Olen nelikymppinen nainen ja tämä tapahtui yli 20 vuotta sitten, kun olin 19 -vuotias.
Ajauduin kesämökillä harrastamaan seksiä oman enoni, siis äitini veljen, kanssa. Hän oli silloin jo keski-ikäinen, mutta todella yksinkertainen mies. Olimme molemmat humalassa, koska olimme juuri juhannuksen vietossa koko suvun kesken. Aloitteen teki enoni. Hän ehdotti minulle kahdenkeskistä kävelyretkeä aamuyöllä, kun muut nukkuivat. Menimme metsään mukanamme viltti, jonka päällä eno otti minut.
Sen jälkeen meitä kumpaakin hävetti.
Jälkeen päin pyysin enoltani toistuvasti rahaa, ja uhkasin kertoa kaikille hänen raiskanneen minut. Sainkin häneltä nyhdettyä pikku hiljaa 500 euroa, jotka tuhlasin johonkin yhdentekevään.
Viime viikolla sain suru-uutisen, että enoni on kuollut sydänkohtaukseen 70-vuotiaana. En koskaan pyytänyt häneltä anteeksi että kiristin häntä nuorena.
Harrastin nuorena seksiä sukulaismiehen kanssa ja kiristin häntä sillä
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096