Miten mennään töihin?

Anonyymi-ap

Te jotka uhoatte tuolla töihin menemisellä niin kerotkaa nyt miten sinne töihin mennään?

Hakemusten lähettäminen ei tunnu tuottavan tulosta. En voi mennä töihin jos kukaan ei edes vastaa hakemukseen millään tavalla.

Miten itse menitte töihin. Miten se tapahtui?

11

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osasin myydä itseni. Tulin valituksi. Menin töihin. Vaihtoehtojakin oli tarjolla.

• Anonyymi

Joku sanoi että pyörällä. Mihin sinä lähetät työmatka hakemukset? Linja-auto yhtiöön.

• Anonyymi
      UUSI

Kouluttautumalla ja hyvällä todistuksella/ osaamisen taidoilla, selkä aktivisella ja pitkäjänteisellä omalla hakemisen toiminnalla se onnistuu! Onko vaikea asia ymmärtää?

Itse hain aikoinaan tiettyyn työhön ns. täsmäjuttuna eli halusin siihen tehtävään ja firmaan. Hain lisää kokemusta toisaalla n.5v joka vakuuttaa paremmin ja aktiivisesti pidin työnhakua kohteeseeni yllä yli 2 vuotta kunnes osui haastatteluun kutsu.

Sain sopimuksen aikaan ja siinä työpaikassa olin yli 35v.! Voisin sanoa 100% varmasti että menin töihin minne halusinkin! Ja koko prosessiin meni aikaa siten että 26v olin kun se tapahtui. Sitä aiemminkin menin kokemusta lisäämään muutamiin paikkoihin.

• Anonyymi
        UUSI

Vanhin poikani alkoi tekun jälkeen yrittäjäksi ja on nyt 19 vuotta saanut toimeentulon yrittäjyydestä.
        keskimmäinen poika kävi ammattiopiston ja meni tehtaaseen töihin mutta kyllästyi 8v jälkeen siihen hommaan ja luki töiden ohessa sähköautomatioinssiksi ja kun ei siinä firmassa jossa työskenteli saanut ammattia vastaavaa palkkaa niin vaihtoi työpaikkaa ja sai 1000€ paremman kuukausipalkan.
        Nuorin poika opiskeli sähkäinsinöriksi (voimapuoli) ja pääsi töihin tehtaaseen mutta sai vuoden työsopimuksen kun uusi tehdas nousi viereen.
        Hänelle tarjottiin uudesta tehtaasta vuoden määräaikaista mutta poikani kieltäytyi ja meni toiseen tehtaaseen kun sai vaki paikan.
        Palkka ei kohdannut ja työtehtävät eivät olleet aivan koulutusta vastaava joten vaihtoi työpaikkaa jo vuoden jälkeen.
        Nyt huomattavasti paremmalla palkalla ammattia vastaavassa hommassa.

Kyllä töitä löytyy.
        Itse olin viimeeksi työttömänä -91 ja nyt työkyvyttömyyseläkkeellä.

• Anonyymi
      UUSI

Liityin samaan puolueeseen jo lapsena, jossa äitikin on aina ollut. Äiti sai oman paikkansa oltuaan puoluekokouksissa yötä. Minä sain paikan oltuani äidin pyynnöstä yötä työpaikan pomon juhlissa. Nyt olen kuulemma työssä, mutta en vain tiedä mitä tekisin.
      T. työvoimapalvelija

• Anonyymi
        UUSI

Muuten hyvä tarina mutta sellaista ammattia tai virkaa kuin työvoimapalvelija ei ole olemassakaan. Se on harhaisen mielesi tuote

• Anonyymi
        UUSI

Virkapummit ovat saaneet loisimispaikkansa kaverin tai sukulaisen kautta. Ei heillä ole mitään tietoa työnhausta tai - tekemisestä.

• Anonyymi
      UUSI

☝Olé 🤣😂😅

• Anonyymi
      UUSI

Maailmassa riittää työnantajia, muitakin kuin Suomen valtio.

• Anonyymi
      UUSI

Alle 40.000 avointa työpaikkaa ja noin 400.000 työtöntä jos lasketaan mukaan turhilla kursseilla olijat ja 9€/päivä orjat.Ei niitä työpaikkoja ole kaikille vaikka kuinka työttömyysetuisuuksia leikataan

• Anonyymi
        UUSI

Suomeen tulisi aika nopeasti ne puuttuvat työpaikat jos työn teetättäminen muuttuisi kannattavaksi.
        Ei kukaan ala omasta pussista maksamaan sitä erotusta mikä aiheutuu työn/tuotteen myynnin ja tuotantokustannuksien takia.
        Nyt on yritetty mennä oikeaan suuntaan, pienennetään veroja ja vähennetään niitä menoja joita maksetaan niillä verorahoilla.
        Aikoinaan työllistin jopa 12 työmtekijää ja nykyään en yhtään, ei kannata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43