Meidän paketista puuttui 3 tuotetta. Postissa oli teipattu kansi uudestaan. Siinä oli lappu, että kansi vaurioitunut. Mutta missä ne puuttuvat tuotteet on?
Onkos muiden postipaketista hävinnyt tuotteita postin kuljetuksen aikana?
6
471
Vastaukset
- Anonyymi
Älä temunenä höpötä.
- Anonyymi
Tämä on tapahtunut Kemijärvellä. Kemijärvellä vasta on posti teipannut ilmoituksen siihen pakettiin, että kansi auki. Kuka varastaa paketeista tavaraa?
- Anonyymi
Paketista hävisi pyöreä metallipakkauksessa oleva Tanskalaiset keksit, Pähkinävoilevite ja yksi uht-maito.
- Anonyymi
Tilasin Gigantista 5kpl 65 tuuman 8k HDR televisioita niin Kemijärven postimiehet varasti 2kpl.
- Anonyymi
Mitä vastaa Kemijärven posti?
- Anonyymi
Tuskimpa varastivat noin pieniä määriä. kukaan ei polta näppejään muutaman euron tähden. Jos alkaa varastamaan silloin pitää varastaa kunnolla. Maine kasvaa telkkarissa haastatellaan, ja kutsutaan linnan juhliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919