Wolt tiensä päässä

Anonyymi-ap

KHO on linjannut että woltin kuskit on yritykseen nähden duunareita, eli wolt joutuu vastaamaan heidän sivukuluistaan, ja tämä tulee helvetin kalliiksi.

18

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida woltti taipua tuohon, joten voimme nyt tyytyväisenä kaikki ihastella jatkossa miten mamu laahustaa sossun luukulle hakeen rahaa eikä enää wolttaamaan kuten kotimaassaan teki.

      Hyvin meni vai mitä?

      • Anonyymi

        Meni kuten pitääkin, tästä olen varotellut palstalla muutaman kerran, nyt verottaja purkaa nämä kuskiyhtiöt ja katsovat että kyseessä piiloyrittäjyys, woltille tulee miljoonien jopa satojen miljoonien lasku... eli ei mene hyvin, olisi ehdottamasti pitänyt vaatia verottajalta ennakkopäätöstä, nyt tulee vielä maksuun vakuutukset ja yrittäjien sivukulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni kuten pitääkin, tästä olen varotellut palstalla muutaman kerran, nyt verottaja purkaa nämä kuskiyhtiöt ja katsovat että kyseessä piiloyrittäjyys, woltille tulee miljoonien jopa satojen miljoonien lasku... eli ei mene hyvin, olisi ehdottamasti pitänyt vaatia verottajalta ennakkopäätöstä, nyt tulee vielä maksuun vakuutukset ja yrittäjien sivukulut.

        Luuletko että nähdään oikein rahaakin? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni kuten pitääkin, tästä olen varotellut palstalla muutaman kerran, nyt verottaja purkaa nämä kuskiyhtiöt ja katsovat että kyseessä piiloyrittäjyys, woltille tulee miljoonien jopa satojen miljoonien lasku... eli ei mene hyvin, olisi ehdottamasti pitänyt vaatia verottajalta ennakkopäätöstä, nyt tulee vielä maksuun vakuutukset ja yrittäjien sivukulut.

        Verottaja on purannut viimeisen 30 vuoden aikana satoja yrityksia samasta syystä, piilotettuyritystoiminta, se pelkästään riittää että sinulla on yksi toimeksiantaja, ja jos se on kestänyt vuosia, toimeksiantajalta peritään kaikki kulut kerralla, yleensä se aiheuttaa maksukyvyttömyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottaja on purannut viimeisen 30 vuoden aikana satoja yrityksia samasta syystä, piilotettuyritystoiminta, se pelkästään riittää että sinulla on yksi toimeksiantaja, ja jos se on kestänyt vuosia, toimeksiantajalta peritään kaikki kulut kerralla, yleensä se aiheuttaa maksukyvyttömyyden.

        Ja kukas siinä voittaa?

        Niinpä... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukas siinä voittaa?

        Niinpä... 😂

        Suomalainen liike-elämä taas on yksi markkinahäirikkö poissa pelistä.


    • Anonyymi

      Tämähän on nimenomaan positiivista että tämä ihmisoikeusrikos loppuu kokonaan

    • Anonyymi

      Juuri tilasin enskertaa wolt ilta. Kaks Big macciä isompana. Toisen gluteeniton. Gluteeniton tuli ilman juomaa ja ranskiksia ja hamppari hattu pussin. Pohjalla.

    • Anonyymi

      Eikö ole ihan normaalia, että työnantajan kuuluu vastata näistä sivukuluista? Ihmettelen, miksi se on ' kallista'. Samaahan se on jokaisella työnantajalla. Että on maksettava ne sivukulut, lomineen työntekijästä.
      Mikäs pyhä patsas joku yksittäinen yritys on, että sillä pitäisi olla erioikeus ilman näitä sivukuluja?

    • Anonyymi

      Turhaa täällä suomalaiset elämäntapa työttömät itkevät. Suomalaisista tuohon työhön ei olisi, ovat liian sisäänpäinkääntyneitä. Katsokaa mollaajat peiliin

    • Anonyymi

      Ruokahalu menee kun katselee woltin tai foodoran orjia. En voi ymmärtää miten kukaan voi noita ovelleen päästää...

    • Anonyymi

      Miksi woltkuljettajat epäsiistejä?!!! Yököttää kun kuljetus laukku paskanen...

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä woltin ei pitäisi vastata sivukuluista, jos naapuri-pizzeriassa on lähetti myös töissä ja tekee sitä samaa elintarvikekuskausta kuin wolt kuski, mutta naapuri-pizzeriayrittäjä joutuu vastaamaan lähettinsä sivukuluista?
      Woltilla oli siis selkeä kilpailuetu joka vääristi markkinoita, miksei siis anneta markkinoiden toimia? Mikä teillä wolt-fanaatikoilla on vapaata markkinataloutta vastaan?!

      • Anonyymi

        En ymmärrä miksi Woltin perustajaa Miki Kuusea pidetään jonkinlaisena bisnesälykkönä - messiaksena. Woltin 2024 tulos julkistettu. Liikevaihto 140 Miljoonaa ja tappiota -625 miljoonaa. Sama tahti jatkuu kuten edellisinä vuosina. Kuusen Wolt voi jatkaa toimintaa ainoastaan emoyhtiön rahoituksen turvin. Tuossa ei vaan ole järjen häivää. Mustat ja puolimustat miehet kuskaavat ikäloppufillareilla ja sähköskuuteilla säästäväiselle kansalle ruokaa ja muita tarpeita koti-ovelle. Kansalaisten kengät eivät edes kulu enää kun aikamme orjatyötä tekevät em mainitut miehet päät märkinä pitävät kansaa leivässä. Häpeällistä liiketoimintaa.


    • Anonyymi00021

      Kaikille samat pelisäännöt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe