Sanoja ei tarvita.
Tiedät sen sydänessä
15
215
Vastaukset
- Anonyymi
Tulimyrskyn jota ei voi sammuttaa palamatta mukana.
- Anonyymi
Kamala olet
- Anonyymi
Sydämessä on vain yksi ämmä!
- Anonyymi
Onko tämä palstasetä siitä piisistä mua polttaa liekit rovion a au?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua tuntuu heikottavan, huonoa aktiivisuutta sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämessä on vain yksi ämmä!
Tais olla nyt N:ä (sivu)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi laitoin kommentin, ku ei osunut yhtään tällä kertaa ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N sydämessä ❤️
- Anonyymi
Se on hyvä että tiedät sen elimessä jonka tarkoitus ei ole muuta kun pitää kehon verenkiertoa yllä ja näin ollen elintoimintoja potenssivaikeudet on ykeensä ensioire sydämmen huonosta toiminnasta todisteita löytyy ympäri maailman kun vaan lääkärit opettelee ensin tekemään työnsä mistä heille palkka maksetaan mikä sekin on monella lääkärillä liian suuri suhteutettuna osaamiseen tiedän monta hoitsuakin jotka osaavat enemmän silti saavat pientä palkkaa
- Anonyymi
Niin tiedän🙂
- Anonyymi
Tiedän kyllä... Mut miten meidän sydämet pääsisi ihan toista lähelle ilman sen suurempia sanoja..
- Anonyymi
Tiedän, tarvitaan vauva.
- Anonyymi
Sanat eivät riitä kertomaan
Tuskin niitä tarvitaan - Anonyymi
Niin tiedänkin, että pidän paljon suunnilleen ikäisestäni tummatukkaisesta miehestä. Odotan aina näkeväni hänet, kun liikun ulkona!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901