Ihanne miehen pituus?
Ihanne miehen pituus?
13
662
Vastaukset
- Anonyymi
167cm
- Anonyymi
Pituudella ei ole väliä.
- Anonyymi
Yli 190 ja tummat paksut hiukset ja hieno lihaksikas vartalo siinä se silmä lepää🥵🥴hmmm
- Anonyymi
Ajatella 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella 🥴
On otilla mut on liian nuori minulle😬🙂↔️
- Anonyymi
Maksimissaan 180 senttiä.
- Anonyymi
Mielummin pidempi seisaallaan, kun makuullaan 😁
- Anonyymi
Kuulemma vähintään kymmenen senttiä pitempi jot nainen voi niittä korkkareita käyttää huoletta
- Anonyymi
220cm ja tärkeenpi pituus 22cm. Mielestäni kohtuullinen vaatimus laadukkaalle naiselle
- Anonyymi
🎯winner is here🥵🥴🥹
- Anonyymi
19cm ois just hyvä mitta miehelle.
- Anonyymi
170+cm, mutta pituus on sivuseikka. Exäni olo 183cm ja nykyään, kun näen häntä joskus ajattelen, että onpa järkyttävän pitkä. Olen itse 160cm. Suhteessa, kun oltiin niin pidin häntä normaalin pituisena, mutta nykyään pidän itseasiassa lyhemmistä.
- Anonyymi
yli 170 cm, jotta on hitusen edes minua pidempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774412Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112323- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211301
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81116- 611038
- 35946