Että löydän monin verroin parempaa joka tavalla.
Olisit rikkonut mut vaan vielä pahemmin. Olet onnistunut horjuttamaan uskoni koko miessukupuoleen.
Tästä kestää toipua. Olen pahoillani, mutta katso sinne peiliin.
Käyttäydyt mies niin törkeästi
14
226
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän naisia historiallisen kehnosti esittävä äijä vaikka pedikyyriin
- Anonyymi
Suosittelen sulle samaa vaatii erityistä tarkuuttaa kuinka mua narsisti luuli kohtelevansa osaan rikkoa sellaisenkin mennen tullen helposti opettelin kaiken varalta tyttäreni äiti teki virheen ja yritti lapseltani viedä itsetuntoa asia jonka kostan satavarmasti
- Anonyymi
Näin terveellä tavalla tämä aloittajaäijä käsittelee ”tunteita”
- Anonyymi
Ei ole minun vikani että luet palstaa kuin piru raamattua ja luot tunremattomien tekstejä kuin ne olisivat muka minun kynästäni. Olet harhainen.
- Anonyymi
Sinähän se harhainen siinä kuvittelet että tämä palstasetä on joku nainen joka tilittää sulle. Hanki apua jo tollo. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se harhainen siinä kuvittelet että tämä palstasetä on joku nainen joka tilittää sulle. Hanki apua jo tollo. Tee
Toisekseen vähän ironista länkyttää tuollaista kun itse ei selvästi pysty lukemaan rivin riviä että alkaa kuvitella itsensä osaksi milloin mitäkin jaadi daata
- Anonyymi
Helposti olet antanut kuka vain pyytää.
- Anonyymi
Mikä katkeruuden kalkkisaostuma sinua vaivaa kun jaksat manailla näihin palstaäijän aloituksiin mitä skeidaa milloinkin? Joku anger management ois ehkä paikallaan
- Anonyymi
Aloittaja ei sula ollenkaan, joku vaha-akka kommentoi sivusta.
- Anonyymi
Pieni alkoholimäärä muuttaa pwrsoinan riehakkaaksi... Olen pettynyt.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903978Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672347Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1241946
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541688- 561682
- 661592