Sunnuntain sanavisailu

24

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi huti. Ei hassumpi suoritus 11/12. Käytin vihjeen, tuli tarpeeseen.

"Nyt oli vahvaa tietämystä, onnittelut!

Vastasit oikein 11 kysymykseen"

Kiitti kivasta visasta! 😁

• Anonyymi

Itse en huomannut, että olisi voinut pyytää vihjettä 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Itse en huomannut, että olisi voinut pyytää vihjettä 🙂

Siinä kysymyksen ja vastausvaihtoehtojen alapuolella on [VIHJE] -ruutu , jonka voi käyttää visan aikana vain kerran. Joskus se antaa hyvän vastauksen, joskus se ei tiedä mitään. Vähän arpapeliä, mutta tyhjää parempi. 😊🤔

• UUSI

Loistava tulos!

• Anonyymi

9/12, yhdessä kohtaa en kuunnellut intuitiotani, ja kahteen kysymykseen en kyllä tiennyt sitten muutenkaan.

Kiitti sunnuntaivisasta 👍

• Anonyymi

11/12. Bagatelli oli uusi sana itselle, mutta nytpä tuli sekin opittua 😊

Aletheias

• UUSI

Loistava tulos!

ps. mä en oppinu mitään 😂

• Anonyymi
        UUSI
        randombypasser kirjoitti:

Loistava tulos!

ps. mä en oppinu mitään 😂

Sä oletkin niin kovapäinen, että vaaditaan vähän järeämmät opetusmetodit 🤣

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oletkin niin kovapäinen, että vaaditaan vähän järeämmät opetusmetodit 🤣

Aletheias

Sulla siis lienee ehdottaa hyviä opetusmetodeja? Oletko kokenutkin "ruoska"? 😂

• Anonyymi
        UUSI

Sulla siis lienee ehdottaa hyviä opetusmetodeja? Oletko kokenutkin "ruoska"? 😂

No riittävän kokenut, jotta pystyn sujuvasti siirtymään tasolle "edistynyt", kunhan vain löytyy harjoitusmateriaalia 😁😏

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No riittävän kokenut, jotta pystyn sujuvasti siirtymään tasolle "edistynyt", kunhan vain löytyy harjoitusmateriaalia 😁😏

Aletheias

Kuten itse edellä totesit, olen sen verran kovapäinen, että tason "edistynyt" opettajattaria syön aamupalaksi. Pitää löytyä vielä kovempaa dominaa piiskan kahvaan, jotta nulikka saadaan kuriin 😂

• Anonyymi
        UUSI

Kuten itse edellä totesit, olen sen verran kovapäinen, että tason "edistynyt" opettajattaria syön aamupalaksi. Pitää löytyä vielä kovempaa dominaa piiskan kahvaan, jotta nulikka saadaan kuriin 😂

Meillä on selkeästi eri käsitys tasosta "edistynyt". Mä saan sut kuriin kolmessa sekunnissa ja siinäkin on puolet löysää 😆 Kohta kadut, että edes lähdit pullikoimaan 🤭

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on selkeästi eri käsitys tasosta "edistynyt". Mä saan sut kuriin kolmessa sekunnissa ja siinäkin on puolet löysää 😆 Kohta kadut, että edes lähdit pullikoimaan 🤭

Kummasti opettajatar pakittelee omia sanomisiaan, kun yhtäkkiä kovapäisyyteni ei enää merkkaakaan mitään... Käviköhän niin, että meni sisu kaua-aukosta liiveihin? 🤔
        Kolme sekuntia on liian pitkä aika, siinä ajassa olen jo puhunut open täysin väärile raiteille ja sitten on pakka sekaisin, menee open syötöt vastustajan lapaan ja peli on 6-0 ennen kuin taulusienen jäljet ehtivät edes harkita kuivumista liitutaululla. Game over! 😂

• Anonyymi
        UUSI

Kummasti opettajatar pakittelee omia sanomisiaan, kun yhtäkkiä kovapäisyyteni ei enää merkkaakaan mitään... Käviköhän niin, että meni sisu kaua-aukosta liiveihin? 🤔
        Kolme sekuntia on liian pitkä aika, siinä ajassa olen jo puhunut open täysin väärile raiteille ja sitten on pakka sekaisin, menee open syötöt vastustajan lapaan ja peli on 6-0 ennen kuin taulusienen jäljet ehtivät edes harkita kuivumista liitutaululla. Game over! 😂

Sisu liiveihin? Pöh, sisua riittää vaikka loputtomiin kun on selkeä tavoite 😁
        Sitä en kyllä kiellä, etteikö sulta sujuisi lööperin puhuminen, mutta onneksi osaan varautua tuohonkin enkä niin vain harhaudukaan. Unohdat, että olen jo monissa liemissä keitetty ja monet metkut nähnyt, ei sitä enää pienistä hätkähdetä 😅

• 9 oikein

• Anonyymi

katson tietokoneen lämpöjufrufr huviksi itä näyttää nyt

sisä 22.6 6 ulko on 31.4 celsiuksia

• Anonyymi

niin lämpö noususee joskus todella korkeaksi kesäisin, tuonkin takia tuo tietokoneen mittarri mittaa ennätyksiäkin

• Anonyymi
      UUSI

12/12
      Hienosti meni! Olet hyvin perillä vaikeampienkin sanojen merkityksestä!

Mukavan helppo

- Sheena

• UUSI

Mahatava tulos!

Ai heleppo? Njoo... Voittajan on heleppo hymyillä 😁

• UUSI

12/12, jostain syystä tämä oli helppo minulle.

• UUSI

Aamun ratoksi tehty visa.. 9/12.. ihan hyvin, vaikka en ole vielä edes virallisesti hereillä. :)

• Anonyymi
      UUSI

6 oikein, ei edes ollut arvostelua vaan "tee uudestaan"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe