Turhaa paskanjauhantaa laihduttamisesta

Anonyymi-ap

Eihän laihduttamisessa tarvi tehdä muuta kuin jättää aivan kaikki herkut pois niin laihtuu.Eli aivan KAIKKI proteenivanukkaat,mootshiet,proteeniletut yms karkit 😧
Vaikka liikkuisi paljon niin ei laihdu yhtään jos syö vähänkään herkkuja.☹️
Herkullista ruokaa saa kyllä syödä,mutta ei herkkuja 😳
Minulla alkoi nyt läski lähtemään nopeasti kun toteutin tuota periaatetta,ja samalla parantui korkea verenpaine parissa päivässä ja se on pysynyt kokonaan poissa.
Sekin on varmasti auttanut kun olen tehnyt nyt vähintään 3 men tunnin pyörälenkkejä ja lisäksi muuta hyötyliikuntaa 5 tuntia päivässä.
Kalorin on ollut nyt keskimäärin VAIN 2700 päivässä ja vatsalihakseni näkyy kohta veitsenterävänä 😏Silloin kun söin herkkuja kalorit oli vähintään 3000 -3300 joka päivä

Turhaa paskanjauhantaa laihduttamisesta.
https://vm.tiktok.com/ZNdhpR8hR/

72

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Muuta ei tarvitse tehdä kuin jättää herkut, mutta silti kuntoilen 5 tuntia päivässä"

Siinä taas todellinen älykkö.

• Anonyymi

Ei sitä laihdu vaikka pyöräilee ja liikkuu paljon jos ei jätä pois
        AIVAN KAIKKIA HERKKUJA ☹️JOS laihduttaminen olisi helppoa lihavia ihmisiä ei olisi ollenkaan 🤔

• Anonyymi

Kun esität sitaatin, älä muuta tekstiä.

Alkuperäinen virke oli "Sekin on varmasti auttanut kun olen tehnyt nyt vähintään 3 men tunnin pyörälenkkejä ja lisäksi muuta hyötyliikuntaa 5 tuntia päivässä." Eli liikuntaa pitää harrastaa 8 deksan tuntia päivässä niin läskit lähtee jos ei syö herkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun esität sitaatin, älä muuta tekstiä.

Alkuperäinen virke oli "Sekin on varmasti auttanut kun olen tehnyt nyt vähintään 3 men tunnin pyörälenkkejä ja lisäksi muuta hyötyliikuntaa 5 tuntia päivässä." Eli liikuntaa pitää harrastaa 8 deksan tuntia päivässä niin läskit lähtee jos ei syö herkkuja.

Naisia vihaava naapurikyttääjä havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia vihaava naapurikyttääjä havaittu.

Rapsuttele sinä niitä píllukarvojasí. Sinä edustat, et naisia vaan nėpsyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä laihdu vaikka pyöräilee ja liikkuu paljon jos ei jätä pois
        AIVAN KAIKKIA HERKKUJA ☹️JOS laihduttaminen olisi helppoa lihavia ihmisiä ei olisi ollenkaan 🤔

Kaikkea voi syödä kohtuulla , herkkuja myös ,mutta ihmisillä on tarve syödä jos ruoka maistuu hyvältä samoin on niiden herkkujen kanssa .
        60 luvulla oli enemmistö hoikkia , sopii ajatella miksi .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sillä edes ole mitään karvoja mitä rapsuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin jännä kun sinulla tuli taas mieleen ensimmäiseksi naisten genitaalit ja karvoitus? Oletko ajatellut hakea asiaan jotain henkistä apua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea voi syödä kohtuulla , herkkuja myös ,mutta ihmisillä on tarve syödä jos ruoka maistuu hyvältä samoin on niiden herkkujen kanssa .

Ei niitä kestä syödä yhtään.Kyllä sekin voi joskus toimia jonkin aikaa että syö myös herkkuja,mutta se ei toimi pitemmän päälle.
        Jos syö terveellistä ruokaa esim kananmunia ja lihaa,ei saa sitten syödä mitään kaurapuuroa tai mitään vastaavaa,voileipiä yms muuten et varmasti laihdu.
        Itse jätin pois nyt tälläkertaa proteeniletut mansikkahillolla ja karkit niin alkoi läski lähtemään.

Jos haluaa laihtua pitää jättää AIVAN KAIKKI HERKUT POIS 😮‍💨

• Anonyymi

Sillä ei työt haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"60 luvulla oli enemmistö hoikkia , sopii ajatella miksi"

Siihen on useita syitä. Ei pelkästään yhtä. Myös voita ja eläinrasvoja syötiin ja hyvin vähän vihanneksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"60 luvulla oli enemmistö hoikkia , sopii ajatella miksi ."

Eli onko sinun viestisi että jos eletään kuin 60-luvulla, emme liho?

• Anonyymi

Massiivikalorihöpöttäjä aka Naisvihaaja: "Rapsuttele sinä niitä píllukarvojasí. Sinä edustat, et naisia vaan nėpsyjä."

Massiivikalorihöpöttäjä aka naapurikyttääjä Esa-Aino: "..mitä olen lukenut tätä palstaa noin 23 vuoden ajan, niin kukaan ei ole puhunut sen enempää miesten kuin naistenkaan genitaaleista."

