Harrastat parinvaihtoa vaimosi kanssa. Sori mä en siihen lähde eikä mulla kohta olis kun antaa itseni.
Tää valkeni mulle.
Taitaa olla paikallinen pari?
Nyt olen melko järkyttynyt. Anna mulle tosiaan sitä tilaa!
Olen selvänäkijä
15
143
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy poissa niin kauan kuin pystyt.. 🥺😔😭💔
Anna mun toipua...
Olen seksuaalinen mutta ei tää oo sitä mitä mä haluan. Oon PETTYNY.- Anonyymi
T. Ap
- Anonyymi
Sepä se olikin se syy olisit heti myöntänyt en halua sitten sinua ollenkaan parempiakin on olemassa.
Hyvästi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se olikin se syy olisit heti myöntänyt en halua sitten sinua ollenkaan parempiakin on olemassa.
HyvästiMitä mun pitää myöntää.. Olen mieheen pettynyt kun harrastaa jotain tuollaista. En mä siihen voi lähteä.. Ainakaan nykyisessä tilanteessa!
Olisin halunnut hänet kokonaan. Eipä siinä sitte.
Rikki mentiin taas kerran.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyvästiJa mitä edelleenkin myöntänyt? Tänään vasta tajusin..
Mulle toinen oli koko maailma mutta se maailma oli valheellinen ja täyttä ku*etusta. - Anonyymi
Pelkkiä pettureita ja pervoja maailma täynnä.. Tietyissä määrin mullekin ok mutta en mä oo henkisesti valmis.. Saa kai sitä olla järkyttynyt..
Kaikkea sattunut muutenkin.
En tiedä mitä ajatella kun se haavekuva särkyy..
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkiä pettureita ja pervoja maailma täynnä.. Tietyissä määrin mullekin ok mutta en mä oo henkisesti valmis.. Saa kai sitä olla järkyttynyt..
Kaikkea sattunut muutenkin.
En tiedä mitä ajatella kun se haavekuva särkyy..
/apEli nyt olen taas pervo. Jatka vaan joo joo ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nyt olen taas pervo. Jatka vaan joo joo ihan sama
En tiedä mitä ajatella. Minua varoitettiin siitä miehestä tänään.. Sain puhelun..
!/ap
- Anonyymi
Äh. Taidan antaa vanhalle työtutulle sittenkin..
Hyviä "treffejä" teille jatkoonkin. Soronoooo. - Anonyymi
Gubbe trollaa
- Anonyymi
Miten voin olla niin sinisilmäinen 😔pelkkä lelu.
/ap- Anonyymi
Pitääkö nyt sääliä taas että jaksaisit jankuttaa samaa vuodesta toiseen en halua sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö nyt sääliä taas että jaksaisit jankuttaa samaa vuodesta toiseen en halua sinua
En ole vuodesta toiseen kaivannut. 🤣 Mennyt vuottakaa
- Anonyymi
Kuulepas gubbe,älä puutu valheellisesti sulle vieraiden ihmisten elämään,et kuulu meidän perheen elämään millään tavalla,hoidata se pääs kuntoon,olet hirviö!
- Anonyymi
Juu näkyy noita parinvaihtajia netin mukaan olevan täsä kymissäkin mu taitaa ol nyky muotia vähintäänkin se kolmaspyörä patisuhteessa kun ei muuten suhde toimi mu onnea teille jotka sitä harrastatte toivotaan et edes sen seksuaalisen tyydytyksen niin saatte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810