Teenkö itsestäni pellen jos haen 44-vuotiaana töitä Treamerin kautta? Siellähän firmat valikoivat niistä sinne profiilin laittaneista haluamansa työntekijän, onko tämän ikäisellä naisella mitään mahdollisuutta saada sieltä työkeikkoja vai katsotaanko minut auttamattomasti yli-ikäiseksi ja aivan naurettavaksi ja oudoksi kun olen tämän ikäisenä Treamerin kautta hakemassa töitä?
Onko Treamer vain nuorille?
3
683
Vastaukset
- Anonyymi
Et tee. Minä olen tehnyt töitä Treamerin kautta 3,5 vuotta, ikää nyt 55 vuotta ja nykyisin poikkeuksellisia viikkoja lukuunottamatta vuoroja per viikko on 3-5.
Eräs tuttuni on kuusissakymmenissä ja myös lähes töystyöllistetty, hän tekee pääsääntöisesti ravintola-alan töitä, itse teen niitä ja varasto alan töitä, enimmäkseen.
Monissa hommissa ikä ei ole merkitsevä, työnantajat arvostavat eniten että on täsmällinen, ahkera, ja että yleensä saapuu paikalle, näin ei aina ole - vanhemmat työntekijät ovat näiden suhteen luotettavampia.
Ensimmäisen keikan saamiseen voi mennä aikaa mutta sitten mitä useampi hyvin hoidettu keikka on takana niin uuden saa helpommin.
Panosta profiilissa video esittelyyn. - Anonyymi
Ei kannata lataa Treameria. Isommalla todennäköisyydellä voitat joko lotosta tai ylenet majuriksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716