Usein auttaa, kun käy kaihileikkauksessa. Sinä, naisia vihaava Nepsy-Esa, puhut poikkeuksetta naisten genitaaleista, vaikkapa ohjeena saatat neuvoa että "sinun pitäisi laittaa omaan pílluusi etikkaa" (suora lainaus). Esa-Aino on hokenut tuota samaa asiaa saman verran aikaa kuin Massiivikalorihöpöttäjä on täällä tunnistettu. Kumma yhteensattuma.

𝘑𝘰𝘵𝘦𝘯 𝘴𝘪𝘯𝘶𝘭𝘭𝘦 𝘌𝘴𝘢-𝘈𝘪𝘯𝘰 𝘵𝘪𝘦𝘥𝘰𝘬𝘴𝘪, nykyinen sumopainija: 𝘭𝘰𝘱𝘦𝘵𝘢 𝘵𝘶𝘰 𝘷𝘢𝘭𝘦𝘩𝘵𝘦𝘭𝘶 𝘫𝘢 𝘵𝘺𝘺𝘥𝘺 𝘱𝘰𝘪𝘴𝘵𝘢𝘵𝘵𝘢𝘮𝘢𝘢𝘯 𝘮𝘶𝘪𝘥𝘦𝘯 𝘵𝘦𝘬𝘦𝘮𝘪ä 𝘢𝘭𝘰𝘪𝘵𝘶𝘬𝘴𝘪𝘢, 𝘫𝘰𝘪𝘵𝘢 𝘴𝘢𝘢𝘵 𝘬𝘰𝘩𝘵𝘢 10 000 𝘵ä𝘺𝘵𝘦𝘦𝘯. Naisvihaajan genitaalien vääristämä oikeudentunto on aivan samanlaista kuin hänen kaihin riivaamat silmänsä.

• Anonyymi

𝘖𝘯 𝘵𝘶𝘭𝘭𝘶𝘵 𝘴𝘦𝘭𝘷𝘪𝘵𝘦𝘵𝘺𝘬𝘴𝘪, 𝘦𝘵𝘵ä 𝘢𝘭𝘰𝘪𝘵𝘶𝘬𝘴𝘦𝘯 𝘵𝘦𝘩𝘯𝘺𝘵 𝘔𝘢𝘴𝘴𝘪𝘪𝘷𝘪𝘬𝘢𝘭𝘰𝘳𝘪𝘩ö𝘱ö𝘵𝘵ä𝘫ä 𝘰𝘯 𝘵𝘳𝘰𝘭𝘭𝘪, 𝘫𝘰𝘬𝘢 𝘦𝘴𝘪𝘪𝘯𝘵𝘺𝘺 𝘶𝘴𝘦𝘪𝘭𝘭𝘢 𝘦𝘳𝘪 𝘢𝘯𝘰𝘯𝘺𝘺𝘮𝘦𝘪𝘭𝘭ä 𝘵𝘶𝘯𝘯𝘪𝘴𝘵𝘦𝘪𝘭𝘭𝘢. 𝘒𝘺𝘴𝘦𝘦𝘴𝘴ä 𝘦𝘪 𝘰𝘭𝘦 𝘵𝘰𝘥𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘯𝘬𝘪𝘭ö.

𝘔𝘒𝘏 𝘵𝘦𝘬𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘰𝘴𝘵𝘪 𝘵𝘶𝘯𝘯𝘪𝘴𝘵𝘦𝘵𝘵𝘢𝘷𝘢𝘯 - 𝘬𝘢𝘪𝘬𝘬𝘪𝘯𝘦 𝘮𝘢𝘩𝘥𝘰𝘭𝘭𝘪𝘴𝘪𝘯𝘦 𝘬𝘪𝘳𝘫𝘰𝘪𝘵𝘶𝘴𝘷𝘪𝘳𝘩𝘦𝘪𝘯𝘦𝘦𝘯 𝘫𝘢 𝘭𝘢𝘱𝘴𝘦𝘭𝘭𝘪𝘴𝘶𝘶𝘬𝘴𝘪𝘯𝘦𝘦𝘯 - 𝘢𝘭𝘰𝘪𝘵𝘶𝘬𝘴𝘦𝘯, 𝘫𝘰𝘵𝘢 𝘩ä𝘯 𝘬ä𝘺 𝘢𝘱𝘪𝘯𝘢𝘯 𝘳𝘢𝘪𝘷𝘰𝘭𝘭𝘢 𝘱𝘶𝘰𝘭𝘶𝘴𝘵𝘢𝘮𝘢𝘢𝘯. 𝘗𝘶𝘰𝘭𝘶𝘴𝘵𝘢𝘮𝘪𝘯𝘦𝘯 𝘵𝘢𝘱𝘢𝘩𝘵𝘶𝘶 𝘫𝘰𝘬𝘰 𝘷𝘪𝘳𝘩𝘦𝘦𝘵𝘵ö𝘮ä𝘭𝘭ä 𝘴𝘶𝘰𝘮𝘦𝘯 𝘬𝘪𝘦𝘭𝘦𝘭𝘭ä 𝘵𝘢𝘪 𝘳𝘶𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘯𝘰𝘪𝘭𝘭𝘢, 𝘳𝘪𝘪𝘱𝘱𝘶𝘦𝘯 𝘴𝘪𝘪𝘵ä, 𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘴𝘦𝘯 𝘢𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘦𝘯 𝘩ä𝘯 𝘵𝘳𝘰𝘭𝘭𝘢𝘶𝘬𝘴𝘦𝘴𝘴𝘢 𝘬𝘶𝘯𝘢𝘬𝘪𝘯 𝘢𝘢𝘮𝘶𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘵𝘵𝘶𝘶 𝘰𝘵𝘵𝘢𝘮𝘢𝘢𝘯. 𝘐𝘭𝘮𝘦𝘪𝘴𝘦𝘴𝘵𝘪 𝘢𝘴𝘪𝘢 𝘰𝘯 𝘱𝘪𝘵𝘬ä𝘭𝘵𝘪 𝘭ää𝘬𝘪𝘵𝘺𝘬𝘴𝘦𝘯 𝘰𝘯𝘯𝘪𝘴𝘵𝘶𝘮𝘪𝘴𝘦𝘴𝘵𝘢 𝘬𝘪𝘪𝘯𝘯𝘪.

