Mietin tuota, että minne tuo keskustelu hävisi.
Mihin Giitu keskustelu hävisi
16
893
Vastaukset
- Anonyymi
Se kirjoitus oli todella rumaa ja voi olla että itse kohde on nähnyt että hänestä kirjotetaan ja arvostellaan. Se on niin että mielipiteitä saa olla ja pitääkin, mutta kun se menee vaikka tosi rumaksi niin siitä voi tulla sakkoja tai isompi juttu.
- Anonyymi
Ai jaa, oletko nähny miten Giitun mamma itse puhuu ja arvostelee ruokkivaa kättä ja ylipäätään turisteja? Vaikka itsekin juuri turistina oli. Jatkuvaa ylimielistä kuittailu ja vittuilua. Mutta sehän on totinen tosi Inarin kunnassa, että toiset on tasa-arvoisempia kuin toiset. Päättäjistä lähtien.
- Anonyymi
Sairaan ihmisen kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaan ihmisen kirjoituksia.
Ai sairaan? Millä tavoin? Miksi ko. henkilö saa käyttäytyä somessa miten haluaa, mutta jos siihen joku vastaan samalla mitalla tai puolustautuu, on sairas? Miksi tämä henkilö ei itse sitten ole sairas? Miksi sinä puolustat häntä? Näköjään tunnet hänet, joten jospa ottaisit asian puheeksi hänen kanssaan, kuinka asiakkaista puhutaan selän takana ellet itse ole samanlainen selän takana irvailija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, oletko nähny miten Giitun mamma itse puhuu ja arvostelee ruokkivaa kättä ja ylipäätään turisteja? Vaikka itsekin juuri turistina oli. Jatkuvaa ylimielistä kuittailu ja vittuilua. Mutta sehän on totinen tosi Inarin kunnassa, että toiset on tasa-arvoisempia kuin toiset. Päättäjistä lähtien.
Paikallisten tyly käytös harmitti myös Arto Väistöä Madeiralla.
”Madeiralla on nyt väkeä sikana. Rannat ovat pelkkää hotellimuuria ja hinnat taivaissa. Paikalliset ovat töykeitä. Ystävällisyys on kadonnut asiakaspalvelijoilta. Toista oli vielä 17 vuotta sitten.”
Ote Ylen sivuilta. Toivottavasti myös Giitun muija sai maistaa omaa lääkettään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sairaan? Millä tavoin? Miksi ko. henkilö saa käyttäytyä somessa miten haluaa, mutta jos siihen joku vastaan samalla mitalla tai puolustautuu, on sairas? Miksi tämä henkilö ei itse sitten ole sairas? Miksi sinä puolustat häntä? Näköjään tunnet hänet, joten jospa ottaisit asian puheeksi hänen kanssaan, kuinka asiakkaista puhutaan selän takana ellet itse ole samanlainen selän takana irvailija?
Ravintolahenkilökunta on aina naureskellu asiakkailleen varsinkin jos asiakkaat mokaa ja näyttävät tietämättömyytensä esim. "etikettien" tai viinien ym. suhteen. Kumpa vain tietäisitte miten teitä nimitellään ja arvostellaan, keksitään kutsumanimiä jne. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallisten tyly käytös harmitti myös Arto Väistöä Madeiralla.
”Madeiralla on nyt väkeä sikana. Rannat ovat pelkkää hotellimuuria ja hinnat taivaissa. Paikalliset ovat töykeitä. Ystävällisyys on kadonnut asiakaspalvelijoilta. Toista oli vielä 17 vuotta sitten.”
Ote Ylen sivuilta. Toivottavasti myös Giitun muija sai maistaa omaa lääkettään.Turistit ovat kylänvaltaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turistit ovat kylänvaltaajia.
Ei olisi kylää ilman turisteja
- Anonyymi
Minkä takia Giitun omistajapari lähti Panimolta? Ainiin kun tiesivät kuka tulee ostamaan Panimon ja Annes gardenin. Oltiin niin vastaan tätä perhettä aj sukua jne. Ainoa vaihtoehto oli perustaa oma, koska ei haluttu näille tehdä töitä,
Mutta mitä nyt? Takki kääntyi viuh viuh ja ollaan niin hyvää pataa ja kehutaan kuinka huippua kun Saariselkä kehittyy plaplaplapla. Oikeesti tämä Giitun pariskunta on jtn niin 2naamasta kun voivat. Eikö enää oman baarin pitäminen nappaa, kun tajuttiin, ettei niin helppoa olekaan. Viis kotimaan matkailijoista ja monta vuosikymmentä Selkää ruokkineet hiihtäjät, joiden avulla itse provoittajakin on tittelinsä saanut. Nyt kelpaa vain ulkomaan eläjät, jotka "kehittää" Selkää,
Eli omaa lompakkoa. Ahneus käy lankeemuksen edellä.
Kohta ovat kummatkin Wildernessin palveluksessa...jos vaan pääsevät gourmetburgereistaan eroon:P
- Anonyymi
Paljonkohan on Giitu joutunut maksamaan yläkerran huoneistojen omistajille, että ovat saaneet terassin bygätä parvekkeiden alle. Siitäpä on kiva seurailla sovinnollisten laphin miesten kaljan kittaamista ihan omia juomia nautiskellen omalla parvekkeella. Oikein tulee urbaani fiilis:DD
- Anonyymi
Siinä Lapin lumoa. Kun omalla parvekkeella istuu, on oma vessakin vain omilla pöpöillä lähellä. Paskatauti kun jyllää tunturissa. Tullessa ostaa halvat oluet Sodankylän Lidlistä niin ei tarvitse maksaa Lapin lisiä gourmetdrinkeistä ja kahvista. Uusavuttomille oikein sopivaa Lapin matkailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä Lapin lumoa. Kun omalla parvekkeella istuu, on oma vessakin vain omilla pöpöillä lähellä. Paskatauti kun jyllää tunturissa. Tullessa ostaa halvat oluet Sodankylän Lidlistä niin ei tarvitse maksaa Lapin lisiä gourmetdrinkeistä ja kahvista. Uusavuttomille oikein sopivaa Lapin matkailua.
ja köyhille, kuten suomalaiset ovat ainakin tämän giitun kokkinaisen mukaan. tippejä kun ei tipu.
- Anonyymi
Yleisesti ottaen poromiesten haistoi. Hyh helvetta sanoisin.
- Anonyymi
Mihinkäs tämä palstan vakiotyyppi se hono on kadonnut?onko saatu hoitoon vai pelsolle?
- Anonyymi
Giitu mamma lähti hoitoon Ouluun suljetulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Giitu mamma lähti hoitoon Ouluun suljetulle.
Nyt kyllä kirjoittelet ihan puppua. Hyvin näytti lauantaina alkoholi maistuvan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139