Venejärventie onko pottupelto. Kokemuksia onko autosärkyt?
TIENHOITO järvikyliin
20
1759
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattas varhmaan soittaa johonki tienkäyttäjän linjale vai mikä soli
- Anonyymi
eikö kukaan tohi ottaa kantaa,pittääkö meän pottupeltoa ajjaa koko kesä
- Anonyymi
Soita teuralaisele
- Anonyymi
Luulekko että nostaa takapuolta penkistä. Vähät välittää.
- Anonyymi
Eikö ely keskukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulekko että nostaa takapuolta penkistä. Vähät välittää.
No ei tietenkään nosta ku ei se hälle kuulu. Ylemmiltä tulee käskyt. Jos edes kuuluu kesäisin teidenhoito.
- Anonyymi
Taitaa olla jollaki jotaki henkilökohtaista? Kyllä kaksykkönen on ollu ihan hyvä viimi talvena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla jollaki jotaki henkilökohtaista? Kyllä kaksykkönen on ollu ihan hyvä viimi talvena.
Keskustelun aloittaja ei ole valittanut kaksykkösen kunnosta , pölvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelun aloittaja ei ole valittanut kaksykkösen kunnosta , pölvästi.
No tuleppa tänne sanohmaan
- Anonyymi
Kyllä järvikylien tietkin pitäisi olla kunnossa.asuhaan sielläkin ihmisiä joiden pitää autoilla päästä kulkemaan.kyllä oli saanut olla tvh voimissaan.peruspalveluita sentään.pysyi tietkin kunnossa.
- Anonyymi
Älä jo houraa nyt kaikki pitää olla suurta ja urakoitsijakin mikä lie pörssiyhtiö. Ottavat torpparit töihin nälkäpalkalla ja ne saa myös haukut. Tähän vaan pitää tottua.
- Anonyymi
jos näin laimeita kannanottoja aurathan mettäauralla...
- Anonyymi
On auto särkyt.
- Anonyymi
Eikös se ole parempi, että insestikyliin ei menis ollenkaan teitä?
- Anonyymi
Onko sielä niitäkin? Muista ällötyksistä kyllä olen kuullu.
- Anonyymi
Mielestäni teknisen osaston kunnassa pitäisi hoitaa tieto tieasioista tielaitokselle, että tiet tulisi hoitaa kuntoon
Vain onko se liikaa vaadittu kunnan viranhoitajilta kun eivät saa edes kirkonkylän kaavateitä ajokuntoiseksi. - Anonyymi
tie on täydelinen paska, joka kehuu tien kuntoa on itse sairas, tai muuten sairas...en tiedä...
- Anonyymi
Kopukalla ennen kuljettiin.
- Anonyymi
Venejärventiellä on rummut vaihdettu uusiin ja tienparannuskorjaukset jatkuvat. On kärsitty ja tulevat tienparannustyöt jatkuvat vielä ja sekin tulee kestää. Sitten lopputulos on parempi tie.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691