Onko Treamer vain nuorille?

Anonyymi-ap

Teenkö itsestäni pellen jos haen 44-vuotiaana töitä Treamerin kautta? Siellähän firmat valikoivat niistä sinne profiilin laittaneista haluamansa työntekijän, onko tämän ikäisellä naisella mitään mahdollisuutta saada sieltä työkeikkoja vai katsotaanko minut auttamattomasti yli-ikäiseksi ja aivan naurettavaksi ja oudoksi kun olen tämän ikäisenä Treamerin kautta hakemassa töitä?

2

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et tee. Minä olen tehnyt töitä Treamerin kautta 3,5 vuotta, ikää nyt 55 vuotta ja nykyisin poikkeuksellisia viikkoja lukuunottamatta vuoroja per viikko on 3-5.
      Eräs tuttuni on kuusissakymmenissä ja myös lähes töystyöllistetty, hän tekee pääsääntöisesti ravintola-alan töitä, itse teen niitä ja varasto alan töitä, enimmäkseen.
      Monissa hommissa ikä ei ole merkitsevä, työnantajat arvostavat eniten että on täsmällinen, ahkera, ja että yleensä saapuu paikalle, näin ei aina ole - vanhemmat työntekijät ovat näiden suhteen luotettavampia.
      Ensimmäisen keikan saamiseen voi mennä aikaa mutta sitten mitä useampi hyvin hoidettu keikka on takana niin uuden saa helpommin.
      Panosta profiilissa video esittelyyn.

• Anonyymi

Ei kannata lataa Treameria. Isommalla todennäköisyydellä voitat joko lotosta tai ylenet majuriksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4135
    2. 66
      3393
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      198
      2092
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2041
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      820
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      735
    Aihe