Onko 172cm lyhyt?

Anonyymi-ap

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?

283

2329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa lähes täydelliseltä pituudelta miehelle. Itse tykkäisin, että miehen tulisi olla suht saman pituinen kuin itse olen. Miehillä vaikuttaa kuitenkin lähes aina olevan ongelma korkokenkien kanssa, jos nainen on koroissaan miestä pidempi. Tuossa on ihan sopivasti väliä, että voin pitää muita paitsi kaikkein korkeimpia korkojani myös miehen seurassa.

• Anonyymi

En tiedä olenko outolintu mutta itseäni ei taas haittaa yhtään jos nainen on korkkareissa mua pidempi tai vaikka olis muutenkin pidempi. Menee päinvastoin että mä itseasiassa tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä olenko outolintu mutta itseäni ei taas haittaa yhtään jos nainen on korkkareissa mua pidempi tai vaikka olis muutenkin pidempi. Menee päinvastoin että mä itseasiassa tykkään.

No mutta sittenhän pituudessasi ei ole yhtään mitään vikaa 👍. Etkä sä nyt varsinaisesti ole outolintu. Monilla miehillä vain on jokin ihme kompleksi tuosta asiasta. Todellisuudessa kuitenkin oikeastaan jokaisella vähänkään lyhyemmällä miehellä, jolla on statusta, on itseään pidempi nainen.

• Anonyymi

Riipunee naisesta

• Anonyymi

Lyhyt mies riippuu naisen kaulassa ja kulkee kätevästi naisen mukana.

• Anonyymi

Noh, eihän 172 oikein vielä ole miehen mitta.

• Anonyymi

Jos mies ei saa olla lyhyt, niin ei sitten nainenkaan pullukka 😄

• Anonyymi

Miehen mitta katsotaan ihan muilla konsteilla.

• Anonyymi

Just passeli

• Anonyymi

Ps. Itse olen 149cm pitkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Itse olen 149cm pitkä.

Täydellinen :3

• Anonyymi

Onhan se lyhyt jos rehellisiä ollaan.

• Anonyymi

Se on sitte sun mielipiteesi.

• Anonyymi

Olen kelvannut lähes tuonpituisena usealle.

• Anonyymi

Tiedän monia sen pituisia julkkiksia. Esimerkiksi Heikki Hela on sen pituinen.

• Anonyymi

Unissasiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unissasiko?

Ei vaan oikeasti tiedän vai oliko tuo vastaus tuohon kelpaamiskommenttiin vastaus?

• Anonyymi

Liian lyhyt ilman muuta.

Olivia Casta

• Anonyymi

Ei kyllä ole ja lakkaa esittämästä Oliviaa, se on rikos!

• Anonyymi

Miksi esität Oliviaa?

• Anonyymi

Sä et tiedä mitään! Et edes ole Olivia Casta, vaan joku idioottti, joka esittää Oliviaa. Olivia on fiksu toisin kuin sinä.

• Anonyymi

Niin olet, Olivian esittäjä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olet, Olivian esittäjä!

ööö..kuka V***U on Olivia Casta ja miksi kenenkään pitäsis se nimi tietää ?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ööö..kuka V***U on Olivia Casta ja miksi kenenkään pitäsis se nimi tietää ?????

Hän on malli, jonka nimen olen täällä joskus maininnut. On espanjalainen.

• Anonyymi

No miksi kenenkään pitäisi olla jonkun tietyn pituinen tai kokoinen?

Siinä taas yksi helvetin typerä ihmisen keksimä ongelma, pituus. Naurettavaa touhua. Keskittykää mielummin siihen mitä kunkin ihmisen sisin on eikä ulkoisiin seikkoihin. Silloin osuu paremmin oikeaan.

Jasu

• Anonyymi

noin ne naiset aina sanoo, mutta ne itse toimii toisin.

siitä on tutkimuksia olemassa millaiset miehet viehättää naisia, ja ne ei todelakan ole mitään pieniä kääpiöitä eikä rumia lihavia miehiä, vaan jotain ihan muuta

ne hienot puheet ei paljoa auta kun todellisuus on ihan toinen
        mitäs jos nyt te naiset alkaisitte keskittymään siihen sisimpään vaikka iha heti
        eihän iälläkään sitten pitäisi olla väliä? ei pituudella ei lihavuudella eikä rikkaudella? ja ruma mies pitäisi kelvata yhtä hyvin, kunahn se sisin on kunnollinen, vai mitä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siitä on tutkimuksia olemassa millaiset miehet viehättää naisia, ja ne ei todelakan ole mitään pieniä kääpiöitä eikä rumia lihavia miehiä, vaan jotain ihan muuta

mitäs jos nyt te naiset alkaisitte keskittymään siihen sisimpään vaikka iha heti
        eihän iälläkään sitten pitäisi olla väliä? ei pituudella ei lihavuudella eikä rikkaudella? ja ruma mies pitäisi kelvata yhtä hyvin, kunahn se sisin on kunnollinen, vai mitä....

Syytön minä olen muitten naisten tapoihin paria etsiä. Mutta minä ajattelen näin. Etkä sinä ole nähnut yhtäkään miestä joiden kanssa olen ollut, jos olisit et ehkä enää kirjoittaisi noin. Sinä vain kuvittelet kaikkien kaikki miehet.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytön minä olen muitten naisten tapoihin paria etsiä. Mutta minä ajattelen näin. Etkä sinä ole nähnut yhtäkään miestä joiden kanssa olen ollut, jos olisit et ehkä enää kirjoittaisi noin. Sinä vain kuvittelet kaikkien kaikki miehet.

Jasu

Voihan olla, että huonon itsetunnon takia pitää kaikkia muita itseään komeampina. Jos opettelisit näkemään kuten minä ihmiset vaan ihmisinä, eikä koreina kuorina.

Voisi elämä olla helpompaa monin puolin. Kun ei tarvitse kilpailla ja voi keslittyä olemaan vaan ittensä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla, että huonon itsetunnon takia pitää kaikkia muita itseään komeampina. Jos opettelisit näkemään kuten minä ihmiset vaan ihmisinä, eikä koreina kuorina.

Voisi elämä olla helpompaa monin puolin. Kun ei tarvitse kilpailla ja voi keslittyä olemaan vaan ittensä.

Jasu

Alemmuuskompleksit on yleensä ihan itse aiheutettuja, kun nostaa tikunnokkaan kaiken turhuuden jota alkaa itsekin palvomaan ja kateellisena kiusaa itseään. Missä on ne ihka omat arvot mitkä määrittelet sinä eikä muut?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alemmuuskompleksit on yleensä ihan itse aiheutettuja, kun nostaa tikunnokkaan kaiken turhuuden jota alkaa itsekin palvomaan ja kateellisena kiusaa itseään. Missä on ne ihka omat arvot mitkä määrittelet sinä eikä muut?

Jasu

joo no sinä se olet niin paljon muitten yläpuolella. neuvo niitä naisia sitten, kokeile, arvaa mitä ne sinulle vastaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niillä olekaan mitään väliä. Karisma ei tule noista asioista. Pieni, joidenkin mielestä ruma ulkoisesti voi olla todella karismaattinen henkilö, johon ihastuu useampikin.
        Se on jotain jota ulkonäköä tuijottavat eivät ymmärrä ja ole kokenut.
        Itselläni oli 167cm pitkä kihlattu, olen itse 174 cm. Ja hän oli vanhempikin reilusti, eikä rikas vaan normituloinen mies.
        Mun pari kaveriakin oli lääpällään häneen, kun tutustuivat.
        Kohtalo puuttui peliin 14 yhteisen vuoden jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo no sinä se olet niin paljon muitten yläpuolella. neuvo niitä naisia sitten, kokeile, arvaa mitä ne sinulle vastaavat.

En ole kenenkään yläpuolella, en tykkää edes tuollaisesta ajattelumallista, olla muitten yläpuolella. Me kaikki voidaan oppia toisiltamme, jos vaan vähänkään viittitään miettiä toisten kokemuksia ja ajatuksia. Mutta jos on aina kiire ohittaa nämä, ei opi yhtään mitään kuin kantapään kautta.

Kannattaa kuunnella ja miettiä asioita mitä kuulee.

Jasu

• Anonyymi

Oho, tuli 4 kertaa. 😅

Ei muka lähtenyt.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Juuri noin. Tuo minuakin hieman rasittaa noissa naiset ja naiset tätä puheissa. Enemmistökään ei ole kaikki ja jos enemmistö on vaikka 51%:a, niin siinä jää monta, jotka toimivat toisin. Ja olisiko siinäkään nyt mitään mieltä, jos kaikki tykkäisivät niistä "kääpiöistä" tai "lihavista"? Eikö se olisi ihan yhtälailla ulkonäköön tuijottamista? Todellisuudessahan nuo "naiset sitä" ja "miehet tätä" tarkoittavat, että ne, joista minä itse olisin kiinnostunut, tykkäävät jostain muusta. Ihan varmasti jokaiselle löytyy maailmasta myös niitä, jotka tykkäisivät, mutta se on eri kysynys kelpaisivatko he sitten itselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niillä olekaan mitään väliä. Karisma ei tule noista asioista. Pieni, joidenkin mielestä ruma ulkoisesti voi olla todella karismaattinen henkilö, johon ihastuu useampikin.
        Se on jotain jota ulkonäköä tuijottavat eivät ymmärrä ja ole kokenut.
        Itselläni oli 167cm pitkä kihlattu, olen itse 174 cm. Ja hän oli vanhempikin reilusti, eikä rikas vaan normituloinen mies.
        Mun pari kaveriakin oli lääpällään häneen, kun tutustuivat.
        Kohtalo puuttui peliin 14 yhteisen vuoden jälkeen.

Kaikki tuntemani naistenmiehet ovat alle 175 senttisiä, sikäli mikäli naistenmieheys nyt on kenellekään mikään kehu. Todistaa kuitenkin sen, että naisten saaminen ei oikeasti ole lainkaan pituudesta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tuntemani naistenmiehet ovat alle 175 senttisiä, sikäli mikäli naistenmieheys nyt on kenellekään mikään kehu. Todistaa kuitenkin sen, että naisten saaminen ei oikeasti ole lainkaan pituudesta kiinni.

"naistenmieheys...naistenmies" kuulostaa typerältä, taidat olla itsekin sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"naistenmieheys...naistenmies" kuulostaa typerältä, taidat olla itsekin sellainen.

Olen nainen ja vieläpä hetero, eli ei pidä paikkaansa kumpikaan yhdyssanan puolista. Sorppa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Eläkkeestä huolimatta voin hakea töitä, koska työelämään voi palata eläkkeeltä. Aionkin hakea.

• Anonyymi

Paljonko on eläke?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko on eläke?

783,41 €

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

783,41 €

Kuulu porukkaan ja olen samassa Whattsapp ryhmässäkin heidän kanssaan. Meitä on 4 ja kaksi heistä minun lisäkseni on eläkeläisiä ja yhdellä on käsittelyssä. Me kaikki olemme yli 30, mutta alle 40-vuotiaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulu porukkaan ja olen samassa Whattsapp ryhmässäkin heidän kanssaan. Meitä on 4 ja kaksi heistä minun lisäkseni on eläkeläisiä ja yhdellä on käsittelyssä. Me kaikki olemme yli 30, mutta alle 40-vuotiaita.

Siis kuulun porukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

783,41 €

Eläkkeeni ansiosta minulla voi tulevaisuudessa olla rahaa parempaan ja uudempaan malliin kuin mitä minulla nyt on.

• Anonyymi

Joku Katkera haukkuu minua at-mieheksi!

• Anonyymi

Typerä aloitus! Pituus ei ratkaise, onko seurustelukelpoinen! Jos naisia joku inhottaa, niin juopot miehet! Sellainen kai kiusaaja, joka puhuu at-miehistä, varmaan on!

• Anonyymi

Ei kiitos, syö itse vain.

• Anonyymi

Siinä taas näkee, miten katkera olet 😀

• Anonyymi

Haista ite, homo! Mä valitettavasti oon hetero! Eikö sulle löydy miestä vai onko sut just jätetty? 😃

• Anonyymi

Lyhyt eläkeukko ei naisia kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo lyhyt! Kyllä musta jotku on kiinnostunu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et kiinnosta ketään koska oot kohdellu naisia huonosti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo lyhyt! Kyllä mä tuun seurustelemaan toisin kuin sinä! Olet edelleen katkera, koska sua ei kukaan halua ja se on totuus! Mä sitä paitsi voin palata työelämään! Olet varmaan myös kääpiö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista ite, homo! Mä valitettavasti oon hetero! Eikö sulle löydy miestä vai onko sut just jätetty? 😃

Harmi että sustaki saa varmaan saman mitä ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi että sustaki saa varmaan saman mitä ihmisestä.

Susta joo.

• Anonyymi

Hae itse vain, atm!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vtun pelle

• Anonyymi

Ainakin epävarma olet, jos näitä kyselet jokapaikassa.

• Anonyymi

No kiusaaminen täällä on saanut minut epävarmaksi, vaikka minulle on sanottu, että olen hyvän pituinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiusaaminen täällä on saanut minut epävarmaksi, vaikka minulle on sanottu, että olen hyvän pituinen.

nokun sinua on kiusattu siitä lyhyydestä tietysti....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nokun sinua on kiusattu siitä lyhyydestä tietysti....

En ole lyhyt! Alle keskimitan kyllä, mutta en lyhytkasvuinen!

• Anonyymi

Tämä aloitus on ilmiannettu.

• Anonyymi

No tuskin aloitusta poistetaan eikä mun puolesta tarvitsekaan kunhan noi ikävät kommentit poistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskin aloitusta poistetaan eikä mun puolesta tarvitsekaan kunhan noi ikävät kommentit poistuu.

No juu!

• Anonyymi

155cm naiselle lyhyempi juuri sopiva 😘

• Anonyymi

Ihana 😍

• Anonyymi

Hyvä pituus on, hyvä mies on.

• Anonyymi

Sinä olet sellainen kääpiö joku 150 cm.

• Anonyymi

Mutta kun 172 cm ei ole kääpiö. Mä voisin alkaa heittää sua tässä joku päivä.

• Anonyymi

Eikö sun kiusaamisella oo mitään rajaa?

• Anonyymi

Milloin voin alkaa heitellä sua?

• Anonyymi

Aloitat aina tämän höpsötyksen.
        Rakastan hänen pituuttaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Oikein hyvä pituus miehelle. Ja ei, en ole itse kääpiö, vaan hieman keskivertoa suominaista pidempi.

• Anonyymi

Usa voitti jääkiekon maailmanmestaruuden.

• Anonyymi

Ymmärrätkö sä ollenkaa että olet häpeäksi suomalaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö sä ollenkaa että olet häpeäksi suomalaisille.

Ymmärrän, että sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nimittelet muita ihmisiä internetissä ilman syytä?

Putositko vauvana asfaltille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nimittelet muita ihmisiä internetissä ilman syytä?

Putositko vauvana asfaltille?

Toi yks kerjää sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👏👍

• Anonyymi

172,5 cm täytyy olla. Ehdottomasti.

Lyhyillä miehillä on usein liian iso ongelma lyhyydestään. Ei siinä muuta vikaa ole.

xLiner

• Anonyymi

Totuus on että ihmistä ei voi mitata luotettavasti puolen sentin tarkkuudella, joten täydet sentit riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus on että ihmistä ei voi mitata luotettavasti puolen sentin tarkkuudella, joten täydet sentit riittää.

Ei, kyllä se on aina se 172,5!

xLiner

• Anonyymi

Se on hyvä pituus! Asia loppuunkäsitelty!

• Anonyymi

Se on huono pituus jos on olevinaan mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä en oo olevinani, mä oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä en oo olevinani, mä oon.

Pikkumies joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkumies joo.

En ole pikkumies, mutta sinä olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkumies joo.

Ihan hyvän pituinen ettäs sen tiedät! Tykkäät kiusata, koska sulla ei oo muuta elämää, juoppo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkumies joo.

En ole pikkumies! 172 cm ei oo lyhyt vaan hyvä pituus! Milloin saan tulla heittelemään sua, kääpiö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkumies joo.

Toi oli loukkaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkumies joo.

Joko sua on heitelty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkumies joo.

Oot vain kateellinen kun itse olet jäänyt lyhyeksi, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkumies joo.

Tarkoitatko, että sinä olet pikkumies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tom Cruise, Jackie Chan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas miehen miehekkyysmitat on jotain aivan muuta. Eipä paljoa näin naisena kiinnosta mies joka 195 cm mutta idiootin tasolla, hakkaa, pettää ja vielä idiootin näköinenkin. Kyllä ne on niin eri jutut mitkä sen ratkaisee onko mies oikea mies vai pelkkä pelle.

• Anonyymi

On.Ei

• Anonyymi

Ehkä se riittää Irmalle?

• Anonyymi

Irma ei oo mun kulta!

• Anonyymi

Mikä pakkomielle sulla on Irmaan?

• Anonyymi

Just sopiva. Kaikki lyhyet miehet tuntuu olevan astetta komeampia kuin pitkät. Pitkät on aina laihaluikkuja joilla luut törröttää ja lihas puuttuu ja kyyryselkiä

• Anonyymi

Liian pitkät eivät yleensä elä kovin vanhoiksi. Ainakin yksi ystäväni on 170 cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pitkät eivät yleensä elä kovin vanhoiksi. Ainakin yksi ystäväni on 170 cm.

Rakastan lyhyempiä miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan lyhyempiä miehiä.

Ja pituus on täysin toisarvoinen asia miehissä

• Anonyymi

No eihän 172 paljoa ole, se on sanottava.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole, miehen pitää olla miehen mittainen, mieluiten yli 190cm

• Anonyymi

Ihan riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan riittävästi.

Joo kääpiönheittoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kääpiönheittoon

Ei 172 cm ole kääpiö, usko jo! Sä oot sopivan pituinen kääpiönheittoon! Saanko mä heitellä sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole, miehen pitää olla miehen mittainen, mieluiten yli 190cm

Ei pituus miestä tee. Kyllä se mitä on pääkopan sisällä vaikuttaa eniten. Ei niin kuin tuonkin viestin kirjoittajalla on tyhjä pää, ei sillä pitkällä varrella paikkaa vajetta.

• Anonyymi

Short king 😍 t. N 172cm

• Anonyymi

Asiaa.

• Anonyymi

Samanpituinen nainen olis 😍😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanpituinen nainen olis 😍😘

No olishan se 👫🏼

• Anonyymi

Kutistuu vanhetessaan.

• Anonyymi

Olen juurikin 172cm ja mulla ollut niin itseäni 20cm lyhyempiä kuin 15cm pidempiäkin naisia , eikä ne pituuserot ole haitannut ketään , suuntaan tai toiseen, päinvastoin.

• Anonyymi

Olet sen pituinen , kuin luoja on sinulle mittaa antanut.

• Anonyymi

Uskotko sinä, että tulen seurustelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko sinä, että tulen seurustelemaan?