𝘛𝘢𝘷𝘰𝘪𝘵𝘵𝘦𝘦𝘯𝘢 𝘰𝘯 𝘷𝘢𝘪𝘯 𝘫𝘢 𝘢𝘪𝘯𝘰𝘢𝘴𝘵𝘢𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘢𝘥𝘢 𝘫𝘢 𝘬𝘦𝘳ä𝘵ä 𝘩𝘶𝘰𝘮𝘪𝘰𝘵𝘢.

#Naisvihaaja, Naapurikyttääjä, Nepsy-Esa, Aino-Esa

• Anonyymi

Miksi aloittaja siksi kaikki vuosien paskan jauhanta sinun taholta? Hyvä kuitenkin että viimein huomasit asian.

• Anonyymi

Olen minä tuon sanonut 100 kertaa ennenkin,et ole vain lukenut.😧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu siihen laihduttamiseen kuuluu paljon muutakin että pystyy olemaan pysymään syömättä herkkuja,mutta tuohan on se pääasia että laihtuu.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä monta kertaa olet sanonut että syöt karkkia ja herkkuja ja oikein jemmaat niitä kellariin että on aina mistä hakea.

Olen lukenut kyllä ja kummastellut että koska hakeudut hoitoon. Ei epäterveellisen ruuan vahingot korjaannu pakonomaisella liikunnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta, mistä sinä sitten ammentaisit asiasi tänne, jos ei olisi lihavia ihmisiä? Sulla ei olisi mitään jutun juurta sitten. Jouduksä kantamaan.lihavien läskit vai .istä sinun pakkomielteesi ja antipatiasi lihavia kohtaan johtuu? Onko joku lihava istunut sun päällesi vai onko joku lihava vienyt sun tyttöystävän vai mistä tuo trauma on syntynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olet jo pauhanut jaskaa jo 100 kertaa eikä se mene itsellesi vieläkään perille? Ehkä vika ei ole painossa vaan enempi älyllisen suoriutumisen haasteista.

• Anonyymi

Nämä fitneskisaajien ruuat ei sovi ollenkaan tavalliselle laihduttajalle,ne on vain lihaksen kasvattamiseen,EI LAIHDUTTAMISEEN.
      Itse syön aivan täysin eri tavalla ja eri ruokia.Eli en syö ollenkaan proteenivanukkaita,proteenilettuja,proteenimootsieta,
      herkkupuuroja yms.Jos niitä syö ei laihdu ollenkaan 😳

• Anonyymi

Jos laihduttaa,pitää olla huomattavasti kevyempää mahan täytettä.Se on aivan turha yrittää millään riisillä yms bodausruokavaliolla.Ei sitä voi laihtua jos alkaa uskomaan kaiken maailman suosituksia.Kuitua leivästä,proteenijauheet,yms Laihdutusruokavalio on aina vähän jotenkin puutteellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos laihduttaa,pitää olla huomattavasti kevyempää mahan täytettä.Se on aivan turha yrittää millään riisillä yms bodausruokavaliolla.Ei sitä voi laihtua jos alkaa uskomaan kaiken maailman suosituksia.Kuitua leivästä,proteenijauheet,yms Laihdutusruokavalio on aina vähän jotenkin puutteellinen.

Jos laihduttaa pois viimeisiä kiloja,se on huomattavasti vaikeampaa saada pois kuin laihduttaminen suuresta ylipainosta.
        Verrattuna esim 130 kiloa painavaan,minun pitäisi ottaa kantamuksia selkään 40 kiloa ja kumpaankin käteen 10 kiloa että tulisi sama kalorinkulutus samalta matkalta.
        Mitä pienempi paino,sitä pienempi kalorinkulutus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mistä propeenit tulee?

• Anonyymi

Justhan noista "terveys"hömpötyksistä oli juttua. Alkaa pikkuhiljaa paljastumaan "terveellisyys". Sitt noi fittnes-muijat. Voi saakeli, et ovat rumia ja mikä pahinta, leikkivät oman terveytensä kustannuksella, mutta omapa on asiansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos laihduttaa pois viimeisiä kiloja,se on huomattavasti vaikeampaa saada pois kuin laihduttaminen suuresta ylipainosta.
        Verrattuna esim 130 kiloa painavaan,minun pitäisi ottaa kantamuksia selkään 40 kiloa ja kumpaankin käteen 10 kiloa että tulisi sama kalorinkulutus samalta matkalta.

Vaikeinta on pitää se pudotettu paino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos laihduttaa pois viimeisiä kiloja"

Sinähän laihdutat siksi että saat ahmia. Muistan sangen hyvin kommenttisi jäätelön syömisestä kesällä. Että pitää laihduttaa että voi ahmia kuumilla ilmoilla jäätelöä. Tämä kirkasti mulle sen mikä sinun laihdutusharrastuksen syy on. Ei ole kyse edes ylipainosta vaan sulla on pakkomielle jostain vatsalihaksista joita et koskaan saavuta, ainakaan laihduttamalla koska seurauksena on vain lihaskato. Jos ei syö jäätelöä ollenkaan tai minimaalisia määriä niin eihän silloin tarvitse laihduttaakaan eikä mieltä edes vaivaa joku jäätelöannos. Sama karkin kanssa. Kun ei sitä syö lainkaan niin ongelmaakaan ei ole.

Vasta jos vaaka alkaa näyttää yli 5 kg enemmän kuin normaalisti voi korjata suuntaa, jos on ollut juhlaa ja poikkeamista normaalista arjesta. Mutta yleensä paino vaihtelee muutenkin ettei siitä tarvitse mennä paniikkiin tai alkaa yötä myöden lenkkeilemään. Laihdutuksen tukee tukea terveyttä eikä ylläpitää riippuvuutta. Mielen ongelmat ei parane laihdutuksella.

Kommentoin pelkästään sen takia asiallisesti jos joku ottaa tosissaan sinun jutut.

• Anonyymi

Aloittaja on trolli, jolla on proteenismuusti (smuutsi, smuutsie, mootshie) tukkinut pään solukot.

• Anonyymi

Sinä olet melkoinen töksäyttelijä naiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet melkoinen töksäyttelijä naiseksi.

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisvihaaja havaittu.

Havaittu neliönmuotoinen tyttö, jonka päästä puuttuu johtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Havaittu nepsyjen vihaaja, Esa-Aino, nykyinen sumopainija. Massiivikalorihöpöttäjä sanoi, että jos hän istuu naaman päälle, hengitys lakkaa sekunneissa.

Esa-Aino vetää tällä hetkellä sellaisia liikuntapiirejä, jotta omat ongelmat unohtuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua vaivaa tyttöjen ulkomuoto noin kovasti? Huolehdi omista ulottuvuuksistasi. Edelleenkö sinulla on harhoja siitä että tytöt jahtaa sinua?

• Anonyymi

Kyllähän se on näin. Sokerilitkut ym. hemmettiin. En käytä mittään . Nuorena maistu kalja todella ja tupakki. Nykyään on hyvä ilman mitään. Mukava kun on aina aamuisin herätä työkunnossa ainakin, naama kondiksessa ja sillai. Ne jäi menneeseen, kun tuli aina joutua se 25 olutta.

• Anonyymi

25 olutta päivässä, viikossa, kuukaudessa vai vuodessa?

Alkoholistin määritelmä menee tuolla jossakin välissä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

25 olutta. Viikossa vai päivässä? No oli kummin tahansa, olit alkoholisti. Nyt ex-holisti.

• Anonyymi

Luulisin että useimmat laihtuu ihan sillä että tosiaan naposteltavat herkut pois, alkoholi ja juotavat makeat myös.

Jos syö simppelisti vaan vihanneksia ja kasviksia jonkun proteiinin lähteen kera ja vain kolmesti päivässä mutta oikeaa ruokaa pötsi täyteen, kokonaan ilman jauho/sokeri/tärkkelystuotteita niin varmasti laihtuu. Siis välillä ei mitään välipaloja.

Ehkä jollekin olisi hyötyä edelleen tuosta Dr. Nowzaradanin dieetistä, se on aika tehokas.

Vähän hiilaria, vähän rasvaa mutta proteiinia tarpeeksi. Energiaa n 1200 kcal

https://aijaa.com/n7t0TD

T kn

• Anonyymi

Kyllä tuo aivan paikkansa pitää mitä tuossa aloituksessa lukee.🤔Laihdutuksessa ei tarvitse muuta tehdä kuin
        JÄTTÄÄ POIS KAIKKI HERKUT niin laihtuu.😏
        Kaikki muu on aivan täyttä paskan jauhamista.😂
        Ei sun tarvitse syödä mitään koiranruokaa.😬

Kyllä se ruoka voi olla muuten herkullista ja 😮terveellistä,mutta HERKKUJA EI SAA SYÖDÄ YHTÄÄN 😮‍💨

