Joka vuosi(nyt muutama vuosi , Suomi on häpäissyt perseilyllään Maamme,. Miksi Suomi ei voi esiintyä pukeumisellaan, ja sanoituksellaan, niinkuin muutkin ihmiset.
Nimimerkillä. Todella pettynyt.
Miksi Suomi häpäisee joka vuosi Euroviisut
12
508
Vastaukset 12
- Anonyymi
Suomalaiset on niin kovia häpeämään. Paitsi somessa.
- Anonyymi
Koska kyseessä on viihdeohjelma. Se. On tarkoitus viihdyttää. Jos haluaa katsella tavallisten ihmisten pukeutumista voi mennä vaikka puistoon...
- Anonyymi
mua ei haittaa miten esiintyvät missä vaatteissa.
terveisin Juha pohjola
tämän vuoje viisut oli kovatasoinen! - Anonyymi
Suomalaiset nyt häpesivät Lordiakin silmät päästään ja kuinkas sitten kävikään.
- Anonyymi
En ole kuullut radiosta yhtään kertaa viisujen jälkeen Ich Komme-piisiä joten ei siitä mitään isoa hittiä tullut,joitain muita UMK-piisejä soitetaan kyllä ahkerasti
- Anonyymi
oisko nii ettei se kappale sovellu ihan kaikille radiokanaville??
viestin lähettäjä Juha pohjola
- Anonyymi
Suomessa on monia vapauksia, pukeutuminen on yksi niistä. Se tarkoittaa sitä ettei tarvitse pukeutua burkhaan jos ei halua, älä siis vaadi sitä tai mene muualle ulisemaan
- Anonyymi
Puppy sai kovan kohtalon,piti raivata pois Erikan tieltä koska ehkä uhkasi hänen voittoaan ja piti mustamaalata koko yhtye ehkä perättömillä huhuilla
- Anonyymi
Nyt kun Suomen menestys meni onnettomasti, kun ei päästy edes kymppikerhoon, toivottavasti ensi vuonna on edustajana kaunis laulu ja pelkistetty esitys, keskustelut ja sirkukset on nähty.
- Anonyymi
... tarkoitin keikistelyt
- Anonyymi
Höpö höpö! Ihan hyvin on mennyt https://musalehti.fi/euroviisut/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398