https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011251011.html
Vaan kuntosaleilla ja muualla. Sinkut ei enää juo alkoholia yökerhoissa ja yökerhot menee konkkaan.
Olen itse tavannut naiseni salilla kun nainen itse teki aloitteen ja alkoi juttelee minulle.
Pariutuminen ei tapahdu enää yökerhoissa.
13
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ai yhenillan kivan iskupaikatkin on levinny laajemmalle
- Anonyymi
Yleinen hintataso ilmeisesti noussut liikaa etteivät baarit vedä. Ja vaikka vetäisivätkin niin yleinen pariutumiskulttuuri on vaikeutunut etenkin teknologisen kehityksen myötä. Naamat kiinni kännyköissä. Miettikää nyt - Ennen kännykkäaikakautta kaikki sosiaaliset interaktiot olivat autenttisia ja ympäristön havainnointi (potentiaalisten kumppanien yytsiminen) oli yleisempää kuin nykyisin. Kyllä mä tiedän miten meitä yritetään ohjailla. Yritykseksi se myös vain jää minun kohdallani :). I will never surrender. NEVER!
No en kyllä yhtään ihmettele aika tyyriiksi on mennyt, parilla trinkillä käynti. Hyvä sentään jos harrastuksista löytyy👍🏼
- AnonyymiUUSI
Pyysin yhtä naista drinkeille luokseni ja ekan kerran tavattiin kahvilassa. Kyllä me jo kai seurustellaan mutta ihan hitaasti tää on mennyt noin 5 kuukautta ollaan tapailtu, ei olla joka päivä tavattu
- AnonyymiUUSI
johtuu täsmälleen siitä että yökerhoissa on liian korkeat hinnat ei ole rahaa.
silloin ei ole asiakkaitakaan.
toisaalta yökerhoills ei ole rahaa laittaa pienempiä, hintojja konkka esdesa'
joka tapauksessa olisi huonoa.
ratkaisu: henkilöston vähentäminen aluksi 1 henkilö vuorokaudessa tuo sääströjä - AnonyymiUUSI
..kun joa koko henkilöstön palkkaa pienennetään niin on huono on pakko antaa kenkää osalle jotta yhtiö selviytyy...
Kun jos pienentää palkkaa niin ei ehkä siihen puuttuu joku Suomen lainsäädäntö, kenkää on helpompi heti potkut. - AnonyymiUUSI
Mutta voit palkata uudelleen ne samat työntekitjät kun tilanne parnee..
- AnonyymiUUSI
..niin joa ymmärait niin vähän keinotteluakin hinnoilla, jotta väliaikaisesti alas jotta tulee asiakkaita...
- AnonyymiUUSI
minun piti olla olwnkin uhkapelien omistajen konsultti nyt olen näemmä jo yökerhojen omistajienkin konsultti, niin no samaan sarrjaahaanha´gaan.. kuuluu
- AnonyymiUUSI
Kaverilla oli yökerho. Se maksoi vuokraa siitä 4000 euroa kk. Se teki 100000 euroa tappiota. Miettikää paljonko pitää myydä alkoholia joka ilta että saa maksettua vuokran ja itselle ja työntekijöille palkkaa. Kulut on 18000 euroa kuukaudessa että pääsee edes omille. Jos on 4-5 baari tarjoilijaa, järjestysmiehiä , sähkökulut, vesikulut ja muuta kulua.
- AnonyymiUUSI
"Olen itse tavannut naiseni salilla kun nainen itse teki aloitteen ja alkoi juttelee minulle."
Jokainen mies joka käy kuntosalilla tietää varmasti että nuori hoikka kaunis (seksikäs) nainen poimii salilta miehen noin kerran triljoonassa vuodessa tai harvemmin. Eli, jouduit siis jonkun rumapainoisen tai wanhusnaisen kynsiin ja hyväksyt tämän.- AnonyymiUUSI
Jokainen on vastuussa omista tunteistaan ja fyysisesti miehen pitää pystyä puolustamaan itseään rumiltakin naisilta.
- AnonyymiUUSI
Aika harvinainen on komea mies kuntosalilla.
Muutoshalukkaita enemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509