• Anonyymi

Oleellista on saada riittävästi kuitua, jonka paras lähde on täysjyväviljat sekä pavut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo aivan paikkansa pitää mitä tuossa aloituksessa lukee.🤔Laihdutuksessa ei tarvitse muuta tehdä kuin
        JÄTTÄÄ POIS KAIKKI HERKUT niin laihtuu.😏
        Kaikki muu on aivan täyttä paskan jauhamista.😂
        Ei sun tarvitse syödä mitään koiranruokaa.😬

Kyllä se ruoka voi olla muuten herkullista ja 😮terveellistä,mutta HERKKUJA EI SAA SYÖDÄ YHTÄÄN 😮‍💨

Itse olet ainakin asiassa kaikin puolin epäonnistunut ja tappelet painosi kanssa päivästä toiseen. Sinullahan on ahmintahäiriö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleellista on saada riittävästi kuitua, jonka paras lähde on täysjyväviljat sekä pavut.

Ei kannata laihdutuksessa ottaa tuota periatteeksi. Kun alkaa pitää kuituja ja papuja tärkeimpinä osatekijänä laihdutuksessa niin energian määrä nousee niin ettei itse laihtumisesta tule mitään. Kuitua saa kyllä ihan hyvin kun syö kasviksia. Jos tuntuu että mielenterveys vaatii kuitua ja tuntee ettei täytä muuten normeja niin on olemassa kuiturikkaita ja kalorittomia tuotteita joilla voi hoitaa asian.

Lääkkeillä laihduttajat on sitten erikseen. Heitä näyttää olevan paljon. Laihdutuskeskustelu käsittää nykyään otsakkeita "mitä lääkettä käytät, miten x lääke toimii". Ei ruokavaliota enää niin käsitellä. Lääkkeen syöjät jatkaa entiseen tapaan vahingollisia tapojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata laihdutuksessa ottaa tuota periatteeksi. Kun alkaa pitää kuituja ja papuja tärkeimpinä osatekijänä laihdutuksessa niin energian määrä nousee niin ettei itse laihtumisesta tule mitään. Kuitua saa kyllä ihan hyvin kun syö kasviksia. Jos tuntuu että mielenterveys vaatii kuitua ja tuntee ettei täytä muuten normeja niin on olemassa kuiturikkaita ja kalorittomia tuotteita joilla voi hoitaa asian.

Lääkkeillä laihduttajat on sitten erikseen. Heitä näyttää olevan paljon. Laihdutuskeskustelu käsittää nykyään otsakkeita "mitä lääkettä käytät, miten x lääke toimii". Ei ruokavaliota enää niin käsitellä. Lääkkeen syöjät jatkaa entiseen tapaan vahingollisia tapojaan.

Tuossa esimerkissä Dr.Nowzaradanin dieetistä siinä on pieni määrä palkokasveja tyyliin 1 dl. Samoin joku tärkkelystuote 1 peruna päivässä tms. Yleensäkin annoskoot pienen pieniä lukuunottamatta vihreitä kasviksia. Kokeiltu on tuotakin dieettiä muutama viikko. Kirjoitin että energia 1200 Kcal mutta. jos noudattaa ihan tuota taulukkoa siinä on vain alle 1000 Kcal. Eli jos tykkää niin voi siihen lisätä jotain 200 Kcal edestä. Itse jo muistin väärin miten se alkuperäinen ohjelma meni.

Eipä noilla määrillä taida tulla ns suositusten mukaiset määrät täyteen muun kuin proteiinin osalta. Mutta kyseessä on laihdutusruokavalio eikä suositusruokavalio normaalipainoiselle. Tuolla voi muutaman viikon ajan palata "ruotuun" jos syöminen on ollut isompaa ja epäterveellisempää esim lomilla jne.

Tuolla pysyy kyllä hengissä ja jaksaakin yllättävän hyvin mutta ei jos liikkuu kovin paljon. Tavallinen arkiliikkuminen ja kävely kyllä sujuu. Mutta periaate on tosiaan että kaikkea muuta vähennetään mutta ei proteiinia.

T kn

• Anonyymi

Oliko jätkillä ennen smootiet ja energiajuomat eväinä?söivät läskiä ja pysyivät laihana.

• Anonyymi

Laihoina ihan kuolemaansa saakka, joka kohtasi 40 - 50 ikävuoden välillä. Paitsi Pohjois-Karjalalassa, jossa tuoni sai ja otti miehet alle nelikymppisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihoina ihan kuolemaansa saakka, joka kohtasi 40 - 50 ikävuoden välillä. Paitsi Pohjois-Karjalalassa, jossa tuoni sai ja otti miehet alle nelikymppisenä.

Voita saattoi kulua keskimäärin 20 kiloa vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei taida pitää paikkansa vaan on joku urbaani legenda. Jos Pohjois-Karjalaisuus on ollut terveysriski ja lyhyen elämän syy niin poismuutto olisi korjannut asian? Kaikkea sitä saa lukea... 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voita saattoi kulua keskimäärin 20 kiloa vuodessa.

