Ongelmani on haiseva hengitys ja jatkuva paha maku suussa. Pesen hampaat aamuin illoin, käytän hammaslankainta, sekä vesi”flosseria” ja kaiken lisäksi vielä suuvettä. Juon vettä pitkin päivää ja ruuan jälkeen otan purkan. Silti tuntuu että henkeni haisee koko ajan..
Kukaan ei sano sitä minulle suoraan, mutta huomaan kyllä ihmisten ilmeistä ja eleistä että joku on vialla. On myös todella häiritsevää jatkuvasti maistaa eräänlainen ihmeellinen suolaisen kitkerä tai karvas maku suussa… Olen alkanut vältellä tämän vuoksi sosiaalisia tilanteita. Tämä haittaa elämänlaatuani merkittävästi, ja esimerkiksi työskentely on paikoitellen hankalaa koska joudun jopa töissä välttelemään muita ihmisiä…. Auttakaa….
Haiseva hengitys, mikä tähän auttaa?!
Anonyymi-ap
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ruoka pitäisi tarkistaa..maitohappo kapseleita
- AnonyymiUUSI
Testiin menee :)
- Anonyymi
Voi että
- Anonyymi
Se apteekista saatava SB12 tehoaa mielestäni parhaiten verrattuna muihin suuvesiin. Hammaslankaa joka päivä. Purskuttele vielä ruokalusikallinen kookosöljyä suussa 5min.
- AnonyymiUUSI
Täytyypä vaihtaa tuo suuvesi!
- Anonyymi
Johtuisko vatsasta
- AnonyymiUUSI
No tämäkin toki voi olla syynä. Tunnen usein että vatsaa polttaa, voiskohan vatsahapot nousta jotenkin ”ylös”?
- Anonyymi
Usein johtuu vatsasta eli ruokavalio muutos ja hyvä juoda riittävästi vettä.
- AnonyymiUUSI
Osaatko neuvoa mitä ruokavaliossa pitäisi muuttaa? Olen kasvissyöjä :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027