pummia kaikki.. mamuja kotomaa mamuja juoppoja
ala sosiaali pummiksi eli k-kauppiaaksi jos ettee tulosta sosiaali maksaa voi vittuu
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
olet tenevis ja yhteiskunta maksaa ei vittuu.. ei oo yroittäjyyttä vaa sosilismia,, hyii saatna,
- Anonyymi
totta
- Anonyymi
Kelan elätti
- Anonyymi
Taidat olla ihan itte,kirjoittaa et osaa ja kaikki muukin mitä yrität töherrykselläsi sanoa on täyttä sontaa.
- Anonyymi
Totta. Ihmettelen sitä, että jos ihmisellä on runsaasti aikaa viettää koneella ja laittaa uusia aloituksia ja kirjoittaa täyttä soopaa, niin miksi ei käytä aikaansa kirjoittamisen opetteluun. Voihan sitä siinä koneella kirjoitella, mutta kannattaa jättää painamatta lähetä-kohtaa jos ei ole oikeaa järkevää asiaa. Kauppiaiden solvaaminen on niin turhaa, kauppoja tarvitaan ja keskusliikkeet sanelee ehdot ja kerää voitot, yksittäinen kauppias tekee pitkää päivää ja on ahkera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ihmettelen sitä, että jos ihmisellä on runsaasti aikaa viettää koneella ja laittaa uusia aloituksia ja kirjoittaa täyttä soopaa, niin miksi ei käytä aikaansa kirjoittamisen opetteluun. Voihan sitä siinä koneella kirjoitella, mutta kannattaa jättää painamatta lähetä-kohtaa jos ei ole oikeaa järkevää asiaa. Kauppiaiden solvaaminen on niin turhaa, kauppoja tarvitaan ja keskusliikkeet sanelee ehdot ja kerää voitot, yksittäinen kauppias tekee pitkää päivää ja on ahkera.
ja vitu sosiaali maksaa jos ei tee tulosta se ei ole yrittäjyyttä vaan sosialismia ..kuin mamut yhteiskunnan elätit vitut mitään töitä tee näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vitu sosiaali maksaa jos ei tee tulosta se ei ole yrittäjyyttä vaan sosialismia ..kuin mamut yhteiskunnan elätit vitut mitään töitä tee näin on.
Hommaa itsesi hoitoon tai mene töihin. Sairasta nuo sinun kirjoitustaidottomat höpinät. Olet selkeästi avun tarpeessa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354503- 553105
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472991- 302793
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412705Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82695- 402414
- 62220
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542125Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461713