Paas syöden voita, sokeria ja suolaa kilokaupalla.. vois vähän tökkiä. Ruoka, joka esim paistetaan voissa, on huomattavasti maukkaampaa kuin ns laihisrasvat, jotka on prosessoitu ties millä myrkyillä ja voita ei laiteta kuin.pieni nokare, mutta laihisrasvaa joutuu laittaan puoli pakettia, ettei pala kiinni, samoin makeutusaineet, liika proteiini on pahasta, liika vesi on pahasta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan järkevä elinikä. On keritty lisääntyä ja tehdä työtä mutta poistutaan pois rasittamassa yhteiskuntaa avuttomana.

Ihan luonnollista. Ei ole oikein että ihmisiä pidetään keinotekoisesti lääkkeillä hengissä ja mistään elämänlaadusta ei voida puhua.

• Anonyymi

Aloittaja, sinä olet neliönmuotoinen tyttö, jonka päästä puuttuu johtoja. Miltä sellainen tuntuu?

• Anonyymi

"Eikö olekin jännä kun sinulla tuli taas mieleen ensimmäiseksi naisten genitaalit ja karvoitus? Oletko ajatellut hakea asiaan jotain henkistä apua?"

Jos MKH:lla olisi kaikki johdot päässä kohdillaan ja kiinni, avun hakeminen tulisi helpostikin mieleen. Varhaistettu sairauseläke jättää ihan liikaa luppoaikaa, jolloin ajatukset lähtevät harhailemaan tyttöjen genitaaleihin. Viiden tunnin liikuntaretki ja proteeni saavat höpön ajatuksia hieman kuriin.

Liikunnan pitää olla raskasta ja pitkäkestoista, vaikka yhdellä kädellä, ja ruuan oikeaa ja hyvää. Mutta kakkukahveja ja päivittäistä karkkipussia ei voi jättää.

• Anonyymi

Hänen kannattaisi asettaa myös pyöräänsä satula. Kun viettää putken päällä tunteja, varsinkin kun ei tukea saa ohjauksesta yhdellä kädellä voi käydä niin että pelkkä tanko eturauhasessa saattaa aiheuttaa tuon syndrooman, että ajatukset pyörii liikaa intiimeillä kehonosilla. Satulaa ei ole ollut kenties varaa ostaa kun piti hakea 10 kg karkkisäkki kellariin piilotettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kannattaisi asettaa myös pyöräänsä satula. Kun viettää putken päällä tunteja, varsinkin kun ei tukea saa ohjauksesta yhdellä kädellä voi käydä niin että pelkkä tanko eturauhasessa saattaa aiheuttaa tuon syndrooman, että ajatukset pyörii liikaa intiimeillä kehonosilla. Satulaa ei ole ollut kenties varaa ostaa kun piti hakea 10 kg karkkisäkki kellariin piilotettavaksi.

Hyvin sanottu! 🤗

• Anonyymi

Aloittava, voisitko alkaa minulle feederiksi?

• Anonyymi

KAIKKI HERKUT POIS NIIN LÄSKI LÄHTEE 😒🫤

• Anonyymi

Vain täytekakku 🍰kahvit ja kaksi jälkiruokaa ja muutaman kerran 250g karkkia päivässä, se ei lihota eikä ole herkkua vaan OIKEAA ruokaa. Se ON jälkiruokaa. Ruoka ei lihota vaikka se on HERKULLISTA. Vain herkut. Herkut ei ole AINA herkullisia vaan pahoja.😯

• Anonyymi

Pohjois-karjalaisuus tai kainuulaisuus sekä runsas voin ja suolan käyttö olivat miehille ennen takuu ennenaikaisesta kuolemasta. Ellei sisäsiittoisuus ja kaiken vieraan pelko auttanut hengiltä, niin voi ja suola kyllä auttoivat.

Pohjois-Karjala-projekti muutti perusteellisesti suomalaisten elintapoja ja lisäsi terveitä elinvuosia. Vuodesta 1972 lähtien työikäisten miesten ennenaikainen vuotuinen sydänkuolleisuus on laskenut yli 80 prosenttia.

• Anonyymi

No tupakointi väheni joka on isoin asia. Mutta se väheni ihan koko väestössä.

• Anonyymi

Tuo on urbaani legenda. 1970 luvulta alkaen muuttui todella moni muukin asia eikä sillä ole mitään tekemistä minkään projektin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on urbaani legenda. 1970 luvulta alkaen muuttui todella moni muukin asia eikä sillä ole mitään tekemistä minkään projektin kanssa.

Toistin vain sen, mitä sinua oppineemmat kirjoittavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PK-projekti sai julkisuutta, ja koko Suomi alkoi tervehdyttää elintapojaan Pekka Puskan ansiosta.

• Anonyymi

avauspostaaja sää oot oikiassa että jos halluu laihuttaa niin pitää jättää herkut niin vähäksi ettei jkäytännössä juuri koskaan mut ehkä kerran tai kaksi pizzaa voi syyä toki yhen vuoden aikana ettei ihan kokokieltoa kannata.

