Ihanne miehen pituus?

Anonyymi-ap

Ihanne miehen pituus?

24

1031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

167cm

• Anonyymi

Jaa tuollainen hukkapätkä, miehet on yli 180cm, eikä mitään kääpiöitä

• Anonyymi

Pituudella ei ole väliä.

• Anonyymi

Näin, ihan hyvin voisi olla sen 157 cm pituutta, tärkeintä on, että järki pysyy päässä ja sitä osaa käyttää käytännössäkin.

• Anonyymi

Yli 190 ja tummat paksut hiukset ja hieno lihaksikas vartalo siinä se silmä lepää🥵🥴hmmm

• Anonyymi

Ajatella 🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella 🥴

On otilla mut on liian nuori minulle😬🙂‍↔️

• Anonyymi

Maksimissaan 180 senttiä.

• Anonyymi

Mielummin pidempi seisaallaan, kun makuullaan 😁

• Anonyymi

Mutta miksi pilkku paikassa johon pilkku ei kuulu?

• Anonyymi

Kuulemma vähintään kymmenen senttiä pitempi jot nainen voi niittä korkkareita käyttää huoletta

• Anonyymi

220cm ja tärkeenpi pituus 22cm. Mielestäni kohtuullinen vaatimus laadukkaalle naiselle

• Anonyymi

🎯winner is here🥵🥴🥹

• Anonyymi

Mutta kun ei kysytty naisista mitään!

• Anonyymi

19cm ois just hyvä mitta miehelle.

• Anonyymi

170+cm, mutta pituus on sivuseikka. Exäni olo 183cm ja nykyään, kun näen häntä joskus ajattelen, että onpa järkyttävän pitkä. Olen itse 160cm. Suhteessa, kun oltiin niin pidin häntä normaalin pituisena, mutta nykyään pidän itseasiassa lyhemmistä.

• Anonyymi

yli 170 cm, jotta on hitusen edes minua pidempi

• Anonyymi

Pidempi kuin minä. Mutta loppujen lopuksi, jos mies on ihana jne. ei sillä ole mitään merkitystä...?

• Anonyymi

-Tosin kaikki miehet ovat olleet pidempiä kuin itse olen. Olen 173 cm.

• Anonyymi

180cm 184cm 187cm 189cm 😍🥰🤤🤤🤤🤤

• Anonyymi

Kaikki vähintään 180cm käy. Muut voi hypätä kaivoon

• Anonyymi

Ihannemies. jos mies osaa edes yhdyssanat niin se on jo paljon, siis sanat "ihannemies" jne....

• Anonyymi

Minä nuorena 1,89 Vaimo 1,50 Mutta sängyssä yhtä pitkiä :)

Gubbe 76

• Anonyymi

180cm.

"Ihmiset kysyvät myös
      Mikä on suomalaisen miehen keskipituus?
      Mikä on suomalaisten keskipituus? Vuodesta 1896 suomalaisten keskipituus on kasvanut noin 12 senttiä. 1900-luvun alussa yli 18-vuotiaiden suomalaismiesten pituus oli keskimäärin 167,74 senttiä. Nyt miesten keskipituus on 179,59 senttiä.25.1.2023"

https://tieku.fi/ihminen/keskipituus-ihminen-on-kasvanut-yli-sadan-vuoden-ajan

Kuusi 25–30-vuotiasta naista antoi mielipiteensä Helmelle. Pituus ei ole olennaisin asia miehessä, mutta harva toivoo itseään lyhyempää miestä.

Psykologit Cindy Meston ja David Buston väittävät kirjassaan "Why Women Have Sex", että miehen pituus on selkein fyysinen ominaisuus, johon naiset kiinnittävät huomiota. Heidän mukaansa 80 prosenttia naisista haluaa miehen, joka on yli 180 senttimetriä pitkä. Tuoreiden tutkimusten mukaan suomalaismiehen keskipituus on nykyisin 181 senttimetriä."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-paljon-miehen-pituudella-on-valia-naisille/3278944

"Useimmilla eläimillä naaraat suosivat isokokoisia koiraita pariutumiskumppaneinaan. Tämän on ajateltu johtuvan siitä, että koiraan koko on rehellinen merkki koiraan laadusta, sillä loiset ja sairaudet sekä nälkä heikentävät pituuskasvua.

Dosentin mukaan naaraat suosivat isokokoisia koiraita, koska ne saavat jälkeläisilleen todennäköisemmin geenit, jotka tuottavat vastuskyvyn yksilön kehitysaikana esiintyviin merkittäviin tauteihin, jotka ovat hyvin sopeutuneet ympäristöömme. Isokokoiset koiraat pärjäävät paremmin myös koiraiden välissä.

- Näin käy myös ihmisillä. Naiset suosivat itseään pidempiä miehiä, mutta eivät liian pitkiä, Markus J. Rantala sanoo."

https://www.terve.fi/artikkelit/miksi-pitka-mies-vetaa-puoleensa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1281
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1097
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      977
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      772
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      180
      771
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      756
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      751
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      739
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      718
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      675
    Aihe