukustani maksulappu 20€ lisää pitääkseni korttini voimassa haluamani kuun loppuun.
Olin firman tiskillä ostanut kalenteriaikana salikorttini johonkin asti, en vongannut halvennuksia tms, vaan maksoin sen minkä firman edustaja minulta aikaperustaisesti veloitti, ja olin tyytyväinen.
Kaikki hyvin? Eipä ollut.
Hinta oli noussut ostotapahtumani jälkeen, ja nyt sitä velotaan minulta jälkikäteen 20€. En suostunut sitä maksamaan, ja henkilö V. laskutuksessa nappasi kaksi viikkoa pois korttini voimassaolosta. Ehdotin ratkaisumallia asiaan, mutta henkilö V. oli jumittunut omaansa. Maksat 20€ tai...
Näin ollen irtisanoin muuten hyvän ja toimivan punttisalin jäsenyyden tällaisen typeryyden ilmitulon takia. Enpä olisi uskonut Elixialta tällaista pelleilyä.
Ei hätää, minulla on loistava sali tässä ihan vieressä. Näitähän on Stadissa.
Mutta Elixia on nyt förbi.
Miksi Elixia pilaa muuten toimivan konseptinsa jonkun V. henkilön takia?
Parhaat terveiset Circuksen henkilökunnalle, olette loistavia.
Pusi pusi
Elixian laskutus kyseenalaista
Anonyymi-ap
2
144
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään Circuksessa oli outoja aloittelijoita, PT x 3 paikalla, suurin osa oli vain kokeilijoita. Kantaporukkaa normimäärä.
Kannattaisikohan Elixian pohtia vanhojakin asiakkaitaan?- Anonyymi
Tämä vanha asiakas silpoo Elixian korttinsa, eikä tule enää ikuna sinne. Elixia Circuksen salihenkilökunta oli loistavaa, sali samoin. Mutta henkilö V. laskutuksessa teki tyhmän jutun, joten en voi suositella Elixiaa. Nauttikaa siitä.
Voimia omaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 515932
- 515404
- 533768
- 143715
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1013552- 313156
- 592904
- 592786
- 572456
- 451893