https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6b2fcb13-7016-470d-8592-34b5965ce859
Kemissä ei näy ristin sieluakaan. Minä näin Kemissä viime vuonna kadulla kaksi ihmistä.
Ei ristin sieluakaan
15
1349
Vastaukset
- Anonyymi
Vau.! Kyllä on kemi tussahtanut pieneksi.
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011196985.html
Vilikastahan täällä on tällä rintamalla. Kauppa käy ilman kaikenmoisia visionäärejä joita Kemissä riittää kehua retostamaan.
- Anonyymi
Nekin kaks oli maahanmuuttajia
- Anonyymi
Muutaman kerran olen ollut täysin yksin liikkeellä ilta 8-9 aikaan. Hyviä aavekaupunki fiiliksiä.
- Anonyymi
Muutin kemistä jo 80-luvulla kuten moni muukin kun lamaa riitti. eipä ole työpaikat takaisin tulleet.
- Anonyymi
Kemissä ei ole muuta kuin luusereita kadulla. Taitaa Kela olla paikkakunnan suurin työnantaja.
- Anonyymi
Missään ei kettään lähetkö silti? Tänä yönä meillä on ankkurit irti.
- Anonyymi
Järjestäkää tapahtuma, jossa jaetaan ämpäreitä niin jo on Valtakadulla vilskettä.
- Anonyymi
Kiva kun olit paikalla.muutkin mukaan.
- Anonyymi
Kierretään kaukaa.
- Anonyymi
äijjäää ....
- Anonyymi
Kaikki on kaupasa ruokaostoksilla, kemissä käydään kovasti ruokakaupoissa kun työttömät jaa muut joutilaat alkaneet harrastaa syömistä oikeen huolella.
- Anonyymi
tää o suopan rustailuja. opettaja parka katkeroitui pahasti, kun ei päässy rehtorix,vaik kuinka kinusi.sit k-maan valtuuustossa sähläsi asiat pahasti.kuulu ,myös polisien kenttä toimintaa vinkaajana. sairas eläkeen sai pään takia. syviytsyllä mettästää autolla -kaupukiin kyyläämään joka pvä.
- Anonyymi
huomion kipee ukko. fb.ssäkin näsä-viisailee.treffi sivulla reppana hakee naista.pyh.ei niin pöljiä ole etes kemin naiset.jalat töpyilee kun pikku-aivot juonnut isommat mennossa kovaa kyytiä.on se raskasta olla ope ilma rehtorin virkaa.terv.jykä savikula
- Anonyymi
Valtakatu joka on nyt kävelykatu, keskellä päivää ei yhtään ihmistä. ei ollut todellista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6102514Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4142001Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231900JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191506Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 661412
- 1241223
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221020Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.18912