Ainakin se edellyttää että jutut eivät ole livessä samanlaista lapsellista inttämistä kuin täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin se edellyttää että jutut eivät ole livessä samanlaista lapsellista inttämistä kuin täällä.

Ei ole, siellä olen järkevämpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, siellä olen järkevämpi.

Pitää olla 100 kertaa järkevämpi, niin pässejä juttusi täällä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla 100 kertaa järkevämpi, niin pässejä juttusi täällä ovat.

No te saatte mut sekoamaan täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No te saatte mut sekoamaan täällä.

Jokainen on itse vastuussa omista kirjoituksistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa omista kirjoituksistaan.

Samoin siitä, jos kiusaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin siitä, jos kiusaa.

Pilaat palstan. Täällä oli hyvä meininki kun pysyit poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pilaa! Sinä pilaat ja se on totuus, floodaaja!

• Anonyymi

Mä en oo mikään ätmi enkä kuole pitkään aikaan!

• Anonyymi

Ei mulla tuu sun kuolemasta hyvä meininki!

• Anonyymi

Mä en oo mikään ätmi, tuliko selväksi!? Vaikka mitä väliä, mitä sunlainen naistenhakkaaja puhuu!

• Anonyymi

Ai sellaiset kuin sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse aloitte puhua 172 cm pituisista eli te tän paskan aloititte.

• Anonyymi

Valitettavasti en ole ätmi. Ookko menettänyt elämänhalusi? Mikset hakeudu hoitoon?

• Anonyymi

iha hyvä pituus ja toki löydät samanmittaisen tai lyhyemmän naisenkin helposti. 😊

• Anonyymi

Kiitos kannustuksesta. Ehkä noi on jotain kääpiöitä ja katkeria siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeks kun keskeytän mutta mulla on joku halu tullu että mies olis lyhyempi kun minä varsinkin kun laittaisin korkokengät. Että ois kääpiöilläkin vientiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Niitä riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Niitä riittää.

Kankaanpäässä varsinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kankaanpäässä varsinkin.

Mä en oo kääpiö eikä mun asuinpaikasta puhuta enää!

• Anonyymi

Mulle oisit. Valitan. Jos nainen on melkein 180 ja mies 170 ni se vaan kun ei natsaa. Toki mielipiteitä on monia.

• Anonyymi

jos nainen on 180cm niin se on kyllä jo sairaalloisen pitkä! jonkinlainen kehityshäiriö kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos nainen on 180cm niin se on kyllä jo sairaalloisen pitkä! jonkinlainen kehityshäiriö kyseessä.

aika perus must. =) lapsien ennusteet kans lähemmäks 180. ei mua häiritte kääpiöt joten anna säki vaa pitkäjalkasten olla rauhas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika perus must. =) lapsien ennusteet kans lähemmäks 180. ei mua häiritte kääpiöt joten anna säki vaa pitkäjalkasten olla rauhas.

kyllä tuollainen on ihan kehityshäiriö, samoin kun kääpiömäisyys

• Anonyymi

No eihän kenenkään pidä olla yhtään pidempi tai lyhyempi kuin on. Käytännön syistä on toki helpompaa olla keskimittainen, mutta muutoin jokainen on hyvä juuri sen pituisena kuin sattuu olemaan.

Pituus herättää koomisen paljon mielipiteitä ja tunteita siihen nähden, että kyseessä on asia, johon voi itse vaikuttaa vain vähän. Minäkin olen naiseksi aina ollut "liian pitkä" 173 cm varrellani, mutta minkäpä minä pituudelleni voin. On ihan ok, jos joku haluaa pitkää tai lyhyttä kymppania, jokaisellahan meistä on mieltymyksemme, mutta kenenkään pilkkaaminen tai nolaaminen pituuuden takia on todella ala-arvoista käytöstä.

Aletheias

• Anonyymi

Isänikin on 172 cm ja äitini 170 cm.

• Anonyymi

Ei sanaakaan Irmasta enää!

• Anonyymi

Mun unelmien mies on varmaan just sen mittanen.

• Anonyymi

Suomi24:ssä kaikki on valhetta, täällä totuus vääristellään.

• Anonyymi

Puhu vain omasta puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi.

Kyllä 172 cm on hyvä pituus, ei ole lyhytkasvuinen. Turha sitä on enää jaanata!

• Anonyymi

Mä en oo mikään pätkä eikä musta eikä mun asuinpaikasta puhuta enää, eikö se nyt mene jakeluun!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo mikään pätkä eikä musta eikä mun asuinpaikasta puhuta enää, eikö se nyt mene jakeluun!?

Lisäksi puhun aina totta täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 172 cm on hyvä pituus, ei ole lyhytkasvuinen. Turha sitä on enää jaanata!

Lyhyenläntä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyenläntä on.

Ei ole lyhyenläntä! Lakkaa kiusaamasta ja mene nukkumaan, lapsukainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole lyhyenläntä! Lakkaa kiusaamasta ja mene nukkumaan, lapsukainen!

