Olen ymmärtänyt että paineen tasauksessa korvista pitäisi kuulua naksahdus. Minulla ei kuulu naksahdusta vaan pelkkä "puhallus" -ääni, jota voin toistaa puhaltamalla aina uudestaan pitäessäni nenästä kiinni.
Tasaantuuko paine vaikkei naksahdusta kuulu?
Paineen tasaus
3
1349
Vastaukset
- Jaska Kustavi
Kyllä sinä sen jossain vaiheessa huomaisit, jos paine ei tasaantuisi.
Itselläni ääni on myös jonkinlainen inahdus korvissa, mutta paine tasaantuu. Jos puhallan oikein kovaa, korvat kyllä naksahtavat, mutta silloin on jo olo, että käyttää liikaa "väkivaltaa"- esko
entä sitten mistä tietää että paine ei tasaannu kun puhaltaa?
- ** sukeltaja
esko kirjoitti:
entä sitten mistä tietää että paine ei tasaannu kun puhaltaa?
Painetta pitää toistuvasti tasata syvemmälle mentäessä, koska painekin lisääntyy tasaisesti.
Jos toistuvista tasausyrityksistä huolimatta (tehtävä yksilöstä riippuen yleensä 2-4m välein)
rupeaa tuntumaan kipua korvissa on paineentasaus epäonnistunut ja täytyy tulla ylemmäksi. Jos kipua ei tunnu ja kuulo pelaa normaalisti on paineentasaus aika varmasti onnistunut. Itsellänikin oikeassa korvassa ei "kuulu" juuri
mitään, mutta olen sukeltanut yli 30metriin (paine 4bar) joka olisi kyllä rikkonut tärykalvon jo moneen kertaan ilman onnistuneita paineentasauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818