Pariutuminen ei tapahdu enää yökerhoissa.

Anonyymi-ap

13

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai yhenillan kivan iskupaikatkin on levinny laajemmalle

• Anonyymi

Yleinen hintataso ilmeisesti noussut liikaa etteivät baarit vedä. Ja vaikka vetäisivätkin niin yleinen pariutumiskulttuuri on vaikeutunut etenkin teknologisen kehityksen myötä. Naamat kiinni kännyköissä. Miettikää nyt - Ennen kännykkäaikakautta kaikki sosiaaliset interaktiot olivat autenttisia ja ympäristön havainnointi (potentiaalisten kumppanien yytsiminen) oli yleisempää kuin nykyisin. Kyllä mä tiedän miten meitä yritetään ohjailla. Yritykseksi se myös vain jää minun kohdallani :). I will never surrender. NEVER!

• No en kyllä yhtään ihmettele aika tyyriiksi on mennyt, parilla trinkillä käynti. Hyvä sentään jos harrastuksista löytyy👍🏼

• Anonyymi
      UUSI

Pyysin yhtä naista drinkeille luokseni ja ekan kerran tavattiin kahvilassa. Kyllä me jo kai seurustellaan mutta ihan hitaasti tää on mennyt noin 5 kuukautta ollaan tapailtu, ei olla joka päivä tavattu

• Anonyymi
      UUSI

johtuu täsmälleen siitä että yökerhoissa on liian korkeat hinnat ei ole rahaa.
      silloin ei ole asiakkaitakaan.

toisaalta yökerhoills ei ole rahaa laittaa pienempiä, hintojja konkka esdesa'

joka tapauksessa olisi huonoa.

ratkaisu: henkilöston vähentäminen aluksi 1 henkilö vuorokaudessa tuo sääströjä

• Anonyymi
      UUSI

..kun joa koko henkilöstön palkkaa pienennetään niin on huono on pakko antaa kenkää osalle jotta yhtiö selviytyy...

Kun jos pienentää palkkaa niin ei ehkä siihen puuttuu joku Suomen lainsäädäntö, kenkää on helpompi heti potkut.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta voit palkata uudelleen ne samat työntekitjät kun tilanne parnee..

• Anonyymi
      UUSI

..niin joa ymmärait niin vähän keinotteluakin hinnoilla, jotta väliaikaisesti alas jotta tulee asiakkaita...

• Anonyymi
      UUSI

minun piti olla olwnkin uhkapelien omistajen konsultti nyt olen näemmä jo yökerhojen omistajienkin konsultti, niin no samaan sarrjaahaanha´gaan.. kuuluu

• Anonyymi
      UUSI

Kaverilla oli yökerho. Se maksoi vuokraa siitä 4000 euroa kk. Se teki 100000 euroa tappiota. Miettikää paljonko pitää myydä alkoholia joka ilta että saa maksettua vuokran ja itselle ja työntekijöille palkkaa. Kulut on 18000 euroa kuukaudessa että pääsee edes omille. Jos on 4-5 baari tarjoilijaa, järjestysmiehiä , sähkökulut, vesikulut ja muuta kulua.

• Anonyymi
      UUSI

"Olen itse tavannut naiseni salilla kun nainen itse teki aloitteen ja alkoi juttelee minulle."

Jokainen mies joka käy kuntosalilla tietää varmasti että nuori hoikka kaunis (seksikäs) nainen poimii salilta miehen noin kerran triljoonassa vuodessa tai harvemmin. Eli, jouduit siis jonkun rumapainoisen tai wanhusnaisen kynsiin ja hyväksyt tämän.

• Anonyymi
        UUSI

Jokainen on vastuussa omista tunteistaan ja fyysisesti miehen pitää pystyä puolustamaan itseään rumiltakin naisilta.

• Anonyymi
      UUSI

Aika harvinainen on komea mies kuntosalilla.
      Muutoshalukkaita enemminkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe