https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011251011.html
Vaan kuntosaleilla ja muualla. Sinkut ei enää juo alkoholia yökerhoissa ja yökerhot menee konkkaan.
Olen itse tavannut naiseni salilla kun nainen itse teki aloitteen ja alkoi juttelee minulle.
Pariutuminen ei tapahdu enää yökerhoissa.
20
432
Vastaukset
- Anonyymi
Ai yhenillan kivan iskupaikatkin on levinny laajemmalle
- Anonyymi
Yleinen hintataso ilmeisesti noussut liikaa etteivät baarit vedä. Ja vaikka vetäisivätkin niin yleinen pariutumiskulttuuri on vaikeutunut etenkin teknologisen kehityksen myötä. Naamat kiinni kännyköissä. Miettikää nyt - Ennen kännykkäaikakautta kaikki sosiaaliset interaktiot olivat autenttisia ja ympäristön havainnointi (potentiaalisten kumppanien yytsiminen) oli yleisempää kuin nykyisin. Kyllä mä tiedän miten meitä yritetään ohjailla. Yritykseksi se myös vain jää minun kohdallani :). I will never surrender. NEVER!
No en kyllä yhtään ihmettele aika tyyriiksi on mennyt, parilla trinkillä käynti. Hyvä sentään jos harrastuksista löytyy👍🏼
- Anonyymi
Pyysin yhtä naista drinkeille luokseni ja ekan kerran tavattiin kahvilassa. Kyllä me jo kai seurustellaan mutta ihan hitaasti tää on mennyt noin 5 kuukautta ollaan tapailtu, ei olla joka päivä tavattu
- Anonyymi
johtuu täsmälleen siitä että yökerhoissa on liian korkeat hinnat ei ole rahaa.
silloin ei ole asiakkaitakaan.
toisaalta yökerhoills ei ole rahaa laittaa pienempiä, hintojja konkka esdesa'
joka tapauksessa olisi huonoa.
ratkaisu: henkilöston vähentäminen aluksi 1 henkilö vuorokaudessa tuo sääströjä - Anonyymi
..kun joa koko henkilöstön palkkaa pienennetään niin on huono on pakko antaa kenkää osalle jotta yhtiö selviytyy...
Kun jos pienentää palkkaa niin ei ehkä siihen puuttuu joku Suomen lainsäädäntö, kenkää on helpompi heti potkut. - Anonyymi
Mutta voit palkata uudelleen ne samat työntekitjät kun tilanne parnee..
- Anonyymi
..niin joa ymmärait niin vähän keinotteluakin hinnoilla, jotta väliaikaisesti alas jotta tulee asiakkaita...
- Anonyymi
minun piti olla olwnkin uhkapelien omistajen konsultti nyt olen näemmä jo yökerhojen omistajienkin konsultti, niin no samaan sarrjaahaanha´gaan.. kuuluu
- Anonyymi
Kaverilla oli yökerho. Se maksoi vuokraa siitä 4000 euroa kk. Se teki 100000 euroa tappiota. Miettikää paljonko pitää myydä alkoholia joka ilta että saa maksettua vuokran ja itselle ja työntekijöille palkkaa. Kulut on 18000 euroa kuukaudessa että pääsee edes omille. Jos on 4-5 baari tarjoilijaa, järjestysmiehiä , sähkökulut, vesikulut ja muuta kulua.
- Anonyymi
"Olen itse tavannut naiseni salilla kun nainen itse teki aloitteen ja alkoi juttelee minulle."
Jokainen mies joka käy kuntosalilla tietää varmasti että nuori hoikka kaunis (seksikäs) nainen poimii salilta miehen noin kerran triljoonassa vuodessa tai harvemmin. Eli, jouduit siis jonkun rumapainoisen tai wanhusnaisen kynsiin ja hyväksyt tämän.- Anonyymi
Jokainen on vastuussa omista tunteistaan ja fyysisesti miehen pitää pystyä puolustamaan itseään rumiltakin naisilta.
- Anonyymi
Aika harvinainen on komea mies kuntosalilla.
Muutoshalukkaita enemminkin. - Anonyymi
noh miksette te satanistit enää käy yökerhoissa kun minäki lopetin sen outo of sudden?
Hei hienoa. Aivan mahtavaa kun ihmiset löytää toisensa. Se on niin ihanaa. Sekin että panostetaan terveelliseen elämään.
Miestäni en nyt tuohon ole saanut vaikka kuinka haaveillut ja on kyllä tämän vaikean aikajakson aikana luvannut taas enemmän treenata kanssani.- Anonyymi
Voi voi. Ei tähän mitään voi sanoa, mikä oikeasti saisi ymmärtämään mikä olisi parasta tai edes järkevää. Kumpikin tarvitsisi apua, heti ja paljon. 😞
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Ei tähän mitään voi sanoa, mikä oikeasti saisi ymmärtämään mikä olisi parasta tai edes järkevää. Kumpikin tarvitsisi apua, heti ja paljon. 😞
Kuule lapsenikin on alkanut oireileen sijoituksessa omin tavoin kun haluavat kotio.
Anonyymi kirjoitti:
Yksi lapsista raapi käteni kun ei halunnut pikkuveljen mukaan peliin yhteiseen peliin tuli hyvin agressiiviseksi. Sekin oireilee omalla tavalla.
- Anonyymi
Julkisissa vessoissa paritellaan estottomasti.
Ja oven ulkopuolella on jonoa. 🧸 - Anonyymi
Miksi baarit eivät ole kykeneviä muuntautumaan mukana? Jääteen sisäänostohinta ei ole kummoinen, mutta siitä saa jo hyviä moktaileja, kasvattaisivat sitten volyymia nollatuotteilla. En oikein tiedä, haluanko mennä enää kantapaikkaan, kun siellä on niin surkea nollavalikoima. Kysyttäessä vastaus oli että mun pitäis juoda koko lavallinen että mulle kannattaisi sinne mitään tilata...no kannan killinkini sitten muualle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675