unelmiesi miehen ja muuttaisit hänen luokseen siivoaisit kokkaisit leipoisit ja antaisit joka päivä miehellesi suukivaa ym ym
Nainen olisiko mukavaa kun löytäisit
15
217
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Etaivä ei ikinä mitään löydä, voi löytää vain pelotavia asioita, joita ei kannattaisisi tietää ollenkaan, .
- AnonyymiUUSI
Ei kuulosta houkuttelevalta.
- AnonyymiUUSI
Ei olisi. En nyt löydä tuosta yhyään ainoaa kohtaa, jonka mieltäisin kivaksi.
- AnonyymiUUSI
Harvoin kotitalousihminen on myös seksin osaava ihminen. Ja miehen sukupuolielin ei kuulu naisen suuhun. Eikä päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa!
- AnonyymiUUSI
Sun onneksesi on kehitteillä niitä robotteja ni saat sen kodinkoneen
- AnonyymiUUSI
Orjan paikka tarjolla.
- AnonyymiUUSI
Onpa kiinnostava aloitus, täytyypä päivystää mitä palstasetä itselleen vastaa, se edistää asiaa mitä ei ole tjsp
- AnonyymiUUSI
Mies etsii palvelijaa. Siinäpä taas oli miehen tarpeet kirjoitettu ylös. Kuka nainen tuollaisessa nauttii. En tiedä yhtään.
- AnonyymiUUSI
Tuo ei innosta, mutta toisin päin kelpaisi kyllä. Miltäs kuulostaa?
- AnonyymiUUSI
Mä voisin kokata naiselleni ja antaa suukivaa myös. 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin kokata naiselleni ja antaa suukivaa myös. 👍
Nuo muut aloituksessa mainitut myös, kiitos.
- AnonyymiUUSI
Ei ole olemassa unelmien miestä eikä naista. Mulle kaikki on vaan ihmisiä hyvine ja huonoine puolineen. Kaikki. Mutta kumppanina sellainen on kiva, jonka kanssa yhteistyö sujuu eikä tartte tapella. 😊
Mä inhoan riitelyä ja negatiivista ilmapiiriä, ahdistavaa. Tulee ihan fyysisiä oireita.
Jasu- AnonyymiUUSI
Mutta nyt Maston purkin kylkeen ja sprayaamaan. 🙃👍
https://youtu.be/ydu-BUTFgis?si=96A8L8uoN5inGZek
Kesämusaa. ❤️
Jasu
- AnonyymiUUSI
Kyllähän sun välis pitäisi jo tietää ettei yksikään nainen halua tuollaisen reppanan kotipiiaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499