Kenestä palstalaisesta

Anonyymi-ap

Tulisi sinulle ihana halinalle?

-flowersreally-

8

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On unohtunut katsoa tuo italialaisten esitys joku Lucio euroviisujutussa, ei ole Lucio Fulci, eikä Sario Argento, noiden elokuvia olen kyllä katsonut.

Drario Argenton Bluray-elokuvio-kokoelma on kyllä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lucio_Fulci

Tuo on jo kuollut ei voi esiintyä

• Anonyymi

Jasuu!

• Anonyymi

Meidän emännän kanssa lemmenleikit suoritetaan terraariossa. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi

No kiitos kunniasta. 😊

Olen oikeasti aika vaikeasti kiinni saatava halinalleiluun, kun on niin paljon puuhaa joka pitää mut liikkeellä. Ikiliikkuja se on... 🙂

Kyllöhän haliminen on silti ihan parhaita tapoja nöyttää välittämistään ja rakkauttaan, ehdottomasti mulla toimii ihan parhaiten. Tajuan olevani tärkeä kun mua halitaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiitos kunniasta. 😊

Olen oikeasti aika vaikeasti kiinni saatava halinalleiluun, kun on niin paljon puuhaa joka pitää mut liikkeellä. Ikiliikkuja se on... 🙂

Kyllöhän haliminen on silti ihan parhaita tapoja nöyttää välittämistään ja rakkauttaan, ehdottomasti mulla toimii ihan parhaiten. Tajuan olevani tärkeä kun mua halitaan.

Jasu

Vähän kuin meidän tonttuverstaallakin. 😊

Kaikkien häkkien ja terraarioiden keskellä tai puutarhan katveessa. Autotallista kuuluu sirkkelin ja porakoneen ääntä, välillä voihan perkele.. Kun äherrän siellä.

https://youtu.be/RE7TOaTv3SI?si=clS9dM8mvD_1j8PL

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän emännän kanssa lemmenleikit suoritetaan terraariossa. :)

Iaskin..väärin

Niinpä, niinpä. Jaa mun tarttee lähteä ostamaan polttoainetta ruohonleikkuriin ja tarkistaa siitä terät ja tulppa, öljyt. Mukavaa perjantaita. Tänään on vielä Hämeenlinnaankin kerettävä. 😃
        Pitää siis lähteä liikkeelle, että ehtii kaikki jutsut.

https://youtu.be/0zF7gJ0LZgw?si=KXxYtCmhxTI120AK

Jasu

• Anonyymi

Etkös sinä ollut täällä joskus jo ennen vuotta 2020. Muistan, että joskus keskusteltiin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

niin no hauska juttu tytöillej os pääsee kaupungille parantamaan kasveja jutuja

itselläni silmät kun olin keikkauksessa niin no kesäkuun alkuun parantamista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe