Arvaillaan sanojen merkityksiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011233096.html
Meni mukavasti, mutta pari aukkoa sivistyksessä edelleen on...
Nyt oli vahvaa tietämystä, onnittelut!
Vastasit oikein 10/12 kysymykseen
Sunnuntain sanavisailu
24
144
Vastaukset
Yksi huti. Ei hassumpi suoritus 11/12. Käytin vihjeen, tuli tarpeeseen.
"Nyt oli vahvaa tietämystä, onnittelut!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Kiitti kivasta visasta! 😁- Anonyymi
Itse en huomannut, että olisi voinut pyytää vihjettä 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Itse en huomannut, että olisi voinut pyytää vihjettä 🙂
Siinä kysymyksen ja vastausvaihtoehtojen alapuolella on [VIHJE] -ruutu , jonka voi käyttää visan aikana vain kerran. Joskus se antaa hyvän vastauksen, joskus se ei tiedä mitään. Vähän arpapeliä, mutta tyhjää parempi. 😊🤔
- Anonyymi
9/12, yhdessä kohtaa en kuunnellut intuitiotani, ja kahteen kysymykseen en kyllä tiennyt sitten muutenkaan.
Kiitti sunnuntaivisasta 👍 - Anonyymi
11/12. Bagatelli oli uusi sana itselle, mutta nytpä tuli sekin opittua 😊
Aletheias- AnonyymiUUSI
randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
ps. mä en oppinu mitään 😂Sä oletkin niin kovapäinen, että vaaditaan vähän järeämmät opetusmetodit 🤣
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Sä oletkin niin kovapäinen, että vaaditaan vähän järeämmät opetusmetodit 🤣
AletheiasSulla siis lienee ehdottaa hyviä opetusmetodeja? Oletko kokenutkin "ruoska"? 😂
- AnonyymiUUSI
Sulla siis lienee ehdottaa hyviä opetusmetodeja? Oletko kokenutkin "ruoska"? 😂
No riittävän kokenut, jotta pystyn sujuvasti siirtymään tasolle "edistynyt", kunhan vain löytyy harjoitusmateriaalia 😁😏
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
No riittävän kokenut, jotta pystyn sujuvasti siirtymään tasolle "edistynyt", kunhan vain löytyy harjoitusmateriaalia 😁😏
AletheiasKuten itse edellä totesit, olen sen verran kovapäinen, että tason "edistynyt" opettajattaria syön aamupalaksi. Pitää löytyä vielä kovempaa dominaa piiskan kahvaan, jotta nulikka saadaan kuriin 😂
- AnonyymiUUSI
Kuten itse edellä totesit, olen sen verran kovapäinen, että tason "edistynyt" opettajattaria syön aamupalaksi. Pitää löytyä vielä kovempaa dominaa piiskan kahvaan, jotta nulikka saadaan kuriin 😂
Meillä on selkeästi eri käsitys tasosta "edistynyt". Mä saan sut kuriin kolmessa sekunnissa ja siinäkin on puolet löysää 😆 Kohta kadut, että edes lähdit pullikoimaan 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on selkeästi eri käsitys tasosta "edistynyt". Mä saan sut kuriin kolmessa sekunnissa ja siinäkin on puolet löysää 😆 Kohta kadut, että edes lähdit pullikoimaan 🤭
Kummasti opettajatar pakittelee omia sanomisiaan, kun yhtäkkiä kovapäisyyteni ei enää merkkaakaan mitään... Käviköhän niin, että meni sisu kaua-aukosta liiveihin? 🤔
Kolme sekuntia on liian pitkä aika, siinä ajassa olen jo puhunut open täysin väärile raiteille ja sitten on pakka sekaisin, menee open syötöt vastustajan lapaan ja peli on 6-0 ennen kuin taulusienen jäljet ehtivät edes harkita kuivumista liitutaululla. Game over! 😂- AnonyymiUUSI
Kummasti opettajatar pakittelee omia sanomisiaan, kun yhtäkkiä kovapäisyyteni ei enää merkkaakaan mitään... Käviköhän niin, että meni sisu kaua-aukosta liiveihin? 🤔
Kolme sekuntia on liian pitkä aika, siinä ajassa olen jo puhunut open täysin väärile raiteille ja sitten on pakka sekaisin, menee open syötöt vastustajan lapaan ja peli on 6-0 ennen kuin taulusienen jäljet ehtivät edes harkita kuivumista liitutaululla. Game over! 😂Sisu liiveihin? Pöh, sisua riittää vaikka loputtomiin kun on selkeä tavoite 😁
Sitä en kyllä kiellä, etteikö sulta sujuisi lööperin puhuminen, mutta onneksi osaan varautua tuohonkin enkä niin vain harhaudukaan. Unohdat, että olen jo monissa liemissä keitetty ja monet metkut nähnyt, ei sitä enää pienistä hätkähdetä 😅
9 oikein
- Anonyymi
katson tietokoneen lämpöjufrufr huviksi itä näyttää nyt
sisä 22.6 6 ulko on 31.4 celsiuksia - Anonyymi
niin lämpö noususee joskus todella korkeaksi kesäisin, tuonkin takia tuo tietokoneen mittarri mittaa ennätyksiäkin
- AnonyymiUUSI
12/12
Hienosti meni! Olet hyvin perillä vaikeampienkin sanojen merkityksestä!
Mukavan helppo
- Sheena 12/12, jostain syystä tämä oli helppo minulle.
Aamun ratoksi tehty visa.. 9/12.. ihan hyvin, vaikka en ole vielä edes virallisesti hereillä. :)
- AnonyymiUUSI
6 oikein, ei edes ollut arvostelua vaan "tee uudestaan"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897