KHO on linjannut että woltin kuskit on yritykseen nähden duunareita, eli wolt joutuu vastaamaan heidän sivukuluistaan, ja tämä tulee helvetin kalliiksi.
Wolt tiensä päässä
18
752
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida woltti taipua tuohon, joten voimme nyt tyytyväisenä kaikki ihastella jatkossa miten mamu laahustaa sossun luukulle hakeen rahaa eikä enää wolttaamaan kuten kotimaassaan teki.
Hyvin meni vai mitä?- Anonyymi
Meni kuten pitääkin, tästä olen varotellut palstalla muutaman kerran, nyt verottaja purkaa nämä kuskiyhtiöt ja katsovat että kyseessä piiloyrittäjyys, woltille tulee miljoonien jopa satojen miljoonien lasku... eli ei mene hyvin, olisi ehdottamasti pitänyt vaatia verottajalta ennakkopäätöstä, nyt tulee vielä maksuun vakuutukset ja yrittäjien sivukulut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni kuten pitääkin, tästä olen varotellut palstalla muutaman kerran, nyt verottaja purkaa nämä kuskiyhtiöt ja katsovat että kyseessä piiloyrittäjyys, woltille tulee miljoonien jopa satojen miljoonien lasku... eli ei mene hyvin, olisi ehdottamasti pitänyt vaatia verottajalta ennakkopäätöstä, nyt tulee vielä maksuun vakuutukset ja yrittäjien sivukulut.
Luuletko että nähdään oikein rahaakin? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni kuten pitääkin, tästä olen varotellut palstalla muutaman kerran, nyt verottaja purkaa nämä kuskiyhtiöt ja katsovat että kyseessä piiloyrittäjyys, woltille tulee miljoonien jopa satojen miljoonien lasku... eli ei mene hyvin, olisi ehdottamasti pitänyt vaatia verottajalta ennakkopäätöstä, nyt tulee vielä maksuun vakuutukset ja yrittäjien sivukulut.
Verottaja on purannut viimeisen 30 vuoden aikana satoja yrityksia samasta syystä, piilotettuyritystoiminta, se pelkästään riittää että sinulla on yksi toimeksiantaja, ja jos se on kestänyt vuosia, toimeksiantajalta peritään kaikki kulut kerralla, yleensä se aiheuttaa maksukyvyttömyyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verottaja on purannut viimeisen 30 vuoden aikana satoja yrityksia samasta syystä, piilotettuyritystoiminta, se pelkästään riittää että sinulla on yksi toimeksiantaja, ja jos se on kestänyt vuosia, toimeksiantajalta peritään kaikki kulut kerralla, yleensä se aiheuttaa maksukyvyttömyyden.
Ja kukas siinä voittaa?
Niinpä... 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukas siinä voittaa?
Niinpä... 😂Suomalainen liike-elämä taas on yksi markkinahäirikkö poissa pelistä.
- Anonyymi
Tämähän on nimenomaan positiivista että tämä ihmisoikeusrikos loppuu kokonaan
- Anonyymi
Juuri tilasin enskertaa wolt ilta. Kaks Big macciä isompana. Toisen gluteeniton. Gluteeniton tuli ilman juomaa ja ranskiksia ja hamppari hattu pussin. Pohjalla.
- Anonyymi
Eikö ole ihan normaalia, että työnantajan kuuluu vastata näistä sivukuluista? Ihmettelen, miksi se on ' kallista'. Samaahan se on jokaisella työnantajalla. Että on maksettava ne sivukulut, lomineen työntekijästä.
Mikäs pyhä patsas joku yksittäinen yritys on, että sillä pitäisi olla erioikeus ilman näitä sivukuluja? - Anonyymi
Turhaa täällä suomalaiset elämäntapa työttömät itkevät. Suomalaisista tuohon työhön ei olisi, ovat liian sisäänpäinkääntyneitä. Katsokaa mollaajat peiliin
- Anonyymi
Ruokahalu menee kun katselee woltin tai foodoran orjia. En voi ymmärtää miten kukaan voi noita ovelleen päästää...
- Anonyymi
Miksi woltkuljettajat epäsiistejä?!!! Yököttää kun kuljetus laukku paskanen...
- Anonyymi
Miksi ihmeessä woltin ei pitäisi vastata sivukuluista, jos naapuri-pizzeriassa on lähetti myös töissä ja tekee sitä samaa elintarvikekuskausta kuin wolt kuski, mutta naapuri-pizzeriayrittäjä joutuu vastaamaan lähettinsä sivukuluista?
Woltilla oli siis selkeä kilpailuetu joka vääristi markkinoita, miksei siis anneta markkinoiden toimia? Mikä teillä wolt-fanaatikoilla on vapaata markkinataloutta vastaan?!- Anonyymi
En ymmärrä miksi Woltin perustajaa Miki Kuusea pidetään jonkinlaisena bisnesälykkönä - messiaksena. Woltin 2024 tulos julkistettu. Liikevaihto 140 Miljoonaa ja tappiota -625 miljoonaa. Sama tahti jatkuu kuten edellisinä vuosina. Kuusen Wolt voi jatkaa toimintaa ainoastaan emoyhtiön rahoituksen turvin. Tuossa ei vaan ole järjen häivää. Mustat ja puolimustat miehet kuskaavat ikäloppufillareilla ja sähköskuuteilla säästäväiselle kansalle ruokaa ja muita tarpeita koti-ovelle. Kansalaisten kengät eivät edes kulu enää kun aikamme orjatyötä tekevät em mainitut miehet päät märkinä pitävät kansaa leivässä. Häpeällistä liiketoimintaa.
- Anonyymi00021
Kaikille samat pelisäännöt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497