Teenkö itsestäni pellen jos haen 44-vuotiaana töitä Treamerin kautta? Siellähän firmat valikoivat niistä sinne profiilin laittaneista haluamansa työntekijän, onko tämän ikäisellä naisella mitään mahdollisuutta saada sieltä työkeikkoja vai katsotaanko minut auttamattomasti yli-ikäiseksi ja aivan naurettavaksi ja oudoksi kun olen tämän ikäisenä Treamerin kautta hakemassa töitä?
Onko Treamer vain nuorille?
2
586
Vastaukset
- Anonyymi
Et tee. Minä olen tehnyt töitä Treamerin kautta 3,5 vuotta, ikää nyt 55 vuotta ja nykyisin poikkeuksellisia viikkoja lukuunottamatta vuoroja per viikko on 3-5.
Eräs tuttuni on kuusissakymmenissä ja myös lähes töystyöllistetty, hän tekee pääsääntöisesti ravintola-alan töitä, itse teen niitä ja varasto alan töitä, enimmäkseen.
Monissa hommissa ikä ei ole merkitsevä, työnantajat arvostavat eniten että on täsmällinen, ahkera, ja että yleensä saapuu paikalle, näin ei aina ole - vanhemmat työntekijät ovat näiden suhteen luotettavampia.
Ensimmäisen keikan saamiseen voi mennä aikaa mutta sitten mitä useampi hyvin hoidettu keikka on takana niin uuden saa helpommin.
Panosta profiilissa video esittelyyn. - Anonyymi
Ei kannata lataa Treameria. Isommalla todennäköisyydellä voitat joko lotosta tai ylenet majuriksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527620Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613685Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211801