Mut jos haluaa pitää painon samana niin silloin jollekin voi toimia tällainen systeemi jonka kerron nyt tässä;
      entinen norjalainen murtomaahiihtäjä (nimi ei tuu mieleen) teki huippu-urheilijan treenipäivän ja sen jälkeen kotona mussutti noin pienehkön pussin irtokarkkeja eikä lihonnut.

viestin kirjoottaja Juha pohjola

• Anonyymi

Harvalla on huippu-urhelijan kuntoa ja aikaa huippu-urheilla kaiket päivät. Urheilijoilla on kaikki se aika varattu urheiluun kun tavan ihmiset käy töissä ja huolehtii läheisistään.

Lihominen tulee keski-iässä kun se urheilu ja aktiivisuus loppuu ja vaivoja tulee. Monella urheilijalla pahat kulumaviat jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvalla on huippu-urhelijan kuntoa ja aikaa huippu-urheilla kaiket päivät. Urheilijoilla on kaikki se aika varattu urheiluun kun tavan ihmiset käy töissä ja huolehtii läheisistään.

Lihominen tulee keski-iässä kun se urheilu ja aktiivisuus loppuu ja vaivoja tulee. Monella urheilijalla pahat kulumaviat jne.

olin huolimaton sillä tarkoitin myös muita kovakuntoisia etten ainoastaan huippu-urheilijoita että varmaan semmoset himolenkkeilijät jotka haastaa itteään harrastuksessa kovempaan rääkkiin voivat ehkä syyä karkkia samana päivänä lihoamatta kunha pitää huolen ettei kokonaiskalorimäärä nouse sen tietyn limitin yläpuolelle. Asiaa helpottas aina ns kalorimittari.

juha tässä taas kommentoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tosin sitä karkkia ei kannata syyä nyt heti yhtä pussillista vaan jakaa sen useille päiville mut silloin jos haluaa painon pithää samassa niin se vaatii kovempaa liikuntaa. Tosin on tiettyjä ihmisiä joila on noppee aineenvaihdunta niin ei ne kovin herkästi ees liho vaikka söis hieman munkkia yhden päivän aikana. Tunnen mm yhden tällaisen.

Juha pohjola viestin kirjoittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tosin sitä karkkia ei kannata syyä nyt heti yhtä pussillista vaan jakaa sen useille päiville mut silloin jos haluaa painon pithää samassa niin se vaatii kovempaa liikuntaa. Tosin on tiettyjä ihmisiä joila on noppee aineenvaihdunta niin ei ne kovin herkästi ees liho vaikka söis hieman munkkia yhden päivän aikana. Tunnen mm yhden tällaisen.

ja tää henkilö joka pystyy syömään munkkia yhen vuorokauven aikana lihoamatta ei muistaakseni ees harrasta mittään liikuntaa kun sillä on vain semmone aineenvaihdunta ettei se liho helepolla.

mun omat geenit on semmoset että pystyn laihtumaan tosi nopeaa mutta myös paino nousee herkästi. Nykyään painoa on suht paljon lihasten muodossa kun lihaksia kertynyt tasaisesti joka ruumiinossaan. Rasvaprosentti nykyään mulla aika pieni.

noin 175cm pitkä ja elopainoa noin 85kg. Luusto vaikuttaa myös painoon ja lihakset.

juha pohjola kommentoijana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itte kun olin pikajuoksija silloin aikoinaa niin elopainoo oli 75-78kg että se heitteli ton välillä. Nytkin ois vielä mahdollista pudottaa muutama tai vähä useampi kilo pois koska kun painoo on 85kg mut kun se rasvaprosentti on aika pieni että se lihasten määrä paljolti selittää ton 85kg tällä hetkellä jonka vaaka näyttää joka aamu.

En näytä edes kovin isolta paitsi leveät hartiat että eräs asko sanoo että miten sää voit muka painaa 85kg kun näytät ihan 70kg painavalta niin selitys lienee kait se että luusto on tiheä mulla ja lihaksia joka paikassa että melkein varpaissakin on lihasta mut ei mulla se lihas niinku eroitu pyöreänä kuten noil bodareilla paitsi jonku verran toki lihaspyöreyttä on olkalihaksissa ja ojentajissa sekä hauiskoko hieman kasvanu myös ja rintalihaksiin tullut lihaspyöreyttä. Silloin kilpajuoksuaikoina en ollu näin lihaksikas mutta kaukana oon bodarin kropasta että bodarit on iha oma lukunsa.

Ei mul ainakaan tällä hetkellä tavoitteena pudottaa painoa mut ei kyl haittais viakka muutama kilo lähtis poies että sen voi saada aika helposti pois kun tekee tietyt vaadittava toimenpitteet eli lisää liikuntaa ja syö kevytkalorisempaa ruokaa muttei unohda esim karkkeja että voi kerran viikossa syyä vaikka esim 4 salmiakkijauhetikkaria eikä se tapa&lihota.

tärkiätä on myös annosten koko ja montako kerthaa päivässä syä ruokaa että mieluusti useita kertoja ja pienin annosmäärin mutta silloin jos tekkee raskasta liikuntaa(tällä hetkellä en pysty kun tietääkseni mulla on ylikuntotila mut oon kilpaurheilu-uran lopettamisen jälkeen pitäny ns suonessa liikkumista käymällä kävelylenkeillä ja nostelemalla puntteja ja joskus pikajuoksuvetoja ottaen esim ammattikoulun hallilla ja välillä ulkona juosten) niin sillo pitää isontaa annoskokoa eli jos syö liian vähän ja jos samana päivänä kuluttaa enemmän niin siinä voi piileä terveysriski että esim pumppu ei välttämättä tykkää siitä.

