https://www.is.fi/viihde/art-2000011229113.html
Olen itse deittaillut tavallaan rahasta. Kun kyse on vielä vanhemmasta miehestä kuin itse. Se käytös korostuu. Mies on lopulta vain mies. Ei tule tähti illallisia ei lureksia ei kauniita sanoja ei lahjoja ei deittailua. Kaikki kaunis loppuu aikanaan. Arki kun astuu kuvioon ei rahalla ole mitään jakoa jos toista ei rakasta aidosti. Aito rakkaus kestää❤️☺️
Rahalla onneen
7
139
Vastaukset
- Anonyymi
Tiina oli viisas kun ymmärsi valita rakkauden vanhan jurrin sijasta. Yksinäinen elämä vanhan miehen kanssa ei ole kivaa jos toista ei rakasta pitäisi kasvaa yhteen.
- Anonyymi
Onko se naisille tärkein asia että miehellä on rahaa? Vai onko se vain ponnahduslauta parempaan elämään? Köyhä mies ei kelpaa
Joo, teidän hyvät ihmiset täytyy ymmärtää. Että täältä ei saa mitään mukaan. Elämää ei kannata pilata rahan takia.
- Anonyymi
Kyllä, mutta jos sinulla itselläsi olisi omatuntoa ja oikeudenmukaisuudentuntoa, lopettaisit sen deittailun miehen kanssa. Se olisi molempien etu.
- Anonyymi
Siis olen joskus deittaillut. Oikea rakkaus on tärkein. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olen joskus deittaillut. Oikea rakkaus on tärkein. Ap
Oikea rakkaus antaa eniten hyvää mieltä ja aktivoi muutenkin eloa. Näin haluan itse uskoa, vaikkei ole vielä kokemusta näistä. M55+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea rakkaus antaa eniten hyvää mieltä ja aktivoi muutenkin eloa. Näin haluan itse uskoa, vaikkei ole vielä kokemusta näistä. M55
Et ole sitten sinäkään sitä oikeaa vielä tavannut. Minulla viime suhteessa tuntui että olen tavannut liekkini mutta ei se sitten ollutkaan. Se olikin joku pallosalama vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647