Hieman erilainen Hiihtoloma ja pienoinen jälkikadutus

Anonyymi-ap

Olen vähän oman tieni kulkija ja tulee tartuttua herkästi erilaisiin tilaisuuksiin. Nuorena menin liikaa muiden pillien mukaan ja siitä sai sitten maksaa oman hintansa. Kaksi lasta on edellisestä liitosta. Molemmat yläkoulu ikäisiä. Nuorekkaaksi miellän edelleen itseni, vielä alkaa kolmosella. Olin tuttavaperheen kanssa yhdistetyllä hiihtoloma-työmatkalla pohjoisessa ja autoni hyytyi ja totta kai, keskelle ei mitään. Tuttavaperheen kanssa oli lasten lesketteluloma suunniteltu ja se jatkui normaalisti. Mutta omat suunnitelmat meni totta kai uusiksi kun kaikki oli laskettu auton varaan. Helpoin tapa päästä eteenpäin ja keski-suomeen oli tietenkin taksilla junaan ja auto jäi vakuutusyhtiön hoteisiin. Junassa en tietenkään ole paljoa kulkenut ja juna aivan täynnä. Mistään hommien hoitamisesta ei tullut kerrassa mitään, aina joku oli sanomassa miten olen väärässä paikassa tai valittaa miten pitäisi olla hiljempaa tai joku meluaa vieressä. Niin siirryin suunnitelmaan B, nälkäkiukun välttämiseen ja ravintolavaunuun, mikä oli myös täynnä ja hermot ihan riekaleina tuossa kohtaa. Ravintolavaunussa tuli sitten nuorempi mies sanomaan miten hänen hyttiinsä mahtuisin puhumaan puhelimeen ja läppäröimään. Ärtyneisyyteni ja tuskastumiseni oli laitettu siis merkille jossain päin junaa. Pakkohan se oli tähän ehdotukseen tarttua ja kerrottiin vielä ettei ole makuuhytti. Sillä hetkellä se tuntui oikein hyvälle idealle. Matka meni hyvässä seurassa kuin siivillä ja kiirepaniikki ja pahin nälkäkiukku helpotti. Viimeiset tunnit juteltiin niitä näitä ja vaikka sisäiset hälytykset soivat tästä miehestä moneen otteeseen, päädyin seuran kipeänä hyppäämään Kuopiossa pois junasta. Eli ne jo laaditut suunnitelmat meni uusiksi, taas. Sitten kun eksyttiin vielä baarikadulle ja piilosieni kun olen toiselta identiteetiltäni (en tämän takia ota yhtään) + nestehukka oli lievä nimitys sen hetkiseen olotilaan niin ääntä kohti tuli kaadettua muutama. Ja seuraukset arvaa. Loputkin estot hävisi kuin kaulaliina torille. Totta kai yösijaa olin myös vailla (itsehän valintani tein poistua junasta), oli luonnollinen jatkumo ja kaikki arvaa mihin. Miehen luo, sinne kun mahtui. Ja kevyessä vaatetuksessa oli muutenkin kylmä niin lämmin sauna ja kylki tuntuivat todella hyvälle, seurasta nyt puhumattakaan. Tosin kylki vaihtui nopeasti syliin ja niin edelleen. Omaa ehkäisyä en ole käyttänyt vuosiin ja kondomejakin käytiin vielä ostamassa tarkoituksella ja vielä minun toiveestani. Omasta edellisestä kerrasta oli aikaa niin miksi ei. Harvoin sellaista tilaisuutta tulee kuitenkaan vastaan ja kaikki oli näennäisesti kunnossa. Tehtyä ei saa kuitenkaan enää tekemättömäksi. Mutta. Niin siinä sitten kävi että olen ilmeisesti jossain viikolla 13 raskaana. Tämä totta kai selvisi maanantaina ja puolivahingossa. Oma tyttäreni kysyi raskaustestiä ja niin, eihän ne omatkaan kuukautiset.. Sitä selvempiä viivoja ei voi tulla. En valita. Monesti olen kolmannen lapsen perään haaveillut. Mutta en kyllä tätä näin todellakaan ajatellut.

2

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melko pieni onkelma että raskaudella selvisit huonosti olis käyny ni olisit hivin saattanu riesaksesi saada

• Anonyymi

Sekin kun on monesti se onkelma mikä saattaa seurata siittä kun tuntemattomien kanssa seksiä ilman ehkäsyä harrastaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe