Ihanne miehen pituus?
Ihanne miehen pituus?
24
1031
Vastaukset
- Anonyymi
167cm
- Anonyymi
Jaa tuollainen hukkapätkä, miehet on yli 180cm, eikä mitään kääpiöitä
- Anonyymi
Pituudella ei ole väliä.
- Anonyymi
Näin, ihan hyvin voisi olla sen 157 cm pituutta, tärkeintä on, että järki pysyy päässä ja sitä osaa käyttää käytännössäkin.
- Anonyymi
Yli 190 ja tummat paksut hiukset ja hieno lihaksikas vartalo siinä se silmä lepää🥵🥴hmmm
- Anonyymi
Ajatella 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella 🥴
On otilla mut on liian nuori minulle😬🙂↔️
- Anonyymi
Maksimissaan 180 senttiä.
- Anonyymi
Mielummin pidempi seisaallaan, kun makuullaan 😁
- Anonyymi
Mutta miksi pilkku paikassa johon pilkku ei kuulu?
- Anonyymi
Kuulemma vähintään kymmenen senttiä pitempi jot nainen voi niittä korkkareita käyttää huoletta
- Anonyymi
220cm ja tärkeenpi pituus 22cm. Mielestäni kohtuullinen vaatimus laadukkaalle naiselle
- Anonyymi
🎯winner is here🥵🥴🥹
- Anonyymi
Mutta kun ei kysytty naisista mitään!
- Anonyymi
19cm ois just hyvä mitta miehelle.
- Anonyymi
170+cm, mutta pituus on sivuseikka. Exäni olo 183cm ja nykyään, kun näen häntä joskus ajattelen, että onpa järkyttävän pitkä. Olen itse 160cm. Suhteessa, kun oltiin niin pidin häntä normaalin pituisena, mutta nykyään pidän itseasiassa lyhemmistä.
- Anonyymi
yli 170 cm, jotta on hitusen edes minua pidempi
- Anonyymi
Pidempi kuin minä. Mutta loppujen lopuksi, jos mies on ihana jne. ei sillä ole mitään merkitystä...?
- Anonyymi
-Tosin kaikki miehet ovat olleet pidempiä kuin itse olen. Olen 173 cm.
- Anonyymi
180cm 184cm 187cm 189cm 😍🥰🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi
Kaikki vähintään 180cm käy. Muut voi hypätä kaivoon
- Anonyymi
Ihannemies. jos mies osaa edes yhdyssanat niin se on jo paljon, siis sanat "ihannemies" jne....
- Anonyymi
Minä nuorena 1,89 Vaimo 1,50 Mutta sängyssä yhtä pitkiä :)
Gubbe 76 - Anonyymi
180cm.
"Ihmiset kysyvät myös
Mikä on suomalaisen miehen keskipituus?
Mikä on suomalaisten keskipituus? Vuodesta 1896 suomalaisten keskipituus on kasvanut noin 12 senttiä. 1900-luvun alussa yli 18-vuotiaiden suomalaismiesten pituus oli keskimäärin 167,74 senttiä. Nyt miesten keskipituus on 179,59 senttiä.25.1.2023"
https://tieku.fi/ihminen/keskipituus-ihminen-on-kasvanut-yli-sadan-vuoden-ajan
Kuusi 25–30-vuotiasta naista antoi mielipiteensä Helmelle. Pituus ei ole olennaisin asia miehessä, mutta harva toivoo itseään lyhyempää miestä.
Psykologit Cindy Meston ja David Buston väittävät kirjassaan "Why Women Have Sex", että miehen pituus on selkein fyysinen ominaisuus, johon naiset kiinnittävät huomiota. Heidän mukaansa 80 prosenttia naisista haluaa miehen, joka on yli 180 senttimetriä pitkä. Tuoreiden tutkimusten mukaan suomalaismiehen keskipituus on nykyisin 181 senttimetriä."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-paljon-miehen-pituudella-on-valia-naisille/3278944
"Useimmilla eläimillä naaraat suosivat isokokoisia koiraita pariutumiskumppaneinaan. Tämän on ajateltu johtuvan siitä, että koiraan koko on rehellinen merkki koiraan laadusta, sillä loiset ja sairaudet sekä nälkä heikentävät pituuskasvua.
Dosentin mukaan naaraat suosivat isokokoisia koiraita, koska ne saavat jälkeläisilleen todennäköisemmin geenit, jotka tuottavat vastuskyvyn yksilön kehitysaikana esiintyviin merkittäviin tauteihin, jotka ovat hyvin sopeutuneet ympäristöömme. Isokokoiset koiraat pärjäävät paremmin myös koiraiden välissä.
- Näin käy myös ihmisillä. Naiset suosivat itseään pidempiä miehiä, mutta eivät liian pitkiä, Markus J. Rantala sanoo."
https://www.terve.fi/artikkelit/miksi-pitka-mies-vetaa-puoleensa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675