Miten nainen reagoisi, jos työpaikalle olisi tullut uusi miestyöntekijä ja kahvitauolla nainen keittäisi kahvia ja kutsuisi uuden miehen kahvihuoneeseen kahville ja mies sitten laahustaisi kahvihuoneeseen mukanaan paali trip mehuja, joita alkaisi pitkin pillin kanssa nurkassa imemään ja kuuluisi vain ryyyyysssstttttttttttttttt.....
Nainen tarjoaisi meihelle kahvia, että otahan mies kahvia, tässä on posliinimuki ja nainen ojentaisi mukin miehelle ja mies mumisisi jotain ja jatkaisi mehun juomista pillillä.
Samalla, kun mies joisi mehupillillä mehua, niin mies selaisi mehumainosta ja mumisisi, että tuon mehun huomenna ostan ja tuon mehun viikonlopuksi.
Ruokatunnilla mies olisi käynyt kaupassa ja miehellä olisi reppu täynnä mehutölkkejä ja mies lähestyisi naista ja samalla hölskyttäisi mehutölkkiä sanoe, ota nainen mehua, minä tarjoa raikasta ja ravitsevaa mehua....
Mehumies työpaikalla
26
273
Vastaukset
- Anonyymi
🙄🤣🤣
- Anonyymi
Haha 😃
- Anonyymi
Kuulostaa unelmamieheltä. Kahvi on pahaa, kuivattaa ja imee muutkin hyödylliset ravinteet kehosta.
- Anonyymi
Ei ole tullut vastaan tuommoista miestä eikä tule. Meillä myös miehet keittävät kahvia, tänä vuonna en ole kertaakaan itse keittänyt.
- Sheena- Anonyymi
Entäs rusinamies?
- Anonyymi
En mä ikinä kutsuisi töissä ketään kahville. Tulevat kun tulevat. Jos joku haluaa juoda mehua, niin eihän se nyt minun asiani ole. Sen kun juo.
- Anonyymi
Kai nainen sentään juo mehua, jos mies mehua tarjoaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nainen sentään juo mehua, jos mies mehua tarjoaa...
Miksi pitäisi?
- Anonyymi
Onko tässä tarinassasi kaksi naista?
Nainen , joka katselee vierestä, kun toinen nainen keittää kahvia miehelle.
Ja miks pitäisi mitenkään reagoida, jos työpaikalla keitetään kahvia ja sitä tarjotaan työkaverille, ja viel sille, joka olisi vasta tullut taloon?
Ja mies tarjoaisi työkaverilleen kohteliaisuudesta takaisin mehua.
Työtä ja vapaa-aikaa ei tarvitse sekoittaa, eikä kuulu sekoittaa.
Mikä pointti tässä sun kysymyksessä ????- Anonyymi
Oletko sinä aloittaja tämän tarinan mies vai haluaisitko olla?
Kun mä olin jotain 4, muutettiin uuteen osoitteeseen, selkaselle levottomalle puutaloalueelle. Niin siinä oli naapurin mies, se talon omistaja, niin se tarjos mehua, kai se oli omista marjoista. Niin mä sanoin häntä siitä lähtien mehumieheksi. Ne räyhäläiset oli taas hänen vuokralaisia. Ne jotka sitä kokkookin poltti, kestä mä oon kertonu.
Vois olla sama mies, mutta tuskin enää hengissä. Ehkä joku jälkeläinen.- Anonyymi
Hetkonen, minä olen ihan varma, että nuoremmat työkaverit osti työpaikalle sellaisia tripmehupaaleja. Hahhahaa, nyt voinkin jonnetella heitä.
- Anonyymi
Gary Grandi kyseessä. Mies, joka on kaikkien janoisten sankari.
Miten mehupillitölkkimies on toimistoon pujahtanut.
Hänenhän pitäisi matkata kamelilla halki Saharan hiekka-aavikon khakipuvussa ja hatussa, mikä alla on jokin pellavapyyhe.
Vilma
Juokoon mehunsa ja nainen kahvinsa. Juon aina töissä lämmintä sokeritonta mehua :D
- Anonyymi
Naisen työpaikalle on värvätty uusi mies, muffinssimies,
Kahvitauolla istuu muffinssimies kahvihuoneen nurkassa mehumiehen vieressä ja mehumies tarjoaa muffinssimiehelle mehua ja muffinssimies muffinsseja.
Kahvihuoneen naiset katselvat kateellisena, kun mehumies saa muhkean suklaamufifnssin muffinssimieheltä ja muffinssimies raikkaan trip juoman mehumieheltä.
Sitten eräänä päivänä on kahvihuoneen seinät tapetoitu mehumiehen mehutölkin kuorilla ja mehumies pitää naisille kurssin, jossa tehdään samanlaisia kasseja, kuin kahvipusseista ja tämän jälkeen naisilla on mehukassit. - Anonyymi
Luulisi että tällaisesta miehestä olisi naiset vallan mehuissaan. Mies joka saa mehut virtaamaan.
- Anonyymi
Mehumies on tehnyt muutoksia kahvihuoneessa.
Nyt on kahvinkeittimen paikalla mehukeitin ja mustaherukkamehua on tulossa.
Mehumies möi kaikki kahvihuoneen kahvipaketit ja osti rahalla tuoreita marjoja.
Kahvinkeitinkin on myyty!- Anonyymi
🤣!
- AnonyymiUUSI
Mustaherukkamehu on vichyllä laimennettuna hyvää kesällä janojuomana.
Lämpimänä flunssanhoitolääke.
Vilma
Mehumies siis virkistää jä hoitaa. - AnonyymiUUSI
Mehumies sai potkut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mehumies sai potkut.
Juu, ei meillä ainakaan työnantajan omaisuutta mennä noin vain myymään.
Siinähän ryystää mehujansa, eipä kiinnosta. Juon kahvini sitten yksin.
- AnonyymiUUSI
Haastaako Mehumies Viinamiehen?
- AnonyymiUUSI
Miten nainen reagoisi, jos huomaisi kahvihuoneessa miehen kököttävän tohvelit sylissä ja vieressä litran syöty Trio jäätelön pakkaus ja mies olisi uusi työntekijä, jolle maksettaisiin 500€/kk parempaa palkkaa, kuin naiselle.
- AnonyymiUUSI
Miettisin, että miksikähän helvetissä mahdoin palkata sen.
- AnonyymiUUSI
Levittäisin punaisen maton hänen jalkojen juurelle ja kumartaisin syvästi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061