Suomi - Häpeäpilkku Euroopassa

Anonyymi-ap

Miksi Suomi on polkupyöräilyn kehitysmaa ?

Giro eli Italian Ympäriajo on käynnissä eikä mikään kotimainen media reagoi millään tavalla.

Aikoinaan Nykäsen raportit olivat Reporadion parasta antia. Nyt mediat täynnä viisuliirumia ja älytöntä lätkää, mutta ei GranTourista halaistua sanaakaan. Hävettää tämä Impivaaralaisuus.

19

298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, onhan täällä jonkinasteinen sähköpyöräbuumi.

• Anonyymi

Ehkä nimenomaan näin, koska sähkärillä ei tuolla saa ajaa.

Naisten Tourilla 2024 oli ja tuli useampikin palkintosija.

• Anonyymi

Giro Finlandia voi seurata päivittäin kaupunkien jalkakäytävillä!

• Anonyymi

Minä pyöräilen työmatkani ja mitkään Girot tai muut eivät kiinnosta.

• Anonyymi

Median urheilutarjonta on supistunut melkoisesti, keskitytään meillä isoimpiin lajeihin. Joskus muinoin Yle televisioi säännöllisesti vaikkapa Turun kortteliajoja ja Urheiluruudussa seurattiin isojen ympäriajojen tilanteita..

• Anonyymi

Pyöräilen työmatkani, vapaa-ajallani, silti, seuraisin mielelläni Grand Tourit asiantuntijan ihan suomeksi selostamana.

En kylläkään ala maksamaan erikseen tuosta. Se merkitsisi sitä, että sitten katsoisin liki kaikki lähetykset.

Jääkiekko kouhkaamisesta voidaan vähentää vielä 10% ja siirtää ne rahat muiden, mm. Pyöräilyn, tapahtumien seuraamiseen.

Harva itki sen perään että jääkiekkokierros lopetettiin.

• Anonyymi

Urheilu on siirtynyt maksukanavien taakse. Ilmaiseksi ei enää paljon mitään näytetä.

• Anonyymi

ISTV näytti viimevuonna maantien SMt ja hyvin toteuttivan.

• Anonyymi

Minnekäs se danski, Litukan sälli, putos sieltä kärjestä ?

Kävikö niin, että vuoristo tuli eteen.

• Anonyymi

Näinhän se on joka tourilla, että vasta vuoristoon mentäessä jyvät erottuu akanoista.

• Anonyymi

Nyt tuli sippi Primoz Rocligchille myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli sippi Primoz Rocligchille myös.

Nousi takaisin kymppisakkiin vaanimaan kärkeä.

• Anonyymi

Eilen sunnuntain Urheiluruudussa oli 3 sek pätkä kuvaa ja toimittaja luki, että ensimmäistä kertaa Giroa johtaa meksikolainen.

No, olihan tuossa jo yritystä.

Todellisuus on kuitenkin, että pyöräily on nykyisin suurin laji, jota Suomessa harrastetaan tai arkiliikutaan, kävelyn jälkeen.

• Anonyymi

Onko tästä kiittäminen persukokoomusta, etenkin Teemu Keskisarjaa, joka vaati leikkaamaan YLEn toimintoja ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä kiittäminen persukokoomusta, etenkin Teemu Keskisarjaa, joka vaati leikkaamaan YLEn toimintoja ?

Kokoomuksen politiikkaa hallitus toteuttaa. Persuja on Kokoomus onnistuneesti käyttänyt hyödykseen. Persut saavat haukut ja Kokoomus myhäilee tyytyvästi taustalla.

• Anonyymi

Nastoja tielle. Kaikenlainen kilpapyöräily ja niitä fanittavien sukkahousu-wannabe-maantieajo-työmatka-suharien itku ja liikenneraivo on naurettavaa. Sähköpyörät on laiskoille, koska ilman niitäkin pärjäsivät ja ajelivat surutta aiemmat vuosikymmenet. Pyöräilybaanojen jatkuva rakentaminen on vihreiden ilmasto-hyvesignalointia, eikä vaikuta mihinkään päästöihin, mutta tuhoaa luontoa ja etenkin ranta-alueita , mutta heille se on toissijaista , koska ideologia.

• Anonyymi

Pyöräily on samanlainen marginaalilaji näytettäväksi telkkarista, olipa kyseessä maksukanava tai ilmainen, kuin kuviokellunta, suunnistus, darts, pesäpallo,paini tai hiihto. Vain juntit harrastaa näitä.

• Anonyymi

Kaikki trikooasuiset himopyöräilijät ovat häpäpilkkuja kotimaisessa liikennekäyttäytymisessä ja pilaavat kaikkien, myös lapsipyöräilijöiden maineen, kuten laduilla raivoavat, oman elämänsä " Mietaat"

• Anonyymi

Mikään ei ole yhtä tärkeää kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe