Olen ymmärtänyt että paineen tasauksessa korvista pitäisi kuulua naksahdus. Minulla ei kuulu naksahdusta vaan pelkkä "puhallus" -ääni, jota voin toistaa puhaltamalla aina uudestaan pitäessäni nenästä kiinni.
Tasaantuuko paine vaikkei naksahdusta kuulu?
Paineen tasaus
3
1413
Vastaukset
- Jaska Kustavi
Kyllä sinä sen jossain vaiheessa huomaisit, jos paine ei tasaantuisi.
Itselläni ääni on myös jonkinlainen inahdus korvissa, mutta paine tasaantuu. Jos puhallan oikein kovaa, korvat kyllä naksahtavat, mutta silloin on jo olo, että käyttää liikaa "väkivaltaa"- esko
entä sitten mistä tietää että paine ei tasaannu kun puhaltaa?
- ** sukeltaja
esko kirjoitti:
entä sitten mistä tietää että paine ei tasaannu kun puhaltaa?
Painetta pitää toistuvasti tasata syvemmälle mentäessä, koska painekin lisääntyy tasaisesti.
Jos toistuvista tasausyrityksistä huolimatta (tehtävä yksilöstä riippuen yleensä 2-4m välein)
rupeaa tuntumaan kipua korvissa on paineentasaus epäonnistunut ja täytyy tulla ylemmäksi. Jos kipua ei tunnu ja kuulo pelaa normaalisti on paineentasaus aika varmasti onnistunut. Itsellänikin oikeassa korvassa ei "kuulu" juuri
mitään, mutta olen sukeltanut yli 30metriin (paine 4bar) joka olisi kyllä rikkonut tärykalvon jo moneen kertaan ilman onnistuneita paineentasauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891