viestin lähettäjä Pohjola juha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tää henkilö joka pystyy syömään munkkia yhen vuorokauven aikana lihoamatta ei muistaakseni ees harrasta mittään liikuntaa kun sillä on vain semmone aineenvaihdunta ettei se liho helepolla.

mun omat geenit on semmoset että pystyn laihtumaan tosi nopeaa mutta myös paino nousee herkästi. Nykyään painoa on suht paljon lihasten muodossa kun lihaksia kertynyt tasaisesti joka ruumiinossaan. Rasvaprosentti nykyään mulla aika pieni.

noin 175cm pitkä ja elopainoa noin 85kg. Luusto vaikuttaa myös painoon ja lihakset.

juha pohjola kommentoijana

Luuston osuus kokonaisuudesta on hyvin pieni.
        Kookkaan luuston suurempi merkitys on siinä, että lihaksille on enemmän kiinnityspintaa mutta ne lihaksetkin on hankittava.
        Pieni rasva%? Miten määritetty?
        Lihasten tasainen jakauma? Siis reisissä yhtä paljon kuin kyynärvarsissa?
        Lihasmassan osuus kokonaispainosta? Miten määritetty?

Kooltaan, rakenteeltaan ja iältää sekä saman tyyppistä elämää viettävät, toistensa kaltaiset ihmiset saattavat reagoida eri tavalla samaan energiamäärään.
        Henkilökohtainen kokemus kuukauden päivittäisen elämisen ajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuston osuus kokonaisuudesta on hyvin pieni.
        Kookkaan luuston suurempi merkitys on siinä, että lihaksille on enemmän kiinnityspintaa mutta ne lihaksetkin on hankittava.
        Pieni rasva%? Miten määritetty?
        Lihasten tasainen jakauma? Siis reisissä yhtä paljon kuin kyynärvarsissa?
        Lihasmassan osuus kokonaispainosta? Miten määritetty?

Kooltaan, rakenteeltaan ja iältää sekä saman tyyppistä elämää viettävät, toistensa kaltaiset ihmiset saattavat reagoida eri tavalla samaan energiamäärään.
        Henkilökohtainen kokemus kuukauden päivittäisen elämisen ajalta.

itsemääritelty ihan etten ole käyny missään laitteissa jotka näyttää tuloksen mut kun katsoo ihan ommaa kehoa niin huomaa ettei rasvaa ole hirveesti että sanoisin että pikkasen on ihraa tossa vatsalla mut ei liikaa että semmone pieni maha että jos sivusta esim katsoo peilistä niin ei pullota eikä pömpötä ollenkaan ja istumasennossa jonkun verran muodostuu ihraa että kyl sen huomaa että istuma-asennossa hieman näkkee että se totuus iskee silmille että sitä ihraa vielä on vähäsen mut emmää rupea mihinkään painonpudotustalakoisiin ennää koska se voi mennä reisille koko homma kun koska on kokemusta siitä että mie kun oon niin tarkka , sanoisin ylitarkka, semmonen koheltaja jolla mopo karkaa käsistä niin oon iha tyytyväinen tähän kehhoon että ei haittaa vaikka vähän ihraa on. Ihran tilalla on sitä paitsi kertynyt lihasmassaa jonka tuntee kun sormilla kokeilee vatsaa niin vatsani koostumus on hyvin kova ettei tunne sitä selluliittiläskiä ollenka.

mä kun aiemmin tekkiin painonpudotusjuttuja niin jouduin iha terveyskeskukseen ett piti ambulanssi ihan soittaa kun meni koko homma överiksi että lääkäri oli oikein vihainen minulle ja sanoi että nyt lopetat nuo painonpudotusjutut koska oot muutenki ihan normaalipainoinen. Hänen kommenti muistan ikuisesti että hän oli äksynä minulle ja ymmärrän hyvin enkä loukkaantunut koska hän tarkootti pelekkää hyvää.

• Anonyymi

On ihmisiä jotka ovat hoikkia vaikka he syövät kaikki niitä kiellettyjä mitä mainitset .
      Se riippuu ihan vaan millainen aineenvaihdunta ihmisellä on.
      Joten ei ole mitään universaalista sääntöä näissäkään asioissa .
      Ihmisen aineenvaihdunta määrää miten näitäkin asioita käsitellään , joten aika lopettaa ainainen maukuminen. Ihmisten ylipainoista , ja ehkä keskittyä ainoastaan omaan elämäänsä , se kun harva se päivä on laulamassa sitä omaa laihdutuslauluaan .

• Anonyymi

mul aineenvaihdunta semmone että laihdun ja lihoan nopeaa.

juha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      121
      6962
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3807
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2627
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      287
      2510
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2121
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      11
      2017
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1830
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      136
      1430
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1346
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1315
    Aihe