Olen 172 cm pitkä mies

Anonyymi-ap

Olenko lyhytkasvuinen?

22

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmä ainakin olet.

• Anonyymi

En ole!

• Anonyymi

Et ole lyhytkasvuinen.
      Tunnen aika monta suunnilleen samanpituista miestä, muutaman jopa vähän lyhyempikin. Eripituisia kavereita riittää.
      Ei se pituus kerro mitään siitä, millainen ihminen on sisimmältään. Ihminen, mies, ei ole huonompi muita, vaikka olisi vähän lyhyempikin. Ei toki naisetkaan, oli sitten pitempi tai lyhyempi.

• Anonyymi

Olen kertonut pituuteni myös sinkut palstalla ja siellä on väitetty, että olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kertonut pituuteni myös sinkut palstalla ja siellä on väitetty, että olen.

Älä välitä niistä väittäjistä, ne ei edes tunne sinua.
        Jotkut ihmiset on oikeasti ilkeitä muita kohtaan, ja haluavat ilmeisesti loukata ihan tahallaan muita. Heillä on vain paha olla itsellään, ja purkavat sen sitten muihin, kun eivät osaa käsitellä omaa pahaa oloaan, tunteitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä niistä väittäjistä, ne ei edes tunne sinua.
        Jotkut ihmiset on oikeasti ilkeitä muita kohtaan, ja haluavat ilmeisesti loukata ihan tahallaan muita. Heillä on vain paha olla itsellään, ja purkavat sen sitten muihin, kun eivät osaa käsitellä omaa pahaa oloaan, tunteitaan.

On ollut myös puhetta, että itse saattavat olla lyhyita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ollut myös puhetta, että itse saattavat olla lyhyita.

Korjaan: lyhyitä.

• Anonyymi

Länsimaissa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi, jos hänen pituutensa eroaa kasvuiässä huomattavasti ikätovereista ja hän on aikuisena alle 140–150 senttimetrin mittainen.

• Anonyymi

Olin pitkässä suhteessa 169.5 senttisen kanssa. Tuosta puolesta sentistä vähän vitsailtiin mutta niin sotilaspassissa seisoi. Itse 160 joten olimme oikein sopiva pari. Hän menehtyi ja nyt on uusi, 171 senttinen. En missään nimessä halua isoa ihmistä rinnalleni. Joten minun mittapuun mukaan pituutesi on täysin sopiva.

• Anonyymi

Et, olet vain vähän alle keskimitan. Keskimitta on n 178. Lyhytkasvuiset määritelmä on 150 tai alle.

• Anonyymi

Tiedän monia kuuluisuksia, jotka ovat 172 cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän monia kuuluisuksia, jotka ovat 172 cm.

Ja lyhyempiäkin.

• Anonyymi

Ihan normaalimittainen olet, et edes oikeasti lyhyt. Meillä mies 170cm ja minä nainen 165cm, lapsissa pojat 178, 179 ja 183cm, tyttö 162-163cm. Miestä on oma pituus harmittanut 30 vuotta sitten tavatessamme, minua ei koskaan, tai en edes ole ajatellut toisen olevan muka "lyhyt", mutta nykyään pinnallisuus on enemmän voimissaan ja varmasti epävarmuus näissäkin asioissa. Älä siis huoli, olet ihan normaalipituinen mies.

• Anonyymi

Olet oikein sopiva!

• Anonyymi

Laita piilokorot kenkiin niin ei hävetä.

• Anonyymi

Ei mua hävetä näinkään.

• Anonyymi

No et ole. Mieki olen 167cm

• Anonyymi

minua sanoi eräs kun kerroin että oon 175cm pitkä että olen lyhyt mut kun eräs toinen sanoi että olen pitkä , mut tajusin että kun hän on itse 158cm pitkä mies niin uskon että hän ei osannut suhteuttaa sitä oikein. Kyll käsittääkseni 175cm pitkiä miehiä pijetään lyhyinä tai lyhyehköinä kun suomiukkojen keskipittuus taithaa olla about jottain 178cm vai oisko 180cm? Tiiän kyllä paljon mun mittaisia ja mua lyhyempiä ukkoloita.

kommentoija Juha pohjola

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiusataan minua muutenkin siellä. Sanotaan, ettei kukaan nainen ole kiinnostunut minusta ja että olen alimman tason mies.

• Anonyymi

Älä usko kaikkea, mitä sanotaan.
        Eikä kai sun ole mikään pakko mennä sellaisille sivustoille, jossa haukutaan ja kiusataan ?
        Jos jostain tulee itselle paha mieli, niin sellaista voi välttää.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      100
      1566
    2. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      203
      1268
    3. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1266
    4. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      1023
    5. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      1020
    6. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1019
    7. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      1009
    8. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      862
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      849
    10. Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!

Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka
      Kalajoki
      58
      696
    Aihe