Jes! Vihdoin ja viimein

Anonyymi-ap

Odotukseni palkitaan. Olen seuraillut viikoittain musiikkialennuksia ja nyt on käsillä mega-ale native instrumentsilla. Tulen hankkimaan Middle East spotlight collectionin puoleen hintaan ja onneksi nyt minulla työttömällä on riittävästi rahaakin säästössä sitä varten. Normaalihinta 100 e, nyt vain 50 e. Muistelin että joskus ne collectionit olisivat maksaneet tuon 50 e. Mega-alet alkoivat tänään ja ovat voimassa 30.6. asti. Toivottavasti se yksi musiikintekijä huomaa tämän viestini.

Soniccouturen haunted spaces ei ole alennuksessa native instrumentsin sivuilla mutta kun kävin Soniccouturen kotisivuilla niin siellä saa - 25 % alennuksen ensimmäisestä ostoksesta kun sinne rekisteröityy. En ole rekisteröitynyt vielä sinne. Normaalisti niiden yhteishinta olisi 100 e + 200 e = 300 e mutta nyt hinta olisi vain 50 e + 150 e = 200 e. Tuo rekisteröitymisalennus on varmaan ollut siellä ennenkin mutta se on vain jäänyt huomioni ulkopuolelle. Kontakt eli se maksullinen järjestelmä mikä vaaditaan useiden instrumenttien soittamiseksi olisi myös alennuksessa. Silti se maksaa 200 e. En usko hankkivani sitä näillä näkymin. Nuo mitkä aion ostaa niin niiden käyttäminen ei edellytä maksullisen Kontaktin hankkimista vaan ilmainen Kontakt Player riittää siihen.

Löysin juuri jonkin superhalvan sivuston mutta sen hinnat ovat niin alhaiset että minua epäilyttää sen luotettavuus. Jääköön sen nimi sanomatta. Redditissä sitä on puitu että se on jotain piratismia. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta niin se myös on. Hyviä nettikauppoja ovat native instruments, soniccouture, thomann sekä best service. Niihin voi myöskin luottaa. - 🍄.

5

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tunne kun löytää jotain mitä on aina halunnut ja hyvällä alennuksella. Olen tällä hetkellä siitä onnellisessa asemassa, että periaatteessa voisin hankkia mitä tahansa haluaisin, mutta sen johdosta mikään ei tunnu miltään. Joten en ole oikeastaan hankkinut mitään, mistä ennen olisin haaveillut. Ajattelin kuitenkin tilata jotain bändipaitoja ulkomailta, jos se edes kutkuttaisi hankkimishaluani. Nykyään vaan olen ohjannut varani tilille, enkä oikeastaan tee rahalla mitään. En juuri käytä rahaa muugun kuin ruokaan. Kai tämä on jokin kurjuuden maksimointi kausi.

• Anonyymi

Musiikissa kaikki toimii mikä on luonteeltaan experimentalia. Kannattaa kirjoittaa ylös mitä aikoo mistäkin hankkia. Bandcampista löytää artistien kohdalla musiikin lisäksi paitoja. Itsekin olen haalinut niitä. Välillä olen ostellut muuten vain edullisia ja samalla hienon näköisiä vaatteita itselleni. Kenkienpuhdistusaine on se mitä etenkin suosittelen, jotta kengät eivät likaannu niin helposti. Itselleni rahaa tuskin jäisi sen kummemmin säästöön vaikka olisin jossain perusduunissa, sillä keksisin itselleni ostettavaa. Rahaa kannattaa säästää ulkomaanmatkoja varten. Silloinkin kannattaa valita kohteeksi halpa mutta turvallinen maa.

Jos rahaa on kunnolla niin voi siirtää pelitilille. Veikkaaminen on vain vaikeaa. Parasta veikata pienillä summilla mestareita esim. MM-futiskisoissa. Altavastaajia joilla on oikeasti hyvä kerroin. Toinen on eri pelien yhdistelmä joihin niputtaa sekä tasapelin että toisen joukkueen voiton. Kolmen sellaisen pelin combo voi olla kertoimeltaan suotuisa. - 🍄.

• Anonyymi kirjoitti:

Musiikissa kaikki toimii mikä on luonteeltaan experimentalia. Kannattaa kirjoittaa ylös mitä aikoo mistäkin hankkia. Bandcampista löytää artistien kohdalla musiikin lisäksi paitoja. Itsekin olen haalinut niitä. Välillä olen ostellut muuten vain edullisia ja samalla hienon näköisiä vaatteita itselleni. Kenkienpuhdistusaine on se mitä etenkin suosittelen, jotta kengät eivät likaannu niin helposti. Itselleni rahaa tuskin jäisi sen kummemmin säästöön vaikka olisin jossain perusduunissa, sillä keksisin itselleni ostettavaa. Rahaa kannattaa säästää ulkomaanmatkoja varten. Silloinkin kannattaa valita kohteeksi halpa mutta turvallinen maa.

Jos rahaa on kunnolla niin voi siirtää pelitilille. Veikkaaminen on vain vaikeaa. Parasta veikata pienillä summilla mestareita esim. MM-futiskisoissa. Altavastaajia joilla on oikeasti hyvä kerroin. Toinen on eri pelien yhdistelmä joihin niputtaa sekä tasapelin että toisen joukkueen voiton. Kolmen sellaisen pelin combo voi olla kertoimeltaan suotuisa. - 🍄.

Ei minulla rahaa nyt liikaa ole, kun köyhä duunari olen, mutta tuntuu sitä vaan silti säästöön kertyvän. Jotenkin vierastan uhkapelaamista, eikä sijoittaminenkaan tunnu omalta jutulta. Jos rahaa on säästössä vanhuuden päivillä, siirrän ne ajoissa eteenpäin sukulaisten muksuille. Sitten joko yhteiskunta saa kustantaa vanhainkotini, tai jos sellaista ei enää soteuudistusten jälkeen ole tarjolla, vedän itseni hirteen :p

• Anonyymi

kun luin tuon aloituksen niin ihan luulin että pääsit p*nemaan... mutta ei sentään..

• Anonyymi

Kuuden setin yhdistelmän saisi paljousalennuksella. Osa niistä on intressieni mukaisia ja osa ei. Lisäksi Irlannista on oma settinsä erikseen joka sekin on intressieni ulkopuolella. Sain kylkiäisenä joskus West African setin. Minulla on jo Itä-Aasia ja nyt kun tutkailen hintoja niin Middle Eastin lisäksi Intian setti kiinnostaa. Jostain syystä Itä-Aasian ja Middle Eastin ale (hinta 50 e) on vähäisempi kuin niiden muiden. Niillä muilla hintana on 30 e. On niissä enemmän soittimia kuitenkin. Massive (ei se uudempi X, vaan pelkkä massive) maksaisi vain 25 e. Minulla on se jo. Suosittelen lämpimästi hankkimaan sen jos joku mielii. Myös sen normaalihinta on 100 e. - 🍄.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe