Onko Treamer vain nuorille?

Anonyymi-ap

Teenkö itsestäni pellen jos haen 44-vuotiaana töitä Treamerin kautta? Siellähän firmat valikoivat niistä sinne profiilin laittaneista haluamansa työntekijän, onko tämän ikäisellä naisella mitään mahdollisuutta saada sieltä työkeikkoja vai katsotaanko minut auttamattomasti yli-ikäiseksi ja aivan naurettavaksi ja oudoksi kun olen tämän ikäisenä Treamerin kautta hakemassa töitä?

3

739

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et tee. Minä olen tehnyt töitä Treamerin kautta 3,5 vuotta, ikää nyt 55 vuotta ja nykyisin poikkeuksellisia viikkoja lukuunottamatta vuoroja per viikko on 3-5.
      Eräs tuttuni on kuusissakymmenissä ja myös lähes töystyöllistetty, hän tekee pääsääntöisesti ravintola-alan töitä, itse teen niitä ja varasto alan töitä, enimmäkseen.
      Monissa hommissa ikä ei ole merkitsevä, työnantajat arvostavat eniten että on täsmällinen, ahkera, ja että yleensä saapuu paikalle, näin ei aina ole - vanhemmat työntekijät ovat näiden suhteen luotettavampia.
      Ensimmäisen keikan saamiseen voi mennä aikaa mutta sitten mitä useampi hyvin hoidettu keikka on takana niin uuden saa helpommin.
      Panosta profiilissa video esittelyyn.

• Anonyymi

Ei kannata lataa Treameria. Isommalla todennäköisyydellä voitat joko lotosta tai ylenet majuriksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      204
      1974
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1156
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      172
      1044
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      99
      752
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      76
      709
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      647
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      24
      645
    Aihe