Ihanne miehen pituus?

Anonyymi-ap

Ihanne miehen pituus?

26

1445

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

167cm

• Anonyymi

Jaa tuollainen hukkapätkä, miehet on yli 180cm, eikä mitään kääpiöitä

• Anonyymi

Pituudella ei ole väliä.

• Anonyymi

Näin, ihan hyvin voisi olla sen 157 cm pituutta, tärkeintä on, että järki pysyy päässä ja sitä osaa käyttää käytännössäkin.

• Anonyymi

Yli 190 ja tummat paksut hiukset ja hieno lihaksikas vartalo siinä se silmä lepää🥵🥴hmmm

• Anonyymi

Ajatella 🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella 🥴

On otilla mut on liian nuori minulle😬🙂‍↔️

• Anonyymi

Maksimissaan 180 senttiä.

• Anonyymi

Mielummin pidempi seisaallaan, kun makuullaan 😁

• Anonyymi

Mutta miksi pilkku paikassa johon pilkku ei kuulu?

• Anonyymi

Kuulemma vähintään kymmenen senttiä pitempi jot nainen voi niittä korkkareita käyttää huoletta

• Anonyymi

220cm ja tärkeenpi pituus 22cm. Mielestäni kohtuullinen vaatimus laadukkaalle naiselle

• Anonyymi

🎯winner is here🥵🥴🥹

• Anonyymi

Mutta kun ei kysytty naisista mitään!

• Anonyymi

19cm ois just hyvä mitta miehelle.

• Anonyymi

170+cm, mutta pituus on sivuseikka. Exäni olo 183cm ja nykyään, kun näen häntä joskus ajattelen, että onpa järkyttävän pitkä. Olen itse 160cm. Suhteessa, kun oltiin niin pidin häntä normaalin pituisena, mutta nykyään pidän itseasiassa lyhemmistä.

• Anonyymi

yli 170 cm, jotta on hitusen edes minua pidempi

• Anonyymi

Pidempi kuin minä. Mutta loppujen lopuksi, jos mies on ihana jne. ei sillä ole mitään merkitystä...?

• Anonyymi

-Tosin kaikki miehet ovat olleet pidempiä kuin itse olen. Olen 173 cm.

• Anonyymi

180cm 184cm 187cm 189cm 😍🥰🤤🤤🤤🤤

• Anonyymi

Kaikki vähintään 180cm käy. Muut voi hypätä kaivoon

• Anonyymi

Ihannemies. jos mies osaa edes yhdyssanat niin se on jo paljon, siis sanat "ihannemies" jne....

• Anonyymi

Minä nuorena 1,89 Vaimo 1,50 Mutta sängyssä yhtä pitkiä :)

Gubbe 76

• Anonyymi

180cm.

"Ihmiset kysyvät myös
      Mikä on suomalaisen miehen keskipituus?
      Mikä on suomalaisten keskipituus? Vuodesta 1896 suomalaisten keskipituus on kasvanut noin 12 senttiä. 1900-luvun alussa yli 18-vuotiaiden suomalaismiesten pituus oli keskimäärin 167,74 senttiä. Nyt miesten keskipituus on 179,59 senttiä.25.1.2023"

https://tieku.fi/ihminen/keskipituus-ihminen-on-kasvanut-yli-sadan-vuoden-ajan

Kuusi 25–30-vuotiasta naista antoi mielipiteensä Helmelle. Pituus ei ole olennaisin asia miehessä, mutta harva toivoo itseään lyhyempää miestä.

Psykologit Cindy Meston ja David Buston väittävät kirjassaan "Why Women Have Sex", että miehen pituus on selkein fyysinen ominaisuus, johon naiset kiinnittävät huomiota. Heidän mukaansa 80 prosenttia naisista haluaa miehen, joka on yli 180 senttimetriä pitkä. Tuoreiden tutkimusten mukaan suomalaismiehen keskipituus on nykyisin 181 senttimetriä."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-paljon-miehen-pituudella-on-valia-naisille/3278944

"Useimmilla eläimillä naaraat suosivat isokokoisia koiraita pariutumiskumppaneinaan. Tämän on ajateltu johtuvan siitä, että koiraan koko on rehellinen merkki koiraan laadusta, sillä loiset ja sairaudet sekä nälkä heikentävät pituuskasvua.

Dosentin mukaan naaraat suosivat isokokoisia koiraita, koska ne saavat jälkeläisilleen todennäköisemmin geenit, jotka tuottavat vastuskyvyn yksilön kehitysaikana esiintyviin merkittäviin tauteihin, jotka ovat hyvin sopeutuneet ympäristöömme. Isokokoiset koiraat pärjäävät paremmin myös koiraiden välissä.

- Näin käy myös ihmisillä. Naiset suosivat itseään pidempiä miehiä, mutta eivät liian pitkiä, Markus J. Rantala sanoo."

https://www.terve.fi/artikkelit/miksi-pitka-mies-vetaa-puoleensa

• Anonyymi

On ihana tunne kun voi kietaista kädet miehen kaulalle ylös ja suukotella :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      84
      3270
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      375
      1207
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      869
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      815
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      169
      704
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      270
      699
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      647
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      598
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      565
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      538
    Aihe