Miten niin ei ole? Reippaasti alle keskipituuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyenläntä on.

Tarkoitatko, että sinä olet?

• Anonyymi

Häivy, palstan pilaaja! Sä et mua määrää! Jos mä en saa määrätä muita, ette te muutkaan saa määrätä mua!

• Anonyymi

Et määrää sinäkään enkä ole lyhyt enkä mikään ätmi! Paina se mieleesi, kakara!

• Anonyymi

Tarkoitat lyhyellä itseäsi.

• Anonyymi

Ei tarvitse! Itsekin suht pitkänä naisena muutama sentti tuohon 172 lisää mut se tärkeim asia onkin millainen mies muutoin on siinähän se koko pointti. Mies 190 cm joka täys idiootti tai väkivaltainen sellainen ei kiinnosta pätkääkään. Mutta jos se 172 cm on aivan täydellisen ihana niin mitä hittoa se pituus vaikuttais?

• Anonyymi

Täällä jotku puhuu niin ku me ite voitais jotenki vaikuttaa omaan pituuteemme.

• Anonyymi

Epävarma kysymys 👍

• Anonyymi

Ei pidä. Ihmisiä on monenmittaisia.

• Anonyymi

Olis kamalaa olla. vain 172cm.

• Anonyymi

Ei ole, se on hyvä pituus! Lopetetaan jo tämä typerä pituuskeskustelu!

• Anonyymi

35 sääntöjen vastaista viestiä... Oikeesti?

Viestit häipyy nykyään taas ilman syytäkin.

xLiner

• Anonyymi

Kyllä moni häipyy ihan syystäkin.

• Anonyymi

En ole koskaan tajunnut että 172cm mies pitäisi itseään lyhyenä. Enkä ole koskaan ajatellut että 172cm mies olisi lyhyt. Ihan normaali pituus, älä murehdi tuommoisia.
      Terveisin nainen 160cm ja rakas mieheni on 170cm

• Anonyymi

Joku kiusaa asiasta jopa öisin. Eikö se joku nuku ollenkaan?

• Anonyymi

Joku kiusaa asiasta jopa öisin. Eikö se joku nuku ollenkaan?

• Anonyymi

Pitääkö nenän olla tuulensuuntaan eteenpäin kulkiessa? Kyllä näitä pitääkö kysymyksiä saa viljeltyä mistä tahansa parasta vain hyväksyä tosiasiat ja elää omaa elämää muiden pitämisistä riippumatta.

• Anonyymi

Ei tarvitse,tuo on ihan ok pituus.

• Anonyymi

Tässä on samat vastaukset minulla nyt useampaan kertaan toistuneet. Se johtuu siitä, että näytti etteivät ne tulleet ja siksi painoin lähetä useampaan kertaan.

• Anonyymi

Ollatteko te suomailaiset aina näin kiukkuisaa? Olla uusi täällä ja katson lukea nämä keskustelua. Kuvittelin että suomailaiset olla aina hiljaisaa mutta kulturi olla uusi. Hyvä huomenta!🙂

• Anonyymi

S24 ei välttämättä ole paras paikka tutustua suomalaiseen kulttuuriin. On täällä fiksuakin keskustelua, mutta joukossa valitettavasti myös paljon täyttä kuraa ja ala-arvoista kommentointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S24 ei välttämättä ole paras paikka tutustua suomalaiseen kulttuuriin. On täällä fiksuakin keskustelua, mutta joukossa valitettavasti myös paljon täyttä kuraa ja ala-arvoista kommentointia.

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiitos sinä koska info tämä asian. 🙂 Minä tunsin aika "confused" kun lukea keskusteluja. Minä olen tavanut mukava ihmisiä live Suomessa. Hyvä kesä teille kaikki!🙂 Suomen kieli on vaikea mutta kiva!

• Anonyymi

Kun laitan kommentin tulee teksi: Jokin meni pieleen, yritä hetken kuluttua uudelleen, mutta silti kommentti tulee.

• Anonyymi

On.
      Mua lyhempi.

• Anonyymi

Miehen pituudella ei ole minulle mitään merkitystä.

• Anonyymi

Rakkaus on pääasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on pääasia.

Tai no niin ainakin luulen.

• Anonyymi

Itse olen 193 cm ja vaimoni 173 cm. Kaverini on minua kolme vuotta vanhempi ja noin 172 cm ja hän oli minun ja vaimoni seurassa kun näimme kaupungilla tutun jota en ollut nähnyt vuosikausiin, niin luuli kaveriani meidän pojaksi. Ilmeisesti kun hän oli pienempi kokoinen ja lippis päässä?

• Anonyymi

Aika lyhyt, mutta kuitenkin mua pidempi. Olen itse 165, joten kävis mulle kyllä.

• Anonyymi

Tiedän joitakin pariskuntia, joissa nainen on miestä pitempi.

• Anonyymi

Me ei olla yhdessä, läski!

• Anonyymi

Tarkoitat tietysti, että Irma ja sinä.

• Anonyymi

Nyt menee liian pitkälle!

• Anonyymi

Kaikki nauraa sulle, tiesitkö sen?

• Anonyymi

"En tiedä olenko outolintu mutta itseäni ei taas haittaa yhtään jos nainen on korkkareissa mua pidempi tai vaikka olis muutenkin pidempi. Menee päinvastoin että mä itseasiassa tykkään"

Onko sinulla persjalkaisella tötteröllä mitään muuta mahdollisuutta kuin tykätä.
      On se nyt aivan naurettava näky jos kauniilla näyttävällä naisella on lyhyenläntä mies, naista hävettää.

• Anonyymi

Oli se tanssiparketilla nöyryytävää naisena katsella lyhyen miehen alkavaa kaljua.
      Siksipä vaihdoin lyhyen miehen pitkään ja tukalliseen.

• Anonyymi

Pitkällä miehellä kalju lisää uskottavuutta, lyhyestä se tekee koomisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkällä miehellä kalju lisää uskottavuutta, lyhyestä se tekee koomisen.

Danny Devito on tosi lyhyt ja on kaljupää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Danny Devito on tosi lyhyt ja on kaljupää.

Varmaan siksi koomisissa rooleissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siksi koomisissa rooleissa.

On hänellä vakaviakin rooleja. Onko hän joku 154 cm?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hänellä vakaviakin rooleja. Onko hän joku 154 cm?

Lyhyt ainakin, ei mitään alfa-tyyppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masa Niemikin oli lyhyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masa Niemikin oli lyhyt.

:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leo Jokela oli lyhyt ja hauska mies, minusta hän oli karismaattinen ja ihana 😍

• Anonyymi

Buster Keaton, Peter Lorre, Harvey Keitel, Al Pacino, Joe Pesci, Christoph Waltz, Robert Carlyle, Andy Serkis,

• Anonyymi

Short Kings 😍

• Anonyymi

Lisään vielä Willem Dafoe Ja Ringo Starr

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä Willem Dafoe Ja Ringo Starr

Ringon pituus 173 cm, muut Beatlesin jäsenet olivat pidempiä.

• Anonyymi

Miehen pitää olla pidempi. Olen itse 170 cm.

• Anonyymi

Hyi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi!

Millainen mies voi sanoa hyi naisen pituudesta? Täytyy olla aika alemmuudentuntoinen jos ei hyväksy naisen pituutta. Selvästi katkeroitunut incell-tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies voi sanoa hyi naisen pituudesta? Täytyy olla aika alemmuudentuntoinen jos ei hyväksy naisen pituutta. Selvästi katkeroitunut incell-tapaus.

Mee ny muualle siitä.

Älä nolaa itseäsi enempää kuin olet jo tähän asti nolannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee ny muualle siitä.

Älä nolaa itseäsi enempää kuin olet jo tähän asti nolannut.

Voi sua, pätkä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua, pätkä...

Lehmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua, pätkä...

Jätä mut rauhaan lehmä

• Anonyymi
        UUSI

Paljon ainakin on patoutunutta vihaa. Hanki korkokengät.

• Anonyymi

Ihan hukkapätkä on.

• Anonyymi

Sun pituinen on hukkapätkä, 172 ihan sopiva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pituinen on hukkapätkä, 172 ihan sopiva!

On sopiva jos tykkää lyhyestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sopiva jos tykkää lyhyestä.

Mee muualle siitä

• Anonyymi

127 ei tosiaan täytä mittoja mahallaankaan. 271 taas lyhenee paljon päivän kuluessa.

• Anonyymi

Mee muualle siitä.

• Anonyymi

No jos sun pitää sitä miettiä, silloin se on ongelma. Ihmisenä elo on laaja kuva. Mikäli elämäsi polulla on kehon ominaisuuksiin keskittyvä aika, kielii se varsin suppeasta kokemusmaailmasta. Sinun kannattaa vielä tutkia maailmaa ja heittäytyä sen pyörteisiin.

• Anonyymi

No tosiasiassa170-180 miehiä on aika paljon, kun keskipituus on sen 180 cm miehille. Eli about puolet on 170-180 cm ja about puolet 180 - 190, poikkeukset ali ja yli ovat harvinaisempia, ehkä noin reilun 10% luokkaa.

Onhan se lyhyempi mitä keskiarvo, mutta teitä on erittäin paljon, vaikka siltä ei tuntuisi. Kehitä itseäsi, kroppaasi ja persoonaasi kaikin tavoin, sekä ole hauska persoona, ei ongelmia. Naisetkin pitävät persoonallisista miehistä.

• Anonyymi

Noo jos miestä pitää katella alaspäin eikä sen ego siitä nukkaannu, niin kai sitten tuokin nysä riittää.

• Anonyymi

Sehän juuri ei, vaan naisten ego.

• Anonyymi

Miksi nimittelet normaalipituisia miehiä nysäksi?

Eli toisinsanoen haukut muita ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nimittelet normaalipituisia miehiä nysäksi?

Eli toisinsanoen haukut muita ihmisiä?

Useimmilla tuon mittaisilla on kompleksi mitastaan. Ehkä se johtuu siitä että tietyt naiset joutuu katselemaan heitä alaspäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmilla tuon mittaisilla on kompleksi mitastaan. Ehkä se johtuu siitä että tietyt naiset joutuu katselemaan heitä alaspäin.

Niin tai sitten tuon pituisilla naisilla on kompleksi siitä että joutuu kattoo miestä alaspäin.

Itseäni ei haittaa katsoa naista ylöspäin ja on ollut 3 itseäni pidempää naista.

• Anonyymi

Suomalaisten 18-29 vuotiaiden miesten keskipituus on 180,8 cm, tuohon verrattuna 172 cm on yli 8 cm keskiarvoa lyhyempi. Ei kai voida pitkäksikään sanoa, ei edes keskipitkäksi tapaukseksi?

Toisaalta jos 9-vuotias tyttäreni on jo 143 cm pitkä, vaikka lyhyt vielä onkin, on hän keskiarvoa 9 cm ikäisiään tyttöjä pidempi.

Kaikki on suhteellista, esimerkiksi thaimaalaisiin miehiin verrattuna tuo 172 cm olisi jo pidemmän puoleisen hujopin merkki(keskipituus siellä 168 cm).

AV

• Anonyymi

Surullista että ihmiskunta on vieläkin täysin elukkatasolla.

Bigger, meatier, better!

• Anonyymi

Miten niin elukkatasolla?

• Anonyymi

180 cm naiselle olet lyhyt. 160-165 cm pituiselle pitkä. :)

Toisille naisille miehen pitää aina olla se pitempi. Toiset taas ei välitä koko asiasta.

Miehellä voi olla alemmuuskompleksi, jos nainen on pitempi. Toisille taas on ihan sama, kunhan saa haluamansa naisen.

• Anonyymi
        UUSI

"Miehellä voi olla alemmuuskompleksi, jos nainen on pitempi. Toisille taas on ihan sama, kunhan saa haluamansa naisen."

Ei ne lyhyet saa.

• Anonyymi

Ei missään nimessä pidä olla ja näin kertoo noin 161cm nainen!

• Anonyymi
      UUSI

Tärkeintä on ulkonäössä se että mies näyttää suht terveeltä (ei ole juopon näköinen tai kamalan laiha tai lihava jos nyt jotain "kriteereitä" omasta puolesta kerrottava.) Nämä asiat liittyy paljon elämäntapoihin ja arvoihin usein. Eikä tupakoi, ole väkivaltainen tai päihteillä sekoileva. Siinäpä ne tärkeimmät luotettavuuden lisäksi. Niin ja 172cm ei ole mikään lyhyt vaan tavallisen pituinen. -N32 162cm

• Anonyymi
        UUSI

Oon 174cm ja teen suht raskasta työtä että aika kanttinen,ei ole kukaan ainakaan moittinut lyhyeksi. Mun kanta on että semmonen 180cm ongenkoukku on aika huvittavan näköinen ei millään pahalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 174cm ja teen suht raskasta työtä että aika kanttinen,ei ole kukaan ainakaan moittinut lyhyeksi. Mun kanta on että semmonen 180cm ongenkoukku on aika huvittavan näköinen ei millään pahalla

Oon 190 cm ja teen suht raskasta työtä että aika kanttinen, ei ole kukaan ainakaan moittinut lyhyeksi. Mun kanta on että semmonen 174 cm lyhyyttään lihaksilla kompensoiva on aika huvittavan näköinen ei millään pahalla

• Anonyymi
      UUSI

277 cm

• Anonyymi
      UUSI

Eli hyvä pituus on

• Anonyymi
      UUSI

Painos kuin 50 v sitten eli ei huono

• Anonyymi
      UUSI

Kohtuu homma

• Anonyymi
      UUSI

Pekka ja Pätkä Suezilla heh.

• Anonyymi
        UUSI

Tai se n-sana<3

• Anonyymi
      UUSI

Mitäs mitäs trollausta täällä porukka harrastelee? Karseeta luettavaa kaikki on mukamas väärän pituisia huhhuh. Mitä väliä sillä on kuinka pitkä kukakin on?? Eikä kukaan voi kuitenkaan miellyttää kaikkia, eikä tarvii, vai luuletteko tosiaan niin? :D
      Ite oon 130cm mies, ja kyllä! Olen oikea kääpiö. Vähän haasteita tietysti tuottaa mutta ei ole silti valittamista! Eläkää elämäänne jonnet!😎

Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      122
      6049
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2120
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1952
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1133
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      66
      1114
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      1007
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      997
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      902
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      897
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      765
    Aihe